OFICIAL: Acesta este noul VW Passat!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
27 de ani de carieră şi peste 15 milioane de maşini vândute. Acestea sunt cifrele din CV-ul unuia dintre cele mai iubite modele germane din ultimii 20 de ani în România, în Europa şi în lume. Este vorba de Volkswagen Passat, care astăzi - în cadrul Salonului Auto de la Paris - ajunge la cea de-a şaptea generaţie.
DESIGN
Noul VW Passat îşi schimbă radical înfăţişarea în raport cu generaţia precedentă, însă şocul nu este deloc mare pentru nimeni. Motivul: noile linii ale lui VW Passat au fost deja admirate pe întreaga gamă Volkswagen, începând cu noua generaţie Scirocco, trecând prin Golf, Polo şi ajungând la ultimul Phaetonb, de la care noul Passat preia foarte multe dintre detaliile estetice.
MOTORIZĂRI
Aşa cum ne-am obişnuit în ultimii ani la Volkswagen, viitorii clienţi vor putea alege între trei versiuni de echipare: Trendline, Comfortline şi Highline. Sub capotă, aceştia vor avea la dispoziţie o gamă foarte largă de motoare, nu mai puţin de 10 unităţi fiind la dispoziţia fanilor mărcii şi ai modelului teuton. Acestea merg de la 105 la 300 de cai putere, motorul de bază - 1.6 TDI 105 CP şi 250 Nm - venind cu un consum excelent: 4.2 litri/100 km. Cu excepţia acestei unităţi TDI de 1.6 litri, toate celelalte motoare pe benzină şi diesel pot fi cuplate cu o transmisie DSG. Aceasta este standard pe versiunea V6 de 300 CP.
BENZINĂ - 1.4 TSI (122 CP), 1.8 TSI (160 CP), 2.0 TSI (211 CP), V6 (300 CP)
DIESEL - 1.6 TDI (105 CP), 2.0 TDI (140 CP), 2.0 BlueTDI (140 CP), 2.0 TDI (170 CP)
ECOFUEL - GPL
MULTIFUEL - Etanol, 1.4 TSI 160 CP MultiFuel Twincharger (doar pentru Suedia şi Norvegia)
TEHNOLOGIE
Volkswagen anunţă implementarea unor tehnologii de ultimă oră pe noul său model, la capitolul siguranţă ieşind în evidenţă sistemul City Automatic Emergency Braking şi un pachetul de senzori care veghează asupra nivelului oboselii celui de la volan. Astfel, noul Passat promite să oprească singur în oraş dacă radarele şi senzorii externi "simt" iminenţa unui accident uşor, sistemul funcţionând până la 30 km/h. Pe de altă parte, noul Passat beneficiază de un sistem de lumini care analizează traficul din sens opus şi cuplează automat faza lungă/faza scurtă pe timpul nopţii.
Tot la capitolul tehnologie se numără sistemul de parcare automată paralelă sau perpendiculară, sistemul de deschidere fără cheie Easy Open sau pachetul de camere care "citesc" limitatele de viteză şi le transmit şoferului pe bord.
NOUL VW PASSAT - Prezentare video
NOUL VW PASSAT - Interiorul, prezentare video
NOUL VW PASSAT VARIANT - Prezentare video
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
oricum passat 2003 o sa fie cel mai frumos passat din istorie :)
Nu putem decat sa ne dam cu parerea ca e nu stiu cum dar vom intoarce capul pe strada daca vedem unul!
Sunt destule schimbari, dar liniile sunt aceleasi. E mai mult un facelift, unul nereusit. Ca posesor de Passat B6 sunt multumit ca nu o sa ma uit deloc cu invidie la acest "nou" model. Farurile alea sunt groaznice. Poate in realitate arata altfel, dar din poze mai bine il lasau asa cum era.
Sper totusi ca VW sa aiba inspiratia de a pastra Passat CC asa cum e pentru ca e o masina SUPERBA si ofera aceiasi tehnologie ca si struto-camila asta.
si nu stergeti comentariul ca si taranii sunt o categorie normala din societate.
Se pare ca designerii VW au luat-o pe urmele francezilor de la Renault, care, de asemenea sunt slabi rau (exceptand Megane 3)
And VW isn’t done with expansion yet. The German company is still interested in buying the Alfa-Romeo brand from Fiat SpA, supervisory board Chairman Ferdinand Piech told reporters late yesterday on the eve of the Paris Motor Show.
