- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Audi prezintă noul A6
De interior nici nu mai zic...cel mai frumos interior in care poti sa stai la ora actuala. La 5-ar e ok, dar cel de la E classe pare antic pe langa asta ( si sunt fan e classe, si am si condus cabrioul deci nu vb din auzite ).
Acum asteptam 3.0tdi 300cp si speram ca in 3-4 ani sa scada valoare pe la 25000e pe care speram sa i avem pana atunci ca sa putem savura si noi din placerile "simple" ale vietii.
Oricum faina masina mai ales interiorul.
Audi n-are de ce sa se teama de concurenta!
audi in perioada respentiva era o marca banala cu doar 2-3 modele....
astazi chiar daca nu e oficial(inca)AUDI va ajunge peste BMW si va deveni producatoru premium nr.1 in lume........bravo.........
toate audi-urile sunt in esentza...si cu mici diferente pana la coaja...la fel
marimea este sg-ul factor important de diferentiere.
Cum zicea cineva mai sus, maj lumii (90%) din cei ce-o vor vedea pe strada nu vor distinge intre ea si clasa im inferioara (a4) si imediat superioara (a8)
In schimb..oricine poate sa faca distinctia intre C-E-S
de calitatea interioara si a motoarelor..si a masinii per anasamblu nu mai vorbesc.
In concluzie...ca majoritatea oamenilor..din societatea de consum...masina asta nu are personalitate!
Revenind la A6 si mie mi se pare ca arata foarte bine. Pana acum credeam ca cea mai frumoasa masina de clasa mare este Seria 5. Acum nu mai sunt la fel de sigur.
Observ ca ultimele modele lansate aduc toata gama Audi fix pe aceiasi linie de design ... in sfarsit le seamana si lor farurile si se incearca efectul "AngelEyes" asupra figurii brandului ...
Desi Audi si BMW au adus pe piata masini cu design interesant as spune ca Mercedes are "suprematia" in domeniu momentan, dar este o parere personala.
Dintre motoare lipseste echivalentul de 400cp pentru motoarele BMW si Mercedes . . . oare o sa avem un S6 si un RS6 care urmeaza a fi anuntate in curand ? ( sau poate au fost dar nu-s eu tocmai informat :P )
@dudu - cred ca mercedes spune " ia CLS d'acilea ma! "
Acum sa vorbim de cunoscatori, pai... cunoscatori sunteti voi cei care ati vazut pe internet lansarea iPhone* Apple, acum cativa ani si nu stiati cum sa va cumparati mai repede, sa fiti in trend!
Asa e si in cazul masinilor... " eu imi cumpar Audi, ca am auzit ca sunt bune, fiabile si mai ales ca folosesc motoare VW, iar alea nu mor niciodata" Vorbim de astfel de cunoscatori in randul vostru baieti!
Vorbiti de lux dar nu detineti nici cel mai amarat Audi, de parca v-ati pricepe! Cum spuneam intrun post anterior "couch-based experts"
Oricum masina este frumoasa!
P.S.Daca vorbiti de lux, intrati intr-un Mercedes C,E,S klasse!
adica cei destepti cumpara audi si smardoii orice alceva??
restu' e "tacere"
Intai renumele si dupa aia locul I
Sunt de acord cu tine!
Audi ar trebui sa renunte in a se inspira de la BMW, prea stau cu ochii sa vada ce model mai scot, apoi nu stiu de unde le-a venit ideea sa faca interiorul dupa cel BMW, aici numai un ipocrit ar putea sa nege!
Mie mi-a placut initiativa lor cu R8, TT, singurele masini originale si posibil cu personalitate! Imi cer scuze, dar eu nu pot sa urmez "turma", nu pot sa cumpar Audi doar ca asa nu o sa fiu perceput ca un "cocalar" ci un domn rafinat, este o conceptie total eronata baieti!
Daca eu sunt un producator, sa zicem, as vrea sa intru pe o piata care este dominata de 2 mari companii, pai eu nu pot sa intru si sa domin piata atata timp cat materia prima, vine de la VW! Atunci ei au decis sa ofere mai mult, mai ieftin, la aceeasi bani, dar nu neaparat mai bun. Sa nu credeti ca asa ei ii vor forta pe BMW/Mercedes sa dea inapoi, NU, BMW nici macar nu-i poate lua in considerare! A6 nu-i este superior unui seria5, asta va doriti voi, dar nu este asa, sa fim seriosi. In E klasse este o incantare sa stai in masina, unde iti pui mana ai parte de senzatii, materiale ca in Mercedes n-am intalnit inca la BMW, sincer.
