OFICIAL: Audi a dezvaluit noul A5 Sportback

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 16.07.2009
Noul Audi A5 Sportback a fost dezvaluit oficial de catre producatorul din Ingolstadt. Cel mai nou membru al gamei A5 este un adevarat coupe cu patru usi si imbina trasaturile gamei A5 cu cele ale modelelor A4 Sedan si A4 Avant.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune Audi A5 Sportback 2.0 TSI
Lungime (mm) 4.710
Latime (mm) 1.850
Inaltime (mm) 1.390
Ampatament (mm) 2.810
Greutate (Kg) 1.500
Capacitate (cc) 1.998
Puterea maxima (CP/rpm) 211
Cuplu maxim (Nm/rpm) 350

Audi a dezvaluit detaliile complete ale noului sau A5 Sportback, alaturi de o galerie foto detaliata. Modelul are acelasi aspect cu exemplarul prezentat ieri intr-o imagine lansata din greseala pe internet. Noul A5 Sportback va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, in aceasta toamna.

Potrivit celor de la Audi, noul A5 Sportback imbina cele mai bune trasaturi ale unor vehicule diferite si aduce emotia si eleganta unui coupe alaturi de comfortul unui sedan si spiritul practic al unui model break. Design-ul lui A5 Sportback este croit astfel incat sa ofere trasaturile lui A5 Coupe sub forma unui model cu 4 usi cu un portbagaj generos. Fiind un veritabil coupe cu patru usi, geamurile de la portiere nu au rame, iar montantul C are un design cu totul nou in gama Audi.

Producatorul din Ingolstadt va oferi si un pachet S-Line pentru noul A5 Sportback, care include o suspensie mai ferma, un set de jante de aliaj de dimensiuni mari si bare de protectie mai agresive. Modelele S-Line vor avea anumite trasaturi distincte, cum ar fi fante de aer laterale, un difuzor de aer integrat in bara din spate si ornamente deosebite pentru tips-urile evacuarilor finale.

Interiorul lui A5 Sportback nu aduce nimic nou fata de gamele A4 si A5, singura diferenta fiind prezenta la nivelul portbagajului, care are o forma diferita fata de cea a modelelor prezentate pana acum de Audi.

Noul A5 Sportback ofera patru locuri, iar oficialii Audi pretind ca spatiul oferit pasagerilor este mai mare fata de cel disponibil intr-un A4 conventional. Pe langa asta, volumul portbagajului este de 480 de litri, identic cu cel al modelului A4 Avant. Spatiul din portbagaj poate fi marit pana la 980 de litri prin plierea completa a banchetei din spate.

Gama de motorizari a noului A5 Sportback va fi un amestec intre gamele A4 si A5, noua versiune a lui A5 oferind propulsoare din ambele game mentionate mai sus. Initial, modelul va fi disponibil cu trei propulsoare pe benzina si trei diesel-uri. Cele trei motorizari pe benzina sunt oferite cu un sistem de tractiune integrala quattro, pe cand gama de motorizari diesel ofera acest sistem de tractiune integrala doar alaturi de cea mai puternica unitate, un V6 TDI de 3.0 litri si 240 CP. Toate modelele sunt echipate cu un sistem de recuperare al energiei cinetice pierdute la franare si decelerare, si stocheaza aceasta energie in acumulatorii speciali ai vehiculului.

Ulterior, Audi va imbogati gama de motorizari a lui A5 Sportback cu trei unitati noi.

Modelul entry-level in gama A5 Sportback este echipat cu o unitate TSI de 2.0 litri, care ofera 180 CP, pe cand versiunea mai puternica a acestui motor ofera 211 CP. Cel mai puternic motor pe benzina disponibil este un V6 FSI de 3.0 litri, care dezvolta nu mai putin de 265 CP. Gama de motorizari diesel porneste cu un TDI de 2.0 litri, care ofera 170 CP si urca apoi la un TDI de 2.7 litri, care livreaza 190 CP, pe cand varful gamei este un V6 TDI de 3.0 litri, care dezvolta 240 cai putere.

In Germania, gama Audi A5 are un pret de pornire de 33.650 euro – in cazul versiunii 2.0 TSI cu 180 CP, si 47.950 euro in cazul versiunii 3.0 TDI.

Via | Audi

Comentarii (17)

  • Si cine spunea ca doar chinezii copiaza?
    Vad ca alde Fritz se copiaza intre ei in draci.
    14 9
  • .marius.
    hehe...
    CLS sau A5 Sportback ? :)
    12 4
  • cls sau A5 sportback
    daca tu crezi ca poti compara un CLS cu un stift (design) de A5 sportback, inseamna ca....
    NU SE COMPARA cu un CLS!!!!!!!!
    e jalnic...
    3 23
  • CP
    Cum spuneau niste "baieti" pe aici pe comentarii pe la alte modele... ce nu are peste 250 CP e cazan...
    Automarket, va rog, nu mai spuneti nimic de masinile sub 250CP!!!
    0 16
  • ..
    Masina e superba... Nu va mai certati atata
    8 11
  • nc...
    Sincer mie unul imi place, si nu sunt un mare fan al marcii audi.... ca spuneti voi ca seamana cu cai verzi perereti esti opinia voastra... in cazul meu cand am doua cazane de masini si anume logan si astra sincer o spun ca mi-ar placea un salt la audi A5 sportback... si cred ca si voua v-ar surade una in fata casei asa ca nu mai fiti rautaciosi si spune-ti lucrurilor pe nume
    7 12
  • hmm..
    Eu zic k e un A4 cu hayon putin mai urat decat A5 normal...
    11 7
  • audi
    Eu zic ca e daca era sa am bani era frumoasa dar as pus in balanta cu concurenta, dar daca tot nu am bani pfffooooaaaii ce urata eeeeee; mama-maama cat este de urataaa !!!!

