OFICIAL: Audi Q5 HFC, un hibrid alimentat cu hidrogen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Audi a dezvăluit în cadrul Challenge Bibendum, evenimentul anual organizat de Michelin, un prototip bazat pe Q5, menit să expună publicului eforturile care se depun în Ingolstadt pentru găsirea soluţiilor de propulsie alternativă.
Botezat Q5 HFC, abrevierea de la Hybrid Fuel Cell, crossover-ul este, după cum o sugerează şi numele, un hibrid care foloseşte resursele unor motoare electrice şi a unor pile de hidrogen. Vehiculul indică progresele făcute de germani în domeniul propulsiei cu pile de hidrogen şi nu are ca scop dezvoltarea unei versiuni de serie.
Ansamblul foloseşte componentele unui sistem hibrid tradiţional. Membrana polimerică electrolitică (PEM) a unităţii poate dezvolta o putere totală de 133 de cai putere. Celălalt bagaj de resurse este asigurat de două motoare electrice, poziţionate pe două roţi, capabile să livreze împreună 122 de cai şi un cuplu motor generos, de 420 Nm.
Unităţile electrice sunt ţinute în viaţă de o baterie de 1.4 kWh.
Audi nu a oferit informaţii despre autonomia modelului, însă, în cadrul probei de raliu, Rally InterCity, organizat cu ocazia Challenge Bibendum, crossover-ul a parcurs 300 de kilometri.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Concepte
-
Toyota a dezvăluit un nou prototip bazat pe GR Yaris, versiunea de performanță a modelului subcompact. Noul prototip este un hot hatch atipic, deoarece motorul său este amplasat central. (10.01)
-
Renault a dezvăluit interiorul conceptului Renault Twingo electric, un concept care urmează să fie transformat într-un model de serie în 2026. Noul model va avea un preț de pornire sub 20.000 euro. (10.01)
-
Honda a dezvăluit două concepte noi în cadrul evenimentului CES din Las Vegas. Cele două concepte anunță două viitoare modele electrice din familia 0 Series și sunt botezate SUV și Saloon. (08.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
.. varianta logica ar fi ca "PEM poate produce 100kW de energie care este pusa pe drum de 2 motoare electrice ce insumeaza 122cp si 420Nm" . . . spun asta pentru ca in exprimarea voastra se poate intelege ca cei 133 de cai (care sunt 100kW de energie produsa, am curaj sa pun pariu mitiubishul pe chestia asta .. poate scap de el :P) se aduna cu cei 122 de la motoarele electrice. A se observa un randament de 92% intre pilele cu hidrogen si motoarele electrice (ceea ce reprezinta inca un argument in favoarea afirmatiei cum ca pilele produc energie care este transformata in lucru mecanic de motoarele electrice).