Audi este alternativa, ieftina, nu competitia! Haideti sa ne impodobim masinutele cu LED-uri poate asa o sa salvam planeta, sa fim seriosi!
O zi cat mai placuta!
P.S.: Facem un pariu ca seria 5 va lua bataie de la noul A6 in teste?
1-a incerca sa compari actualmente Audi cu BMW frizeaza ridicolul cel mai rasat deoarece doar in perioada proteica a masinilor germane (1980-2000) existau premisele favorabile ale unor comparatii tehnico-artistice,cand Audi beneficia in mod clar si de aportul fructuos al celor de la Porsche,cu care inca imparte similitudini de constructie sportiva,chiar daca modelele "the four rings" par mai stangaci cioplite si inferioare ca viteza de rulare
2-deocamdata si,conform tendintelor actuale,situatia nu pare incurajatoare,Audi nici nu are dreptul sa aspire macar la a contrabalansa teoretic varfurile de lance ale lui Daimler,care impresioneaza profund pe oricine,oriunde,oricand,in speta monstrii mecanici de la Mercedes-AMG si bijuteriile ultrarafinate de la Maybach
Agonia acutizata din acest deceniu,nu intamplator globalizat,a lui Audi este cauzat efectiv de influentele nefaste in sens descumpanitor de comercialist ale maharilor din conducerea VWAG,care,cu iscusinta vulpeasca,au cam transformat-o intr-un VW...mai galant,dar indubitabil VW "in cuget si simtiri" (nicidecum nu se inspira Audi de la BMW,cum se insinueaza gratuit pe aici...nu mai au cum logic s-o faca,fiind sufocati de dictatura VW) .Ma rog,sunt sesizabile diferente dimensionale intre cele doua marci(Audi si VW) ,grilele au ramas totusi individualizate,iar interioarele...incep sa se infrateasca precum siamezii! FORMA DE ANSAMBLU insa,domnii mei,reprezinta problema cea mai stringenta pe care o imput eu,"forma" oricarui Audi emana a duhoare VW-ista pana in templul lui Dalai Lama.Uitati-va cu atentie sporita,nu ignorati cu inconstienta sau rea vointa ceea ce trebuie barbateste contestat: A1=Polo,A3=Golf,A4=A6=Passat,A8=Phaeton,Q7=Touareg (doar A2 pare o bizarerie nimerita din lumea lui ET,ar avea oroare s-o imite sau s-o sugereze oricine cu capul pe umeri!) .Astfel,Audi a a devenit victima celebra a "directivelor economice" si a "imperativelor de piata" proliferate cat se poate de orbeste si prosteste de catre secaturile de la "centru" ,care,in numele "sacrosanct" al profiturilor ametitoare,impun autoritar fabricii de la Ingolstadt sa scoata contratimp (time is...) jucarii chinezoforme in serie abundenta,mixtura prozaica de plastice negre si insertii de aluminiu (facem abstractie de motorizari...nu ele intriga,fiind chiar exceptionale,adjudecandu-si ultimele 7 editii din "Award's 10 Best Engines" ,dar sunt bine mascate sub capota,nu ele se vad in exterior...) ,si nu calitate-individualitate-personalitate...noroc ca clientul-etalon al zilelor noastre se uita cu obstinatie dupa brand,Audi extaziind inca puternic in aceasta directie tipologic globalista,dar rivalele nu au amortit,respectandu-si totusi blazonul destul de sifonat si la ei de mentalitati naroade de tip consumist...adica sunt depasite la motorizari de Audi,insa compenseaza de-a dreptul hipnotic cu progrese fulminante si intentionate in punctele fix cele mai vulnerabile ale lui Audi: "sportivitate" , "agresivitate" , "eleganta",daca nu si "putere"...
