- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Ultimele stiri din Concepte
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
-
Jaguar a publicat primul teaser oficial cu viitorul său concept electric care va da startul noii epoci electrice pentru marca britanică. Prezentarea noului concept va avea loc în 2 decembrie. (22.11)
-
Francezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Audi e-tron revine intr-o formula mai "cuminte"
adica bugatti cu 1001 cp are cuplu de 1250 nm si e-tron de 204 cai are 2650 nm hai sa fim serosi, astia incearca sa prosteasca pe prosti
puterea unei masini sta in cuplu si putere, masina asta ar tr sa fac suta in 3 secunde la cuplu ala , avand in vedere ca are de 2xcuplu veyronului, chiar daca are putere mai mica de 5x decat veyronu cuplu al ar tr sa compenseze puterea
Ps sa nu mai luam in calcu si vechiu e-tron cu 4500NM
cum dracu ca scoti atata cuplu din 2 motoare nu mai mari ca un butoias de Timisoreana(deala la 5 kg)........
astia chiar au tampit la cap(Audi)chiar nu au au ce sa minta........
pana la urma dau de belea.........
Si cum puteti compara Veyron - motor cu combustie interna, chiar si w16 otto ( care au cuplu mai mic decat cele diesel la aceeasi capacitate) si un motor electric. Stiti ca la un motor electric cuplul e mult mai mare, instant, si egal la orice turatie ?!
Si nu, nu sunt fan Audi nici BMW, dar asta e fizica predata in gimnaziu...
Aici se explica cum sta faza cu nm de mai sus si cam cati sunt reali din ei si de ce.
Probabil... adevarul este undeva pe la mijloc, puterea motoarelor exectrice fiind net superioara motoarelor cu ardere interna, ma refer atat la cuplu cat si la cai putere. Singura chestie este ca motoarele cu ardere interna au nevoie de oxigen si degaja monoxid de carbon, iar cere electrice sunt pur si simplu ecologice pentru ca nici nu au nevoie de oxigen si nici nu degaja nimic.
Evident... problema ramane, cum se produce acel curent electric, dar asta este discutie un pic mai larga si nu este momentul potrivit.
Si fanii BMW sau Audi, mai calmati-va pentru ca oricum nu-i pasa nimanui de prostiile pe care le spuneti. Vreti sa fiti informati bine, vreti sa fiti ignoranti, la fel de bine.
@http://www.automarket.ro/stiri/audi-prinsi-cu-minciuna-e-tron-nu-dezvolta-4500-nm-ci-doar-680-nm-27343.html
este simpla si banala, dar romanul care nu a deschis o carte de fizica si nu are pic de notiune logica nua are cum sa inteleaga.
Poate pentru unii care mai au ceva in cap inteleg ce inseamna puterea si cuplul dezvoltate de un om la pedalele unei biciclete si puterea si cuplul la roata dupa ce ne jucam cu pinioanele alea din spate.
Tinand cont ca Tesla, o reusita demontrata, are 251 CP si 380 Nm, si poate accelera de la 0 la 100 km/h in 4.0 secunde, credeti ca a venit Audi si a mai inventat odata roata si au scos ei un motor de 204 cai putere si 2650 Nm dar Audi scoate acceleratia de la 0 la 100 de km/h in 5.9 secunde.
Penibilitatea este atat a celor de la Audi cat si a celor care-i cred si/sau sustin.
Apropo, Dacia Logan 1.4, are cuplul motor 112 Nmdar la roata in treapta 1 de viteza are ~400 Nm, deci si Dacia se poate lauda cu un cuplu motor de 400 Nm.
Nu conteaza ca sunt mai multe motoare electrice si nu exista cutie de viteze, fiecare motor electric poate sa aiba un reductor.
si hai sa fim seriosi sa gasit audi sa dea un cuplu enorm in timp ce concurenta are motaore electrice cu un cuplu norma, si audi vine cu un motor electric mai slab dar cu un cuplu de 10-15X mai mare decat are concurenta, adica ei vor sa zic ca sunt mai destepti dar de fapt...
Si oricum "fanii" audi nu stiu ce e ala nm, daca audi scoate o masina cu 1 milion de nm se gasesc multi "fani" care cred
Oricum daca masina asta o sa se fac in serie garantat nu o sa aibe cuplu ala
Cuplul poate fi comparat oricum, producerea lui este diferita, inn cazul electric dupa o alta formula si diferenta majora este plaja pe care o are un motor electric, faptul ca motorul electric poate avea cuplul maxim incepand cu turatia "0" si uneori pana la turatia maxima limitata intentionat, lucru imposibil la un MAC sau un MAS, in rest cuplul este cuplu si puterea este putere indiferent ca este diesel, benzina sau electric, unitatea de masura este aceeasi si valorile se pot compara direct.