Esential
77 | de exemplare se vor produce din seria limitata One-77. |
1.25 | de milioane de euro va costa fiecare exemplar al seriei. |
77 | de exemplare se vor produce din seria limitata One-77. |
1.25 | de milioane de euro va costa fiecare exemplar al seriei. |
Aston Martin a publicat astazi prima fotografie-teaser a celui mai nou si exclusivist model al sau, denumit oficial One-77. Vorbim de o masina care va fi produsa in serie limitata si care valoreaza ceva mai mult decat regele modelelor de serie din acest moment, Bugatti Veyron.
Daca Veyron costa 1.2 milioane de euro, Aston One-77 va putea fi achizitionat de doar 77 de fericiti fani ai marcii cu 1.25 milioane de euro. Daca va doriti insa un exemplar, nicio sansa: lista de asteptare a celor de la Aston Martin a ajuns deja, in doar cateva ore, la pozitia 500. Fiecare dintre cei 77 de viitori clienti va avea la dispozitie o echipa specializata care ii va da sfaturi utile legate de personalizarea modelului, One-77 putand fi customizat in functie de preferintele celui care isi permite onoarea de a-l avea in garaj.
Modelul va dispune de un motor V12 de 7.0 litri construit manual. In combinatie cu o caroserie la a carei creatie s-a folosit aluminiu si fibra de carbon, acesta duce modelul Aston in 3.5 secunde de la 0 la 100 km/h, in timp ce viteza de top este estimata la 320 km/h.
Puterea maxima a motorului este inca tinuta secreta, specialistii sustinand insa ca aceasta ar urca la circa 650 de cai.One-77 va fi primul model care iese din mainile inginerilor Aston Martin dupa ce marca britanica a fost vanduta de Ford anul trecut unui grup de investitori in frunte cu David Richards, seful Prodrive. Unele zvonuri sustin ca noul model va fi parte componenta a viitoarei colaborari dintre Aston Martin si Mercedes, despre care Automarket v-a povestit mai multe ieri, intr-un material dedicat.
Automarket va va prezenta mai multe informatii si fotografii imediat dupa ce acestea vor fi disponibile.
via | Aston Martin
dar cum nu sunt nici printre posesorii de aston , nici printre posesorii de veyron , treaba lor ca-s banii lor... deocamdata ma multumesc cu citroen-ul din garaj...
Bugatti Veyron = Concorde
Felicitari lor pentru ca l-au scos dar din pacate, nici unul din modelele de mai sus nu au ce cauta pe strada. Locul lor este pe circuitele de viteza unde sa distreze cat vor :)
cum era intr'o reclama la renault: lasa'l sa se ocupe de imaginea ta... ma rog ..in cazu ala nu prea:)) dar aici ... poti sa ai toata increderea, doar e vb de aston martin;)
Sunt masini idol, nu prea au ce cauta pe strada, sau ma rog in orase si personal doresc sa le vad in Le Mans sau pe circuite pentru ca sunt curios... cat de mult se pot seta.
Acum de ce sa neg, nu stiu cat costa un Veyron dar, daca chiar costa 5.000.000% si el a fost vandut cu 1.500.000% este evident ca a fost o masura publicitara, si nu s-a gandit nimeni la pretul de productie sau costul real al fiecarui exemplar.
Acum de ce sa neg... McLaren F1 avea... capota mototului poleiata cu aur (pentru cine nu stie... aurulul disipeaza foarte bine caldura :), dar la ce pret :)) si deci costurile trebuie sa fii fost destul de mari numai si numai datorita aurului, dar stiu ca si cateva modele din cele 35 parca sau 25 construite... ai avut probleme din aceasta cauza.
Cateva masini raman in istorie si fac parte din istoria automobilismului tocmai pentru ca sunt avangardiste, masini idol si sunt foarte scumpe, foarte rare si mai ales... speciale :).
Deci baieti... sa vedem cam ce poate masinutza asta :) Personal... eh speram sa apara in noul James Bond :)
Take care :) as poate apar odata si masinile astea care chiar sunt speciale in vre-un NFS ceva... sau Race Driver... desi la ce calitate au jocurile astea in ultima vreme, mai bine sa le dau idei :P
/hugs for all :P
Asa intradevar costul se poate ridica la valoarea de 5 milioane. Insa si Bugatti Veyron este tot o eticheta dar care are si o valoare reala in performata, nu platesti doar un brand. Dar masini fiabile cu peste 1000 de CP au fost facute de tunneri cu mult timp inaintea lui Veyron si la un pret mult mai mic, dar in fine, este prima masian de "serie" cu aceasta putere si care ofera si lux si comfor. Este intradevar o realizare. Dar Astonul asta e fix un kkt aurit la pret de diamant.
cu toate ca are un pret asa de mare acest aston uite ca s-au epuizat in doar cateva ore.doar pt colectionari. nu e pt amatori, chiar daca ai avea acesti bani, ai slabe sanse sa fi avut unul dinte aceste capodopere pe roti. nu cai putere conteaza, sau cat de rapida e, ci faptul ca se fabrica doar 77 de unitati ceea ce o sa le faca si mai scumpe dupa ce lista s-a inchis. pretul v-a urca oricum.
2.Vlad - atat timp ai informatii vagi nu te mai comenta aiurea.
- in principiu nici un moror bine intretinut nu merge sub 300 mii km, indiferent de putere si producator. Sunt masini folosite de companii in Germania si nu numai, care fac circa 1000 de km/zi (>300 mii pe an) si ajung la 450-500 de mii fara sa umble la motoare, sunt motoarele de Civic de 1.6 si 160 CP facute in 1990 care au ajuns la 300 mii fara sa umble in motoare.
Este adevarat ca 160 CP nu se compara cu 1000 dar nu stiu daca sti ca, garantia la Veyron este "five years or 50,000 miles" asa ca nici o problema pana la 300 mii de km e ralativa + faptul ca cei 1000 de CP sunt greu de utilizat la maxim mai mult de 5-10% din totalul km parcursi deci motorul este destul de rar solicitat la maxim.
Pana sa ajunga un Veyron la peste 200 de mii de km poate sa declare orice.
Dovada de fiabilitate a unei masini de 1000 de CP facuta cu mult inaintea lui Veyron uite aici "http://www.youtube.com/watch?v=vf9KtH41koU"