Eu,unul,nu vad alta sansa concreta pentru cele patru magice cerculete decat sa incerce din rasputeri si dinlauntrul firmei sa se rupa pe toate planurile de monopolul incorsetant de la Wolfsburg,chiar daca acest deziderat "nebun" sau "nerealist" ar implica automat privarea de fondurile vitale oferite prin repartitie bugetara de CA al concernului...N-ar fi nici o tragedie,caci o eventuala alianta sau fuziune prin absorbtie,fara dizolvarea si nici macar diluarea brandului,cu Porsche (sa nu uitam ca eminenta cenusie de la aceasta,Ferdinand Piech,a imaginat,conceput si realizat cea mai revolutionara aplicatie tehnica a lui Audi care,prin raspandire concentrica,a isterizat toata lumea constructorilor de automobile,in sens admirativ si prozelit,fireste) sau cu Spyker Group (celor din urma oricum le livreaza motoare V10 si W12,de ce n-ar colabora mai strans si oficial?) ,nu ar fi receptata la nivel mondial ca o samavolnicie sau ca o absurditate,mai mult,o deloc eterogena interactiune Audi-SAAB ar nimici concurenta...de format sportiv,cele doua entitati putandu-se aventura la un schimb interesant de experienta si la o completare reciproca a virtutilor,care sa le astupe salutar neajunsurile inerente...In alte cazuri,chiar nu intuiesc cum si-ar putea recapata Audi identitatea de sine care a facut atatea furori in istorie si i-a adus atatea izbanzi emblematice!Oare cata apa va mai curge pe Dunare pana se va dumiri vreun cap luminat din staff-ul lor administrativ ca, actualmente, nici un model Audi n-are darul si harul de a "sari in ochi" nimanui pe strada,automobilist avizat sau simplu amator,asemuindu-se doar cu simbria frivola a "necesitatii cotidiene",nicidecum cu spectrul onorant al atractivitatii permanente proprie unei autentice marci de lux,asa cum,nota bene,Mercedes si BMW inca reusesc,in pofida suflarii coplesitoare a balaurului globalist atotconformist,atotnivelator,atotcontrarevolutionar...
Anyway,long life,Audi! BE WHAT YOU MUST BE!
putere: 184 cp 177 cp
cuplu: 380 Nm 380 Nm
0-100: 8.1s 8.7s
vit.max: 227km/h 228km/h
consum md: 4,9 L/100km 4,9 L/100km
emisii co2: 129 g/km 129 g/km
greutate: 1715 kg 1575 kg
si eu astept testu ala de 520d care e deja de ceva timp in productie cu A6 care nici macar nu e intrat in productie, e doar la nivel de poza. si da, audi abia asteapta sa i se arunce un os, sa aiba si ei ce lucra si pe cine sa copieze, la interior nu pot sa zic ca manerele de la fetele de usi sunt noi, uitati-va la vechiul e46 de la bmw... eu vad o foarte mare asemanare (asta e doar un exemplu de la interior) si audi au inceput sa abordeze o noua tehnica sa-i zic asa... ia toate marimile ext si int de la bmw si incepe sa le mareasca un pic, ca sa para ei mai mari :)))
cand o sa apara un audi total revolutionar si dupaia sa apara un bmw dupa ei, imi inchid gura ! numai bine! luati-va audi!
In cazul asta, eu iti doresc sa ai numai masini care in D sa stea pe loc. Asa ca sa fii tu fericit.
Eu vb din experienta, eu conducandu-le, iar tu vb din vanzari si cifre pe wikipedia! Eu nu cred ca cifrele dicteaza cine e lider, daca tu esti "sarac"-ipotetic vorbind, doar VW sau Audi iti permiti, deja BMW sau Mercedes e NIRVANA!
Libertatea asta de exprimare, aduna numai "caractere" pe aici, acum ai sa vii sa-mi dovedesti ca Audi vinde mai multe LED-uri decat BMW, iar asta ii face mai mult decat potenti in segm premium, care in mod continuu contestez prezenta Audi. Dar ce sa stiu eu, sunt un amarat cu Dacie 1310, romanii sunt bogati, ei au Passat! "Dar uitati-va ce masina, vai ce rau o duc eu in Spania, uitati aici AUDI A6!" suna cunoscut?
Omule tu nu ai condus in viata ta un Audi fabricat din 2004 incoace! PUNCT!
Ca sa nu mai vorbesc de exprimarea de doi bani si exemplele mioritce folosite pe post de argumente. Locuiesti cumva in Rahova?
Esti de compatimit, sincer, si tu si inca un exemplar de mai sus caruia nu ma obosesc sa-i dau replica pentru ca stiu ca are tot timpul din lume sa compuna un alt eseu plin de cuvinte ce nu sunt cumprinse in fondul lexical principal. E plina tara de asa zisi invatati care isi varsa cultura si frustrarea pe toate paginile internetului. Pacat ca nu-s in stare sa faca nimic concret. Daca ar face n-ar avea timp sa raspunda atat de eleborat si meteforic oricarei postari venite de partea unuia pe care il considera inferior.
Audi am condus modelele A4 B6 si B7 motor 1.9 tdi 131 cp si 2.0 tdi 170 cp.Acum ce concluzii mai tragi?