OFICIAL: Audi RS5 debuteaza la Geneva cu 450 CP!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la Audi au dezvaluit imaginile si informatiile oficiale ale lui RS5, model care va debuta la Salonul Auto de la Geneva. Audi RS5 este echipat cu un motor V8 de 4.2 litri care dezvolta 450 CP si consuma doar 10.8 litri la 100 kilometri. Unitatea este cuplata la o transmisie S tronic cu sapte trepte si are un nou diferential central care imbunatateste modul in care puterea este transmisa celor patru roti. Motorul foloseste un sistem de injectie directa FSI care este bazat pe aceeasi tehnologie folosita de modelele de competitie din Le Mans, iar presiunea sistemului common rail este de 120 de bari.
Inginerii Audi au lucrat intens la noul motor V8 4.2 FSI pentru a oferi puterea maxima la 8.250 rpm si cuplul maxim, de 430 Nm, intre 4.000 si 6.000 rpm. Toate aceste lucruri sunt posibil gratie noii admisii duale si a sistemului de evacuare special. Acceleratia modelului de 1.725 kilograme de la 0 la 100 km/h este realizata in doar 4.6 secunde si viteza maxima este limitata electronic la 250 km/h.
La cerere, producatorul din Ingostadt poate ridica limitarea electronica pana la 280 km/h.Sistemul de tractiune integrala quattro a fost modificat prin amplasarea unui diferential central de tip coroana. Acesta este autoblocant si extrem de eficient, iar configuratia sa ii permite sa transmita pana la 70% din putere catre puntea fata sau pana la 85% din putere catre puntea spate, in functie de necesitati, iar configuratia standard de 40:60 in favoarea puntii spate asigura o manevrabilitate sportiva. Noul diferential lucreaza impreuna cu sistemul electronic de control al cuplului motor, care monitorizeaza cele patru roti si decelereaza roata care isi pierde aderenta pentru a oferi un plus de tractiune. Optional, cei de la Audi pot echipa modelul RS5 cu un diferential sport pentru puntea spate care distribuie cuplul motor intre cele doua roti in mod activ pentru un plus de stabilitate si manevrabilitate.
La nivel estetic, noul RS5 vine cu elemente aditionale fata de gama A5 care vor face deliciul fanilor Audi. Spoilerul fata a fost redesenat si a primit o grila de tip fagure, iar jantele acestui model sunt dezvoltate special pentru acesta, fiind disponibile pe dimenisuni de 19 si 20 inch.
Acestea ascund un sistem de franare cu discuri ventilate, care au un diamentru de 365 milimetri pentru puntea fata. Etrierii fata au opt pistonase si sunt vopsiti in negru si poarta sigla RS. Optional, cei de la Audi pot echipa modelul RS5 cu discuri de frana ceramice care au un diametru de 380 milimetri si sunt extrem de durabile.Posteriorul lui RS5 este dominat de evacuarile ovale supradimensionate pozitionate in partile laterale ale spoilerului posterior si de un eleron care subliniaza apartenenta modelului german la o serie sportiva. La interior, Audi RS5 vine cu scaune noi, cu cadrane inedite si cu o serie de imbunatatiri stilistice in raport cu versiunea de serie A5.
Via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
"Dupa nr max de rotatii (9000) este cu siguranta un motor pe benzina aspirat. Ma mira pt ca se vehicula de catre presa un motor turbo. Rezulta deci ca discutam despre acelasi motor V8 de 4.2 care a echipat RS4 si echipeaza R8, insa eu mizez pe o crestere a puterii de la 420 pana undeva aproape de 450. Va fi cu siguranta o masina performanta."
Ma bucur ca am anticipat puterea noului RS5 si in acelasi timp sunt absolut impresionat de aceasta reusita a nemtilor. Daca cu vechiul motor depasisera bariera de 100cp/litru, acum discutam de un cu totul si cu totul alt prag de performanta: 107cp/litru!!!. Luand in calcul faptul ca RS4 quattro a fost o masina cu adevarat performanta, un RS5 rigidizat si mai puternic va fi de-a dreptul 'hard to kill'.
@C-G-C in legatura cu 100 de cai per litru:
RS4 avea 420 de cai declarati si conform siteului rri.se are doar 354 reali. M3 tot 420 de cai declarati are 380 reali.
Se mai intampla sa fie 417 in loc de 420 declarati, dar pt 3 caluti nu e mare problema.
E complet aberant ce spui.
R34 mananca M3 pe paine!!!!
B ig M oney W aster!
Ce am vrut sa spun e ca un RS4 cu acelasi nr de cai declarati pune jos o putere mai mica ca un M3. Din specificatii ai crede ca sunt egale, dar sunt 30 cai diferenta si se simt:
http://www.youtube.com/watch?v=axb19DwhqUk
Ca si concluzie..ai crede ca un RS5 e mult mai rapid decat un M3 E92..dar vom vedea ;)