P.S.: Personal nu imi place, la fel cum nu imi place nici Golf 6!
P.S. Fac precizarea ca eu critic designul anost si previzibil , nu contest calitatea de fabricatie , mecanica ,
Pe de-a-ntregul arata bine da5 mai frumos este B6.
Am avut anterioarele 2 generatii cea din 2000- o supermasina, si una din 2006 - o mare dezamagire, dar cel putin cea din 2006 avea un design reusit.
Din pacate problemele avute cu generatia 2006 m-au indepartat total de marca VW dupa 9 ani. Pacat.
la exterior mi se pare ca arata f urat, exteriorul este batranesc si f anost , mi se pare ca aduce mai mult a jetta decat a passat. mai mult imi place actualul model, singurele noutati fiind pe partea de motorizare, care oricum merita cumparate doar dupa prima revizie. majora adica 2 ani,; timp in care pot remedia eventualele probleme.
Fix skoda superb din fata pana in spate ,adica obosit la exterori si interorul cam acelasi de la passatul anterior.
Slabut de tot, pai Insignia,Mondeo ,etc atat asteptau ,un pas gresit ca asta.
Volkswagen AG Chairman Ferdinand Piech has set his sights on Fiat S.p.A.'s Alfa Romeo as the next brand in his vast automotive empire.
Piech, who often prefers to speak almost in riddles, chose a frontal attack during Wednesday's Volkswagen media premier prior to the opening of the biennial Paris auto show today.
"We are patient and have time ... you won't hear anything in the next two years," he answered directly, when asked on the sidelines about repeated market speculation that VW is interested in Alfa.
A motor racing fanatic with an appetite for pedigree brands, Piech left no doubt that he is waiting for Fiat to fail in its efforts to fix the struggling near-premium brand, best known for the MiTo subcompact and Brera sports coupe.
Last year, only 102,000 Alfas were sold -- a decline of 1 percent from the previous year and far from Fiat's more ambitious 300,000-unit target.
Nevertheless, Fiat officially denies any interest in selling the brand.
"Alfa is the one brand with the biggest potential for improvement," Piech said, in a more characteristic oblique attack against Fiat CEO Sergio Marchionne, a highly respected manager widely considered to have rescued Fiat from failure.
Piech even made fun of himself a bit, correcting comments he made last September that a "dozen was easier to remember than (the current) 10" when it came to the number of brands controlled by Volkswagen.
"Thirteen is my lucky number," Piech joked with a broad smile spreading across his face.
Read more: http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100930/ANE/309299941/1193#ixzz110NKvDXg
AMS Germania, Auto Bild Germania si Auto Zeitung au anuntat data lansarii lui B7 in martie 2013 la Geneva .
La fel s-a intamplat si cu fosta generatie de Passat, B5 ( 1996-2004 ) care in 2000 a suferit un facelift pronuntat ( B 5.5 ) .
Cu siguranta va fi o masina la fel de bine construita si fiabila, in stilul VW. Chiar daca au existat unele probleme cu modele din ultimii ani, grupul VW nu a stat degeaba niciodata si si-a indreptat greselile.
Offtopic: pentru Nickname care a spus ca Passat ar fi "masina taranului roman" as avea intrebarea:
Tzaranul parvenit din tine ce masina conduce? (Ii poti face reclama acum si aici)
Încetează cu agitaţia, calmează-te, nu eşti mai inteligent decât ceilalţi de aici.
Ai în faţă a şaptea generaţie a lui Passat. Confirmată de comunicatul oficial de presă al germanilor.
"Siebte Passat-Generation mit neuem Design und extrem sparsamen Motoren"
Autobild şi Auto Zeitung au greşit. Calmează-te.
Asta e vw, mai rece ca o dimineata siberiana.
Spor la vanzari.
2. Nu, Golf 7 nu va debuta la Paris în 2012, e o altă tâmpenie pe care aţi citit-o prin revistele care au idei proaste. Golf 6 va avea un facelift undeva peste un an - doi, urmând ca Golf 7 să fie lansat după 2015-2016.
3. Aceasta este a şaptea generaţie a lui Passat. Nu trebuie să fii tu de acord pentru ca acest lucru să fie adevărat :) Şi nu e folosit în broşuri, ci - repet - în COMUNICATUL OFICIAL. Faci tu diferenţa.
