La momentul lansării sale, Audi a anunțat că SUV-ul electric e-tron are baterii cu o capacitate de 95 kWh, situație în care acestea au nevoie de 30 de minute pentru o încărcare de 80%.
Producătorul german promite că acest timp de așteptare va fi redus la mai mult de jumătate în următorii ani, odată cu apariția viitoarelor modele electrice Audi.
Audi va prezenta la Salonul Auto de la Los Angeles din luna noiembrie conceptul e-tron GT, care va anticipa lansarea unui nou model electric în gama e-tron după anul 2020. Sportiva electrică ar urma să fie primul model Audi ale cărui baterii se încarcă la 80% în mai puțin de 12 minute, potrivit lui Johannes Eckstein, managerul de marketing pentru SUV-ul e-tron.
Audi e-tron GT va utiliza aceeași platformă ca viitorul Porsche Taycan, modelul electric care va fi prezentat în cursul anului viitor.
e-tron GT va fi al treilea model electric al celor de la Audi, întrucât Audi intenționează să lanseze și e-tron Sportback în cursul anului viitor.
În total, constructorul de la Ingolstadt și-a stabilit ca obiectiv o gamă e-tron de 12 modele electrice până în anul 2025.Via Autocar
nici numai stiu pe cine sa cred: pe un oficial care a mai umblat cu ocaua mica sau un utilizator care a spicuit de pe internet din media adevarata si yutub
dupa logica asta ruginita, 99,99% din oameni nu prezinta niciun fel de incredere.
au 10 ani decalaj fata de aia care le produc in masa? care sunt aia? ca tesla sigur nu. si iphone a aparut pe piata cand erau altii de multi ani, si se vad rezultatele. nu e relevant sa fii primul, e relevant sa vii cu un produs bun si sa il poti produce in ritm rapid.
evident, e posibil sa fii printre ultimii si sa ramai acolo. mira-m-as sa se intampla asta la nemti. astia nu sunt romani.
Încărcarea la curent continuu cu racirea componentelor şi a bateriei.
500 km autonomie şi încărcarea rapidă aduce CLAR ideea că deja maşinile electrice nu mai au nicio problemă cu range anxiety.
Singura problemă a rămas preţul, dar când va intra producţia de masă, va fi rezolvată şi această problemă.
Deja la maşinile de lux, maşinile termice vs maşinile electrice, COSTUL ownership este mai mic la electrică decât la termică.
Adică electrica este mai ieftină, dacă se ia în calcul şi service dea lungul timpului, piese schimbate în service, timp de neutilizare în service şi costul cu combustibilul, curentul fiind mult mai ieftin decât benzina/motorina !!!
Ca să nu mai spunem că în cazul unora au panouri solare acasă pe casă şi încărcarea este în majoritate GRATUITĂ.