- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Audi A5 şi S5 facelift
Mercedes a cazut si el in aceasta capcana,doar BMW a ramas credincios filozofiei"angel-eyes",fiolozofie probabil castigatoare,din moment ce Audi se indreapta spre aceeasi tinta ,doar ca intr-o forma restilizata!
Normal ca "becul" din acele "fasii" e led,ca de altfel si la BMW,dar eu ma refeream la filozofie,au lasat acele lumini LED individuale in seama VW iar ei au trecut la aceste "fasii" care nu sunt altceva decat niste "angel-eyes" alungiti!
Ai priceput acum? Daca nu,da-mi mail-ul tau,sa iti fac un desen!:))
LEDul este o dioda care emite lumina datorita voltajului care trece prin ea si materialul care emite acea lumina este un semiconductor.
BMW foloseste, sau folosea CCFL adica (cold cathode fluorescent lamp) iar principiul de functionare este similar cu cel al neonelor de la tine din casa scarii.
Acum e posibil sa treaca si ei la LED, pentru sunt mai eficiente si mai performante. Nu spun ca Audi ar fi descoperit America, dar ei la capitolul asta sunt cu un pas inaintea tuturor.
asa.. ok .. deci Audi, in modele anterioare avea LEDuri in faruri, individuale, la partea de jos a farului (la majoritatea modelelor cred). Acum Audi are o "banda continua de lumina" care , desi este LED nu mai are aspectul de "beculete individuale" ca atunci cand Audi a folosit petnru prima data acest tip de lumina de pozitie. SERD incearca sa spuna ca Audi se indreapta catre ceva similar cu AngelEyes deoarece nu mai avem acele beculete individuale ... si avem o chestie continua... similara cu AngelEyes.
Acuma... ca BMW folosea CCFL (ai fi putut sa-i spui ca monitorul pe care il are in fata contine asa ceva .. nu casa scarii ) si ca Audi a inceput cu LEDuri individuale ... si ca acum BMW incepe sa foloseasca LEDuri in AngelEyes iar Audi foloseste in continuare LEDuri nu inseamna ca Audi a facut ceva fantastic, BMW sunt niste copisti, iar SERD este este de "toata stima" pentru ca nu v-a scos de pe wiki detalii tehnice pentru LED si CCFL ... ce draq ma, daca vreti o dezbatere nu aduceti argumente de genul "esti prost prietene ca nu ai scris aici ca stii ce-i ala CCFL" ...
si nu va obositi sa-mi spuneti ca nush ce valabilitati sunteti voi in ale megatehnologiei audi ... ca stiu si eu sa citesc pe net ce-i ala un bec ...
Sincer, nu am nevoie sa deschid wikipedia ca sa-ti spun ca LEDul, din punct de vedere electronic, nu-i chiar un bec, sau ca monitorul foloseste CCFL, sau LED doar pt backlight si nu am dat exemplul asta tocmai pentru ca omul sa inteleaga.
Nu sunt fan inrait al vreunei marci,asa cum am zis si in alte interventii,sunt fanul unor modele .fiecare constructor aproape ca are un model care impresioneaza,asa ca sustin in continuare ca Audi si-a schimbat filozofia partii frontale,si cel putin cand vorbim de aceste day-light urmeaza filozofia BMW,o solutie mai ieftina desigur.
pe net oricine nu are o parere identica celor spuse de tine se transforma automat intr-un idiot cu acte in regula :)
... asta-i doar o regula generala a internetului ... iar AM se supune regullilor internetului (printre altele mai avem si "esti prost pentru ca asa spun eu!", "esti prost ca spui ca albul este alb cand noi toti ceilalti sustinem ca albul este defapt alb" si minunatul slogan de pe radio guerilla "suntem multi deci suntem culti")
Commentariile sunt active pe site ca sa iti spui parerea - iar daca cineva isi pierde atata timp pretios sa ti-o citeasca nu inseamna ca trebuie sa se inchine la ea - oricum nu conteaza - la urmatorul articol aparut nu isi mai aduce nimeni aminte ce ai scris.
Mai naspa e ca mi-am luat masina si nu mai am loc si de noul A5
Bafta!
on topic: modificari minore, sincer as fi preferat o scadere de preturi nu doar niste ciocanele date pe ici pe colo si niste faruri noi ca sa se mandreasca toti papagalii care si-au luat audi a5 ca e la moda.
multumesc