Comentarii (22)

  • "presiunea sistemului common rail este de 120 de bari" ... oare nu ii cam mica ?? Eu stiu ca la la common rail presiunea ii de ordinul miilor de bari (chiar pana la 2000)
    2 8
  • M3 Killer!
    Am sa citez ce-am spus atunci cand a aparut stirea prima oara:

    "Dupa nr max de rotatii (9000) este cu siguranta un motor pe benzina aspirat. Ma mira pt ca se vehicula de catre presa un motor turbo. Rezulta deci ca discutam despre acelasi motor V8 de 4.2 care a echipat RS4 si echipeaza R8, insa eu mizez pe o crestere a puterii de la 420 pana undeva aproape de 450. Va fi cu siguranta o masina performanta."

    Ma bucur ca am anticipat puterea noului RS5 si in acelasi timp sunt absolut impresionat de aceasta reusita a nemtilor. Daca cu vechiul motor depasisera bariera de 100cp/litru, acum discutam de un cu totul si cu totul alt prag de performanta: 107cp/litru!!!. Luand in calcul faptul ca RS4 quattro a fost o masina cu adevarat performanta, un RS5 rigidizat si mai puternic va fi de-a dreptul 'hard to kill'.
    14 6
  • Erata
    @Peter, vezi ca discumtam despre un motor aspirat natural, nu unul turbo. Unde mai pun si faptul ca termenul "common rail" este utilizat de-a dreptul nefericit.
    13 2
  • Autocritica
    Termenul "common rail" este corect, remarca mea este nefericita. Scuze.
    12 1
  • pt c-g-c
    Auzi le el M3 KILLER!!!!!!!!!! HA HA HA.Nici in visele voastre.Nici voi cu RASURILE voastre si nici AMG nu au fost sunt sau vor fi NEVER peste divizia M-POWER,sunteti doar apa de ploaie,aveti grija sa nu beti apa rece.Voi chiar nu vreti sa pricepeti sau faceti pe prosti ca nu vedeti suprematia M-ULUI si a BMW-ULUI in general? ce draeq recunoasteti o data.si veti fi iertati.Vi se va intelege frustrarea.
    6 19
  • Presiunea de injectie de 2000 este la motoarele diesel la benzina presiunea este mult mai mica.
    6 0
  • @Sebastian Toma
    "configuratia sa ii permite sa transmita pana la 70% din putere catre puntea spate sau pana la 85% din putere catre puntea spate".. aha...
    9 1
  • pt c-g-c
    Ce dreaq mai baietica ai preluat stirea din alta parte cu cresterea puteri shi tot bla-blaul tau,si acuma vi sa ne ti morala ce destept esti tu...WOAAAAAAAAAAAAAAAA aplauze va rog.Lasane ma cunoscatorule de masini,daca te bag intr-un URS de drag sau drift,cred ca ti se uda pantaloni si tu vb de M-URI.
    8 8
  • Piticu' disperat
    Comentarii
    Ce se agita astia pe aci'!
    8 1
  • @C-G-C
    Motorul e foarte ok la 450 CP, aspectul e f bine, daca reusesc si un sasiu echilibrat, o sa fie referinta clasei, cel putin pentru o perioada, singurul defect aparent este greutatea putin cam mare..
    4 1
  • cressty
    rs5 e mai greu din cauza tractiunii quattro care are aproximativ 100 de kg. iar diferenta intre rs5 si m3 este de 70 kg.
    4 1
  • rs5 cai
    E super masina, dar nr de cai cred e si marketing astfel incat sa para mai puternica decat M3 E92 din specificatii.

    @C-G-C in legatura cu 100 de cai per litru:
    RS4 avea 420 de cai declarati si conform siteului rri.se are doar 354 reali. M3 tot 420 de cai declarati are 380 reali.
    3 9
  • @dvdcore
    atunci dacia logan de 1.2 mpi si 75 de cai cat are?...10?... :)
    3 1
  • @dvdcore
    Tu crezi ca niste companii precum Audi sau BMW isi permit sa declare puteri cu 20% mai mici decat realitatea? Pai asta se poate verifica foarte simplu la un service si imediat ar fi sanctionati.
    Se mai intampla sa fie 417 in loc de 420 declarati, dar pt 3 caluti nu e mare problema.
    E complet aberant ce spui.
    4 0
  • Dyno
    dvdcore cred ca vroia sa spuna puterea transmisa la asfalt masurata pe un dinamometru atunci cand a spus puterea reala. E normal sa existe o diferenta intre puterea dezvoltata de motor si puterea transmisa la asfalt.
    0 0
  • Lucica
    Skyline R34
    Suprematia M-ului?
    R34 mananca M3 pe paine!!!!
    1 3
  • rasul
    Ce inseamna audi....A.nother U.gly D.eutsche I.nvention
    1 5
  • un jeg de masina de prost gust
    1 5
  • Lucica
    M3
    Azi,era cat pe ce sa iau un M3.am vrut sa fac un "trade in".Dadeam R34 la schimb cu un M3.Mai primeam si o diferenta de 1000 euro pt masina mea.Am zis ca merita.Aproape ca am incheiat afacerea.Cand am vrut sa plec cu M3-ul,vanzatorul mi-a spus ca are o surpriza pt.mine.Mi-a dat o lesa cu un bulldog.A mai spus ca pe caine il cheama OMP.Am renuntat deoarece cainele asta cand doarme,sforaie.Daca asculti atent sforaitul lui,suna cam asa:bmweeeee,bmweee.Asa ca am renuntat.
    B ig M oney W aster!
    4 1
  • cai putere
    M-am referit la cai putere la roata.. valori testat de siteul suedez rri.se . Au tester dyno adevarat cu montaj la roata, nu pe role. Cai se pierd aproape intotdeauna de la volanta la roata si tine de mai multi factori in special transmisie.
    Ce am vrut sa spun e ca un RS4 cu acelasi nr de cai declarati pune jos o putere mai mica ca un M3. Din specificatii ai crede ca sunt egale, dar sunt 30 cai diferenta si se simt:
    http://www.youtube.com/watch?v=axb19DwhqUk

    Ca si concluzie..ai crede ca un RS5 e mult mai rapid decat un M3 E92..dar vom vedea ;)
    0 2
  • @cdcore
    tu ai idee ce vorbesti acolo? ti-ai citit macar comentariul? Numar de "cai" declarati? Ce ai fumat omule?
    0 0
  • p-george
    Ingineri ce mai..
    Caii putere de la motor se pierd prim transmisie care la audi este integrala deci este normal sa aiba pierderi mai mari...TOcmai de aia are audi mai multi cai putere ca sa compenseze...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru