- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Acesta este noul VW Jetta
De la Polo pana la Phaeton si Multivan ,aceeasi fata , valabil si pentru Audi , de la A1 pana la A8 aceeasi fata .
Devine ernevanta strategia asta
Dar aici despre ce vorbim?? Cata nesimtire iti trebuie sa spui ca asta ca si "noul Passat" sunt modele noi?
Cei de la VW au devenit niste samsari de masini care ti-ar vinde acelasi produs intr-un alt ambalaj de cat mai multe ori la un pret cat mai mare!!
pace
P.S.: Strategia Gr. VW este jenanta, dar este asa de foarte mult timp si se pare ca inca mai merge. Va veni la un moment dat timpul ca nu va mai merge... poate atunci vor deveni mai originali.
In al doilea rand, designerii de la orice brand stabilesc niste criterii, clarifica o filosofie de design, si apoi trag la xerox intreaga gama de modele. De fapt, e ceva normal. Inainte existau 5-7 modele la VW. Acum ai o ditamai familie. De fapt, un ditamai batalionul de familii si modele auto. Cine credeti voi ca sta sa mai cizeleze fiecare model in parte, sa doarma langa el zi si noapte si sa se intrebe cum oare sa-l faca mai original si mai atractiv?.....sa fim seriosi.....acum totul e un business......iar timpul costa bani.
In al treilea rand, vreau sa mai adaug ceva. Nemtii sunt destepti si au o filosofie misto. Audi este sora de lux a brandului VW, deci are calitate premium. VW copiaza de fapt fiecare generatie apusa din cadrul Audi, si mentine o calitate buna. In felul asta, clientii noi sunt multumiti ca au o masina solida, simpla si functionala. Iar clientii de masini second VW, sunt multumiti ca nu mai sunt nevoiti sa "bage prea multi bani in ele", iar piesele sunt relativ ieftine, se gasesc usor si se schimba usor.
in schimb, avand in vedere ca va avea un pret mai rezonabil fata de Passat, pare o alegere mai reusita.