Esential
575 | de cai putere dezvoltă noul Bentley Continental GT. |
65 | de kilograme a slăbit Bentley Continental GT. |
575 | de cai putere dezvoltă noul Bentley Continental GT. |
65 | de kilograme a slăbit Bentley Continental GT. |
Cu numai trei săptămâni înainte de deschiderea oficială a Salonului Auto de la Paris, surpriza Bentley este spulberată de o serie de fotografii neoficiale, care trădează faceliftul operat pe Continental GT. Designul exterior este dominat de o serie de retuşuri timide în partea frontală şi de introducerea blocurilor optice cu LED-uri.
Modelul de lux păstrează dimensiunile generale (480 cm lungime, 192 cm lăţime) însă adoptă un ecartament mai mare cu 41 de mm în faţă şi 48 de mm în spate. Britanicul promite astfel un spaţiu interior mult mai mare pentru pasagerii de pe locurile posterioare. Mai exact, aceştia vor dispune de circa 5 centimetri în plus în zona genunchilor, graţie instalării unor scaune noi, îmbunătăţite, cu design Cobra.
Tot la interior, clienţii vor primi un sistem de navigaţie cu ecran tactil de 8 inch şi memorie de 30Gb, ce serveşte ca interfaţă şi pentru sistemul audio Naim, cu 11 difuzoare şi tehnologie Dirac Dimensions, pentru procesarea sunetului digital.
Noul Continental GT va dispune de acelaşi motor W12 de 6.0 litri, cu două turbine, capabil să livreze un total de 575 de cai putere şi 700 de Nm, cu 15 cai şi 5 Nm în plus faţă de vechea versiune. Ansamblul este conectat la o transmisie Quickshift, care permite o retrogradare dublă. Resursele suplimentare, ajutate de o reducere a masei totale cu 65 de kilograme, îi permit sportivei din Crewe să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.4 secunde, cu 0.2 secunde mai rapid decât varianta precedentă. Viteza maximă se opreşte la valoarea de 318 km/h. Supercarul va fi pus în mişcare fie de benzină, fie de combustibilul alternativ E85.
Pe viitor, sub capota modelului britanic, clienţii de lux vor face cunoştinţă cu un nou propulsor, capabil să reducă valorile emisiilor şi consumului cu 40%, mai exact un V8 de 4.0 litri, ce urmează a fi prezentat oficial abia anul viitor, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, din luna martie.
via | autoblog
B
E
N
T
L
E
Y
F
O
R
E
V
E
R
!!!!
mai ales CL 600V12 O MASINA EXTRAORDINARA....
De fapt n-as plage, daca oricare dintre astea ar sta in garajul meu
Bravo! Ai dovedit ca nu ai citit articolul. :)
GLUMESC!
Nu stiu daca imi place mai mult varianta cu facelift sau cea veche, oricum e un automobil reusit.