Esential
500 | de cai putere dezvoltă noul Alpina B5. |
700 | de Nm livrează Alpina B5 |
9 | litri la 100 de km consumă noul Alpina B5. |
500 | de cai putere dezvoltă noul Alpina B5. |
700 | de Nm livrează Alpina B5 |
9 | litri la 100 de km consumă noul Alpina B5. |
Aşa cum a promis, Alpina a adus la Goodwood rivalul său pentru viitorul BMW M5. Dezvoltat pe baza noii generaţii a modelului Seria 5, în versiunea 550i, modelul intitulat B5 propune o combinaţie de putere şi performanţă interesantă. Nici de această dată tunerii nu au folosit motorul V10 al diviziei M, preferând să modifice intens actualul V8 de 4.4 litri.
Rezultatul a fost simplu de intuit: 500 de cai putere şi un cuplu motor de 700 Nm, resurse suficiente pentru a imprima un sprint de la 0 la 100 de km/h în 4.7 secunde şi o viteză maximă de 307 km/h. Cu toate acestea, Alpina susţine că sedanul de performanţă va fi capabil să ofere un consum în ciclu combinat de numai 9 litri la 100 de kilometri şi emisii de 252 g/km.
Deşi va oferi o putere apropiată de cea a viitorului M5, noul Alpina B5 adoptă o altfel de transmisie. Este vorba despre unitatea ZF cu opt raporte, folosită tot mai des de constructorii premium. De cealaltă parte, ne putem aştepta ca viitorul M5 să folosească o cutie cu dublu-ambreiaj.
Preţul de pornire al noului B5 nu a fost publicat deocamdată, dar cel mai probabil acesta va scoate din buzunar începând cu 85.000 de euro, primele livrări urmând să demareze abia în toamnă.
via | autocar
( intreb pentru ca imi "pare" ca Alpina nu face modificari la partea de cutie )