Esential
600 | de cai este puterea maxima dezvoltata de motorul diesel TDI al lui Audi R15. |
1050 | NM este cuplul maxim al prototipului dezvoltat special pentru cursele de anduranta pe circuit. |
600 | de cai este puterea maxima dezvoltata de motorul diesel TDI al lui Audi R15. |
1050 | NM este cuplul maxim al prototipului dezvoltat special pentru cursele de anduranta pe circuit. |
Audi a prezentat astazi oficial primele fotografii si informatii cu noul R15 TDI, a doua generatie a prototipului conceput special pentru seria Le Mans si care devine principalul pretendent la titlu in editia 2009 a Cursei de 24h de la Le Mans.
Principala diferenta dintre cele doua modele este legata de propulsor. Audi a schimbat vechiul V12 TDI de 5.5 litri cu mult mai eficientul V10 de 600 CP si 1050 Nm. Vorbim de un motor mai compact ale carui emisii si consum coboara evrtiginos in raport cu cele ale propulsorului montat sub capota vechiului model dedicat competitiilor de anduranta din seria Le Mans.
Celelalte deosebiri fata de modelul anterior se refera la suspensii, care au fost ridicate datorita noilor linii aerodinamice dezvoltate de Audi, la ampatament, care a fost marit, si la masa proprie optimizata. Aceste avantaje sunt sufieciente, spune constructorul din Ingolstadt, pentru ca R15 sa continue pe linia succeselor obtinute in cadrul cursei de 24 de ore de la Le Mans, unde principalul rival al modelului german va fi Peugeot 908 HDi.
Noul Audi R15 TDi va debuta pe pista la cursa ed 12 ore de la Sebring (SUA), in 21 martie.
Apoi, in 13-14 iunie, Audi Sport Team Joest va alinia la startul Cursei de 24h de la Le Mans trei prototipuri in cadrul categoriei-regina LMP1.via | Audi
Comentarii (0)