- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Oficial: Aston Martin One-77, mai scump decat Veyron
dar cum nu sunt nici printre posesorii de aston , nici printre posesorii de veyron , treaba lor ca-s banii lor... deocamdata ma multumesc cu citroen-ul din garaj...
Bugatti Veyron = Concorde
Felicitari lor pentru ca l-au scos dar din pacate, nici unul din modelele de mai sus nu au ce cauta pe strada. Locul lor este pe circuitele de viteza unde sa distreze cat vor :)
cum era intr'o reclama la renault: lasa'l sa se ocupe de imaginea ta... ma rog ..in cazu ala nu prea:)) dar aici ... poti sa ai toata increderea, doar e vb de aston martin;)
Sunt masini idol, nu prea au ce cauta pe strada, sau ma rog in orase si personal doresc sa le vad in Le Mans sau pe circuite pentru ca sunt curios... cat de mult se pot seta.
Acum de ce sa neg, nu stiu cat costa un Veyron dar, daca chiar costa 5.000.000% si el a fost vandut cu 1.500.000% este evident ca a fost o masura publicitara, si nu s-a gandit nimeni la pretul de productie sau costul real al fiecarui exemplar.
Acum de ce sa neg... McLaren F1 avea... capota mototului poleiata cu aur (pentru cine nu stie... aurulul disipeaza foarte bine caldura :), dar la ce pret :)) si deci costurile trebuie sa fii fost destul de mari numai si numai datorita aurului, dar stiu ca si cateva modele din cele 35 parca sau 25 construite... ai avut probleme din aceasta cauza.
Cateva masini raman in istorie si fac parte din istoria automobilismului tocmai pentru ca sunt avangardiste, masini idol si sunt foarte scumpe, foarte rare si mai ales... speciale :).
Deci baieti... sa vedem cam ce poate masinutza asta :) Personal... eh speram sa apara in noul James Bond :)
Take care :) as poate apar odata si masinile astea care chiar sunt speciale in vre-un NFS ceva... sau Race Driver... desi la ce calitate au jocurile astea in ultima vreme, mai bine sa le dau idei :P
/hugs for all :P
Asa intradevar costul se poate ridica la valoarea de 5 milioane. Insa si Bugatti Veyron este tot o eticheta dar care are si o valoare reala in performata, nu platesti doar un brand. Dar masini fiabile cu peste 1000 de CP au fost facute de tunneri cu mult timp inaintea lui Veyron si la un pret mult mai mic, dar in fine, este prima masian de "serie" cu aceasta putere si care ofera si lux si comfor. Este intradevar o realizare. Dar Astonul asta e fix un kkt aurit la pret de diamant.
cu toate ca are un pret asa de mare acest aston uite ca s-au epuizat in doar cateva ore.doar pt colectionari. nu e pt amatori, chiar daca ai avea acesti bani, ai slabe sanse sa fi avut unul dinte aceste capodopere pe roti. nu cai putere conteaza, sau cat de rapida e, ci faptul ca se fabrica doar 77 de unitati ceea ce o sa le faca si mai scumpe dupa ce lista s-a inchis. pretul v-a urca oricum.
2.Vlad - atat timp ai informatii vagi nu te mai comenta aiurea.
- in principiu nici un moror bine intretinut nu merge sub 300 mii km, indiferent de putere si producator. Sunt masini folosite de companii in Germania si nu numai, care fac circa 1000 de km/zi (>300 mii pe an) si ajung la 450-500 de mii fara sa umble la motoare, sunt motoarele de Civic de 1.6 si 160 CP facute in 1990 care au ajuns la 300 mii fara sa umble in motoare.
Este adevarat ca 160 CP nu se compara cu 1000 dar nu stiu daca sti ca, garantia la Veyron este "five years or 50,000 miles" asa ca nici o problema pana la 300 mii de km e ralativa + faptul ca cei 1000 de CP sunt greu de utilizat la maxim mai mult de 5-10% din totalul km parcursi deci motorul este destul de rar solicitat la maxim.
Pana sa ajunga un Veyron la peste 200 de mii de km poate sa declare orice.
Dovada de fiabilitate a unei masini de 1000 de CP facuta cu mult inaintea lui Veyron uite aici "http://www.youtube.com/watch?v=vf9KtH41koU"