- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Alfa Romeo 159 Facelift - foto si info (UPDATE)
oricum masine e foarte frumoasa... pacat ca fiabilitatea lasa de dorit
au fost unele probleme de fiabilitate, masinile find mai sensibile daca nu erau bine intretinute.din cate stiu au blocul motor mai subtirel, dar in general sunt masini foarte fiabile.dar nu pentru romanii care probabil baga ulei de ricin in motor.
in ceea ce priveste caracterul sportiv al masinii, mai documenteaza-te putin, vezi cam ce suspensii au din fabrica, uite-te la caroserie si iti vei da seama, e in traditia alfa sa faca masini sportive.cand spun caracter sportiv ma refer la motoare puternice pentru cilindreea lor si suspensii extraordinare, plus o caroserie destul de lata si bine inchegata.
am condus destule masini incat sami dau seama, detin un bmw 324d si am condus foarte mult si serii 5 de peste 150 de cai, renault clio williams (daca stii ce este) de grupa N2 cu 190 cai la 900kg si multe altele, sa nu mai spun ca am facut si raliu la viata mea.deci in ceea ce priveste experienta mea cu masini puternice, eu zic ca am destula.
iar daca tu ai avut o alfa forjata de care cineva sio batut joc, nu e de vina masina.cea pe care am conduso eu nu avea nici una din simptomele insirate de tine.mai mult decat atat, celor pe mana cui am dat masina, au ramas socati cat de bine trage motorul, unul din ei avand a4 1.8.deci mai condu una, cel putin 156 si poate te lamuresti si tu, culmea, din cei care au alfa nam auzit pe nimeni sa vrea alta marca.intra pe un forum alfa si vei afla de ce e asa de sensibila la gropi, afla un pic de suspensia masinii si apoi critica.
nu spun ca masina nu are probleme la bucse.tocmai asta am spus, ca din cauza suspensiei masina nu e buna pentru drumurile noastre, fiind mult prea sensibila.
masina sport nu e orice peste 300 de cai.vezi ca masina sport e si renault 5 turbo cu 150 de cai din '85 sau mazda mx5 tot pe acolo.poate nu intelegi bine expresia "caracter sportiv".bmw-ul de exemplu e o masina cu caracter sportiv, fie el si de 115 cai.
numi place sa ma laud, si nu cred ca e cazul sa ma acuzi de minciuni, avand in vedere ca nici nu ma cunosti.respect si weekend placut.
Alfa 156 este un automobil complet original. Cu un stil puternic si compact, masina e perfect lipita de sosea. Materiale speciale, cum ar fi aliajele de magneziu si aluminiu, motoare puternice si cu performante ridicate, un sistem de suspensii foarte avansat si sisteme de siguranta activa si pasiva deosebite. Alfa 156 este rezultatul unui design inovativ, solid si de incredere, manevrabilitatea si sistemle de siguranta bazandu-se pe cele mai moderne solutii tehnologice.
In Alfa Romeo 159 deschide un nou capitol in proiectarea berlinelor ’’Cuore Sportivo’’. Cele mai recente inovatii tehnologice fac din Noua Alfa 159 o masina de clasa superioara, cu maxime performante de confort, dinamica si siguranta - activa si pasiva. Neatinse raman doar caracterul si stilul sportiv traditional masinilor Alfa Romeo, precum si inconfundabilul temperament italian.
articol din ziar:
propulsorul de 1.8 poate părea extrem de modest, dar după câteva reprize de condus constaţi că reuşeşte cu uşurinţă să asigure maşinii caracterul sportiv specific mărcii. Iar, dacă luăm în calcul că în această
wikipedia:
Alfa Romeo always had a daring commercial policy, constantly experimenting with new solutions and using them in its series production, even at the risk of losing market share. It represented those makes of cars that permitted sporty driving on common roads, provided the driver was enthusiastic enough to appreciate their particular "sound".
I've never driven a german car that could make me laugh. In all fairness I must specify that I have never driven a Porsche, but I've tried several VW's, Audi's, Opel, Mercedes and some Beemers. I've tried both economy models and the top of the line. Some of the big Beemers made me smile, but none of the cars made me laugh and shout as several Alfa's has made me do..
Thomas Standtoft
daca nici asa nu te-am lamurit ca e o masina din "nastere" sportiva, eu ma retrag.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=27181
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156
uitete cati cai are desteptule.da am gresit in privinta anului, e 97, nam de unde sa stiu exact ca nu e masina mea.stiam ca e primul an si stiam ca e 96.
deci dupa cum vezi, masina are 105 cai, nus mincinos, si indiferent cati cai are un passat, unul peste 96 nu are mai putin de 105.deci are mai mult decat alfa romeo.
O seara buna si un weekend placut!
Sebastian
P.S. Stiu ca o sa sara cu tot felul de obectii....etc...repet..mila!! si atat.
@cristi:fumul negru nu e compus doar din co2, mai sunt si alte "ingrediente".plus ca ce se declara e una, iar realitatea e alta.nu spun ca una polueaza mai mult decat alta, doar ca nu ne putem lua dupa producator indiferent care ar fi el.cel mai bun exemplu sunt hibridele.
spuneti ce vreti, pe mine alfa ma impresionat mai mult decat audi sau passat si raman la ideea ca este o masina mult mai sportiva decat passat, seat, skoda, la fel cum bmw e mai sportiva decat audi.iti ofera o mai mare placere cand le conduci.
24 le mans-ceea ce probabil stii tu e ca audi are motare diesel in le mans.corect.insa ceea ce probabil ori nu stii, ori ignori, e ca audi e mult mai favorizat de F.I.A, tocmai pentru ca este diesel.cele pe benzina sunt restrictionate la 4000 cm si 1.5 bar
dieselul are restr. la 5500cm si la 2.95 bar plus ca diesel are voie cu 2 turbine parca, benzina cu 1.deci nu te mira ca audi castiga ca nu de prosti o cheluit miliarde pt un motor diesel.
quattro-imbatabil in grupa b si raliuri prin toata lumea, un sistem foarte avansat si performant care a adus multe succese si mult renume marcii audi.corect.IN 1985!!!.tocmai m-am uitat pe un site in care se voteaza quattro versus xdrive.ai fi surprins sa stii ca xdrive a primit mai multe voturi.
problema cu fumul la audi-vw e notorie.toata lumea stie de ea.aia e clar.mai intra si pe alte pagini.stiu ca iti raspund degeaba, ca tu tot pe a ta o tii.dar poate mai sunt si altii care citesc.DUMNEZEULE CUI DAU RASPUNSURI.imi place ca esti comic, in ignoranta ta.
acuma putem schimba subiectu te rog?