OFICIAL: BMW "i", brandul electric al bavarezilor. Primele modele: i3 şi i8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aşa cum a promis, BMW a publicat astăzi numele oficial al brandului sub care se vor vinde viitoarele sale modele electrice. Marca se va numi simplu "i", aşa cum presa anticipase încă de anul trecut. Sloganul noului brand este la fel de simplu: "Born electric". Constructorul bavarez îşi reafirmă astfel intenţia de a deveni producătorul numărul unu pe segmentul modelelor premium cu propulsie electrică.
Proiectul care va aduce pe piaţă primul vehicul de acest gen este cunoscut deja sub numele de MegaCity. Rezultatul va fi un model produs cu ajutorul unor materiale ecologice, ce pot fi recuperate, un model eficient din punct de vedere economic şi compatibil cu un public cât mai larg.
i3 este numele modelului care se va naşte din eforturile depuse în jurul proiectului MegaCity, versiunea de serie urmând să fie prezentată publicului la numai un an după dezvăluirea conceptului, adică în 2013. Modelul urban va avea o caroserie din aluminiu, în trei uşi, de aproximativ patru metri, şi va putea transporta până la patru pasageri
Noul BMW i3 va fi propulsat de un motor electric, amplasat pe puntea spate, capabil să livreze un total de 170 de cai putere.
Bavarezii vor păstra tradiţia şi vor transmite resursele axei posterioare. Bateria litiu-ion va garanta, la rândul său, o autonomie de 160 de kilometri. Pentru cei care vor dori un vehicul pretabil distanţelor mai lungi, BMW va oferi şi o versiune cu autonomie extinsă a lui i3, echipată cu un motor termic, însărcinat cu încărcarea bateriilor.Nu în ultimul rând, gama de modele inteligente şi inovative ale bavarezilor va face loc, mai devreme decât mulţi se aşteptau, şi unui vârf de gamă, supercarul inspirat de conceptul Vision Efficient Dynamics, botezat în versiune de serie i8. Propulsia va fi asigurată de acelaşi motor electric, asistat de o unitate termică, în trei cilindri, ce se află în curs de dezvoltare. Noul i8 va fi capabil să împletească performanţele unui model sportiv de top cu economia unui model din clasa mică.
Ambele modele, i3 şi i8 vor fi dezvoltate pe baza unei arhitecturi de ultimă generaţie, botezatp LifeDrive, compusă dintr-un şasiu din aluminiu şi o celulă de rezistenţă din fibră de carbon ranforsată, perfectă pentru a compensa aportul de greutate al bateriilor.
Cele două produse ale brandului i, modelul urban i3 şi supercarul i8, vor lua naştere în cadrul uzinei BMW din Leipzig, amplasament care a fost supus deja unei investiţi de 400 de milioane de dolari pentru a găzdui o linie de producţie specială.
Producţia celor două modele va aduce şi 800 de noi locuri de muncă până în 2013.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Steve Jobs asta e CEO la Apple, care nu are nicio legatura cu celebrele procesoare i3, care sunt fabricate de Intel.
Asa ca Jobs poate sa doarma linistit. Poate Paul Otellini sa pregateasca ceva hartii... pacat ca nu prea apare asa des la TV si n-a ajuns sa fie cunoscut ca Jobs pe toate ulitele.
Pana la urma o sa-i Asimov pe toti in judecata (iRobot).
in al doilea rand "Steve Jobs asta" e unul dintre cei mai de succes manageri din lume!a ridicat apple la rangul de cea mai mare companie tehnologica din lume!;)
Un BMW i3 nu chiar nu va exista daca Intel nu va dori asta.
@alinusu
"apelativu i" dupa cum spui tu, vine de la "inteligent" sau "inteligence" in cele mai multe cazuri de branduri, sau cand se refera la ceva personal in alte cazuri. Ca lumea il asociaza cu produsele Apple e altceva, dar el se poate foloseste in toate domeniile.
Eu nu am negat realizarile lui Jobs, am spus doar ca are parte de o mediatizare destul de mare fata de altii care ar merita mai mult. Iar Otelli asta, poate ca nu degeaba a fost ales sa-l consilieze pe Obama si poate ca nu din intamplare compania pe care o conduce e lider in domeniu de peste 10 ani si va fi mult timp de acum inainte.
Iar Apple mai are pana sa fie cea mai mare companie tehnologica, conform Forbes Microsoft si IMB sunt peste.
apropo' , Jobs nu da in judecata pe intel pentru i3, i5 si i7 pentru ca in calculatoarele Apple mai nou se folosesc acele procesoare ... mai pune si tu mana pe carte si rezuma-te la a comenta ieftin si arogant la adresa altora
Gluma cu SJ ca da in judecata pe oricine are "orice" chestie similara cu ce are Apple este celebra in intreaga lume, mai putin la tine acasa ... ok, suntem gata sa acceptam asta, dar ar fi bine sa mai deschizi si tu ochii un pic.
Din textele de mai sus, arata-ne si noua de unde iti reiese ca tu vorbesti treburi elevate si eu nu pricep nimic. Sunt curios de unde ai ajuns la concluzia asta, sincer vreau sa ma luminez, ca cinestie, poate de maine incolo voi fi alt om.
Toyota sa se ocupe de trabant-uri , alde VW cu LUPO , .
BMW are alta categorie de posesori , mai sportivi mai eficienty si mai puternici.
ASTEPTAM RIVALUL LUI R8 !!!