    Stima.
    2 11
  • rubens
    bmw m6
    se vede clar ca au vrut sa imite spatele lui bmw seria 6 atat portbagajul semi rotund cat si tevile dde esapament dispuse in aceeasi pozitie,farurile din spate mi se par prea patrate,imi place ma mult varianta coupe,si for God sake ma asteptam sa fie mult mai puternica masina;pe bune nu ne intereseaza nicio masina care nare cel putin 250 de cp si care nu trece de 280 de km:/ne pierdem timpul degeaba cu stirile astea;
    11 7
  • Unde vedeti voi certuri? Voi asta considerati opiniile divergente, certuri? Inseamna ca aveti probleme serioase la colivie.
    N-a zis nimeni ca e urata sau proasta.
    Dar sigur originala nu e.
    Pai se putea sa ramana 'haudi' fara concurent impotriva CLS/Seria 5 GT?
    Foarte important: are si beculete pe fata? Alea-s tot spilu'.
    12 2
  • Raman la CLS
    Pe langa multitudinea de modele care exista pe piata, modelul asta nu impresioneaza cu absolut nimic. Are aceeasi fata Audi care deja e mult prea monotona - a fost interesanta tema la inceput insa a devenit plictisitoare - are un design fad...Spatele aduce mai degraba cu Opel Vectra C GTC sau Ford Mondeo Hatchback.

    Un Mercedes CLS este parca din alta liga, nu cred ca se pot numi concurenti. Chiar daca nu sunt un fan VW cred ca Passat CC este mult mai reusit decat modelul asta.
    12 2
  • Dezamagitor
    Eu sunt fan audi, dar cu modelu asta m-au dezamagit foarte tare. Probabil o sa scoata si A5 Van sau ceva de genu. A5 trebuia sa ramana o masina sportiva, un coupe. Daca un om si-ar fi dorit un audi in 4/5 usi isi putea alege un A4 sau A6 care daca ne uitam la modelul nou aparut de A6 e cam identic cu A5 exckuzand o mica diferenta la faruri. In fine, sper sa nu ajunga si ei cum e loganu in 10 caroserii diferite. Noroc
    12 2
  • george
    PESTE 250
    @ cudu

    Ii cunosc pe baietii aia despre care vorbesti tu si pot spune cu certitudine ca nu stii de capu` si de viata ta. Baietii aia n-au spus ca ceea ce este sub 250 CP e cazan ci ca pentru un anumit model de masina si pentru anumiti clienti, 250 CP nu sunt suficienti.

    Nu e necesar ca masina respectiva sa aiba toate motoarele peste 250 CP ca poate printre clienti sunt si din aia mai in varsta sau unii care oricum nu stiu sa conduca o masina cu mai mult de 45 CP dar vor sa fie cool.

    E suficient sa fie macar UN MOTOR mai puternic de 250 CP pentru ca acel client care vrea o masina PREMIUM cu adevarat, sa gaseasca o astfel de masina la respectivul producator.

    Sper sa nu se trezeasca vreun ajutor de caine lup sa ma intrebe la ce-i foloseste unui om un motor de 300 CP pe o masina premium.

    Apropo, o masina din categoria PREMIUM ar trebui sa ofere (la cerere, bineinteles) si sistem de tractiune integrala. Si aici sper sa nu se gaseasca vreun sprijinitor de stalp de telegraf sa ma intrebe la ce foloseste asa ceva.

    @ rubens

    Masina din articol are si un motor cu putere mai mare de 250 CP. Deci articolul poate ramane pe site.
    3 2
  • mkedge
    .
    De cate ori am zis ca nu mai citesc toate comentariile ratatilor..si uite ca iar am ajuns sa le citesc.
    Ce tot atatea pareri, ca e urata, ca e frumoasa. O vedeti live si comentati dupa. Toti stim sa stam sa comentam, ca e copiata, ca e facuta dupa nu stiu ce maseratoBMWercedes.
    Sa nu comentam care pe care copiaza. Ca ar incepe o cearta intre toti fraierii.

    E foarte faina masina. E exact ce imi doream eu, un A5 cu 4 usi. Mi-am luat A4. Asta e. Astept pe A7, un adevarat concurent pentru CLS
    4 3
  • ...
    Frateee plictisitor mai sunt modelele astea Audi... calitate super ok, dar mai schimbati in saracie masca aia frontala... au trecut deja 6 ani de cand tot ... of of of
    4 2
  • de ce CLS?
    mi-mi seamna tare de tot cu seria 5GT adik nu stiu da' orice ar fi cand ramai in pan de idei te uiti si tu in ograda altuia
    1 2
  • e cam in +
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru