Noul Audi A5 Sportback a fost dezvaluit oficial de catre producatorul din Ingolstadt. Cel mai nou membru al gamei A5 este un adevarat coupe cu patru usi si imbina trasaturile gamei A5 cu cele ale modelelor A4 Sedan si A4 Avant.
Audi a dezvaluit detaliile complete ale noului sau A5 Sportback, alaturi de o galerie foto detaliata. Modelul are acelasi aspect cu exemplarul prezentat ieri intr-o imagine lansata din greseala pe internet. Noul A5 Sportback va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt, in aceasta toamna.
Potrivit celor de la Audi, noul A5 Sportback imbina cele mai bune trasaturi ale unor vehicule diferite si aduce emotia si eleganta unui coupe alaturi de comfortul unui sedan si spiritul practic al unui model break. Design-ul lui A5 Sportback este croit astfel incat sa ofere trasaturile lui A5 Coupe sub forma unui model cu 4 usi cu un portbagaj generos. Fiind un veritabil coupe cu patru usi, geamurile de la portiere nu au rame, iar montantul C are un design cu totul nou in gama Audi.
Producatorul din Ingolstadt va oferi si un pachet S-Line pentru noul A5 Sportback, care include o suspensie mai ferma, un set de jante de aliaj de dimensiuni mari si bare de protectie mai agresive. Modelele S-Line vor avea anumite trasaturi distincte, cum ar fi fante de aer laterale, un difuzor de aer integrat in bara din spate si ornamente deosebite pentru tips-urile evacuarilor finale.
Interiorul lui A5 Sportback nu aduce nimic nou fata de gamele A4 si A5, singura diferenta fiind prezenta la nivelul portbagajului, care are o forma diferita fata de cea a modelelor prezentate pana acum de Audi.
Noul A5 Sportback ofera patru locuri, iar oficialii Audi pretind ca spatiul oferit pasagerilor este mai mare fata de cel disponibil intr-un A4 conventional. Pe langa asta, volumul portbagajului este de 480 de litri, identic cu cel al modelului A4 Avant. Spatiul din portbagaj poate fi marit pana la 980 de litri prin plierea completa a banchetei din spate.
Gama de motorizari a noului A5 Sportback va fi un amestec intre gamele A4 si A5, noua versiune a lui A5 oferind propulsoare din ambele game mentionate mai sus. Initial, modelul va fi disponibil cu trei propulsoare pe benzina si trei diesel-uri. Cele trei motorizari pe benzina sunt oferite cu un sistem de tractiune integrala quattro, pe cand gama de motorizari diesel ofera acest sistem de tractiune integrala doar alaturi de cea mai puternica unitate, un V6 TDI de 3.0 litri si 240 CP. Toate modelele sunt echipate cu un sistem de recuperare al energiei cinetice pierdute la franare si decelerare, si stocheaza aceasta energie in acumulatorii speciali ai vehiculului.
Ulterior, Audi va imbogati gama de motorizari a lui A5 Sportback cu trei unitati noi.
Modelul entry-level in gama A5 Sportback este echipat cu o unitate TSI de 2.0 litri, care ofera 180 CP, pe cand versiunea mai puternica a acestui motor ofera 211 CP. Cel mai puternic motor pe benzina disponibil este un V6 FSI de 3.0 litri, care dezvolta nu mai putin de 265 CP. Gama de motorizari diesel porneste cu un TDI de 2.0 litri, care ofera 170 CP si urca apoi la un TDI de 2.7 litri, care livreaza 190 CP, pe cand varful gamei este un V6 TDI de 3.0 litri, care dezvolta 240 cai putere.
In Germania, gama Audi A5 are un pret de pornire de 33.650 euro – in cazul versiunii 2.0 TSI cu 180 CP, si 47.950 euro in cazul versiunii 3.0 TDI.
Via | Audi
Vad ca alde Fritz se copiaza intre ei in draci.
NU SE COMPARA cu un CLS!!!!!!!!
e jalnic...
Automarket, va rog, nu mai spuneti nimic de masinile sub 250CP!!!
Stima.
N-a zis nimeni ca e urata sau proasta.
Dar sigur originala nu e.
Pai se putea sa ramana 'haudi' fara concurent impotriva CLS/Seria 5 GT?
Foarte important: are si beculete pe fata? Alea-s tot spilu'.
Un Mercedes CLS este parca din alta liga, nu cred ca se pot numi concurenti. Chiar daca nu sunt un fan VW cred ca Passat CC este mult mai reusit decat modelul asta.
Ii cunosc pe baietii aia despre care vorbesti tu si pot spune cu certitudine ca nu stii de capu` si de viata ta. Baietii aia n-au spus ca ceea ce este sub 250 CP e cazan ci ca pentru un anumit model de masina si pentru anumiti clienti, 250 CP nu sunt suficienti.
Nu e necesar ca masina respectiva sa aiba toate motoarele peste 250 CP ca poate printre clienti sunt si din aia mai in varsta sau unii care oricum nu stiu sa conduca o masina cu mai mult de 45 CP dar vor sa fie cool.
E suficient sa fie macar UN MOTOR mai puternic de 250 CP pentru ca acel client care vrea o masina PREMIUM cu adevarat, sa gaseasca o astfel de masina la respectivul producator.
Sper sa nu se trezeasca vreun ajutor de caine lup sa ma intrebe la ce-i foloseste unui om un motor de 300 CP pe o masina premium.
Apropo, o masina din categoria PREMIUM ar trebui sa ofere (la cerere, bineinteles) si sistem de tractiune integrala. Si aici sper sa nu se gaseasca vreun sprijinitor de stalp de telegraf sa ma intrebe la ce foloseste asa ceva.
@ rubens
Masina din articol are si un motor cu putere mai mare de 250 CP. Deci articolul poate ramane pe site.
Ce tot atatea pareri, ca e urata, ca e frumoasa. O vedeti live si comentati dupa. Toti stim sa stam sa comentam, ca e copiata, ca e facuta dupa nu stiu ce maseratoBMWercedes.
Sa nu comentam care pe care copiaza. Ca ar incepe o cearta intre toti fraierii.
E foarte faina masina. E exact ce imi doream eu, un A5 cu 4 usi. Mi-am luat A4. Asta e. Astept pe A7, un adevarat concurent pentru CLS