2013 wird dann das Jahr des neuen Golf. Der Namensgeber des gesamten Kompaktsegments kommt in seiner siebten Generation in den Handel - und präsentiert sich hochwertiger und geräumiger als das aktuelle Modell. Während der Drei- und Fünftürer zur Jahresmitte zur Verfügung stehen werden, folgt der Golf Variant erst zum Jahresende. Mit der Hochdach-Variante namens Golf Plus ist dagegen erst deutlich später zu rechnen . http://www.auto-motor-und-sport.de/news/vw-zukunft-mehr-als-zwei-dutzend-neuheiten-bis-ende-2014-1250467.html
ontopic: din punctul meu de vedere masina e cam banala, chiar cred ca puteau sa o faca mai frumoasa, dar, trecand peste asta, nu m-ar deranja sa o am in garaj.
Designul este foarte masculin, maşina dă senzaţia de masivitate, de robusteţe.
În schimb ceva nu se leagă. Elementele de design din faţă: grila cu linii orizontale pronunţate şi farurile complicate (cu led-uri, elemente tridimensionale masive, corpuri interioare cilindrice) obosesc ochiul.
Cred că de asta mulţi o consideră o maşină pentru persoane în vârstă.
Designul îţi dă o senzaţie de oboseală. Linia generală este una banală, după atâtea generaţii similare ca dimensiuni şi formă se simte asta.
Sincer e mai apropiată ca design de Skoda Octavia decât de modelele vechi Passat. Asta e senzaţia când o priveşti. Poate dacă aş fi văzut maşina cu sigla Skoda, nu aş fi avut reacţia asta. Mă aşteptam la o maşină care degajă robusteţe cu unele elemente de design la modă şi impactul vizual nu era aşa negativ.
Poate am rămas eu impresionat de designul reuşit al Passatului CC şi mă aşteptam la altceva.
Acum după ce am scris postul, m-am mai uitat o dată la poze. Tot senzaţia aia mi-o dă. Parcă mă uit la un om matur, bine făcut, cu o faţă masculină, preocupată, serioasă şi oarecum tristă. Nu prea te îmbie să intri în vorbă cu el, te gândeşti, omul are treabă sau probleme. Cam aşa e senzaţia când mă uit la această maşină.
imi place foarte mult.
Nu-l intereseaza pe consumatorul final cate masini vinde VW, asa cum nu intereseaza pe nimeni care Cola se vinde mai bine - Pepsi sau Coca; care vinde mai mult intre KFC, McD, BK...etc
Apropos si Dacia e No.1 la vanzari in Romania. nu inseamna ca e the best.
Ce nu mi-a placut la utima generatie a fost faptul ca pe varianta diesel nu puteam obtine si 4x4 si cutie automata un "moft" pe care il privesc ca o necesitate in ziua de azi.
Oare acum se vor putea obtine ambele echipari pe o motorizare de 2.0 - 2,5 l diesel ca nu rezulta clar din datele prezentate?
in fata garajului si este peste 2004 - 2005 ???! (131 cp)al meu. Raman sa cred ca neamtul ramane .............!
-la partea frontala putin de la Honda Legend si VW Touareg
-lateral tipic francez
-La spate s-au gandit ca i-ar sta bine cu un spate de Audi A4.
FRATILOR-HAI SA UNIM BMW-AUDI-MERCEDES-VW
SI FACEM O SINGURA MASINA=))
LAME FRATE,LAME
Nu inteleg de ce au facut masina la meseriasii aia de la Praga.
Si asa era un cosciug. Acum i-au scos si manerele de argint. Si crucea de crom. Si ornamentele de lemn sculptat. Ok.
Cu cat este mai stearsa cu atat se vinde mai bine. Eu zic ca este un nou succes de piata VW. Fara gluma.
2.Cand mai comentati uitativa si la motorizari tehnologii si alte chestii,dar daca nu va pricepeti la masini nu mai comentati.
Parerea mea despre WV este ca scot printre cele mai bune masini,cele mai fiabile etc,iar voi sunteti niste imbecili care sunteti cu capul prin nori si vreti sa pareti interesanti sau "la moda".
NU MAI COMENTATI FARA SA
STITI DESPRE CE VORBITI!!!
ORICUM NO SA CONDUCETI VOI ASA CEVA!
Vam salutat si abia astept sa vad masina in teste.