Esential
105 | CP dezvoltă versiunea entry-level în gama Jetta, disponibilă fie cu o motorizare 1.2 TSI, fie cu o motorizare 1.6 TDI. |
105 | CP dezvoltă versiunea entry-level în gama Jetta, disponibilă fie cu o motorizare 1.2 TSI, fie cu o motorizare 1.6 TDI. |
Versiunea europeană a lui Volkswagen Jetta a fost prezentată de oficialii mărcii din Wolfsburg. Modelul este mai lung decât predecesorul său cu nouă milimetri şi beneficiază de o gamă bogată de motorizări. Există două versiuni BlueMotion ale lui Jetta, una echipată cu motorul 1.2 TSI şi alta cu 1.6 TDI. Începând cu motorizarea 1.4 TSI de 122 CP, cei de la Volkswagen oferă şi o transmisie DSG cu şapte trepte.
La fel ca Volkswagen Golf, versiunea europeană a lui Jetta are o suspensie spate multilink cu patru braţe. Versiunea americană a lui Jetta este echipată cu o suspensie spate cu bară de torsiune. Ambele versiuni ale lui Jetta sunt echipate în standard cu un sistem de direcţie electric. Nivelurile de echipare ale lui Jetta se vor numi tot Trendline, Comfortline şi Highline pentru partea continentală a Europei. O altă diferenţă între cele două versiuni ale lui Jetta este marcată de faptul că modelul destinat europenilor are mai multe dotări în standard.
Versiunea de bază a lui Jetta este echipată cu motorul 1.2 TSI de 105 CP. Vârful gamei de motorizare este reprezentat de o unitate TSI de 2.0 litri cu 200 CP, iar cea mai puternică versiune diesel este reprezentată de un motor 2.0 TDI de 140 CP.
Motorul entry-level în gama diesel este o unitate TDI de 1.6 litri care oferă 105 CP.Via | Volkswagen
De la Polo pana la Phaeton si Multivan ,aceeasi fata , valabil si pentru Audi , de la A1 pana la A8 aceeasi fata .
Devine ernevanta strategia asta
Dar aici despre ce vorbim?? Cata nesimtire iti trebuie sa spui ca asta ca si "noul Passat" sunt modele noi?
Cei de la VW au devenit niste samsari de masini care ti-ar vinde acelasi produs intr-un alt ambalaj de cat mai multe ori la un pret cat mai mare!!
pace
P.S.: Strategia Gr. VW este jenanta, dar este asa de foarte mult timp si se pare ca inca mai merge. Va veni la un moment dat timpul ca nu va mai merge... poate atunci vor deveni mai originali.
In al doilea rand, designerii de la orice brand stabilesc niste criterii, clarifica o filosofie de design, si apoi trag la xerox intreaga gama de modele. De fapt, e ceva normal. Inainte existau 5-7 modele la VW. Acum ai o ditamai familie. De fapt, un ditamai batalionul de familii si modele auto. Cine credeti voi ca sta sa mai cizeleze fiecare model in parte, sa doarma langa el zi si noapte si sa se intrebe cum oare sa-l faca mai original si mai atractiv?.....sa fim seriosi.....acum totul e un business......iar timpul costa bani.
In al treilea rand, vreau sa mai adaug ceva. Nemtii sunt destepti si au o filosofie misto. Audi este sora de lux a brandului VW, deci are calitate premium. VW copiaza de fapt fiecare generatie apusa din cadrul Audi, si mentine o calitate buna. In felul asta, clientii noi sunt multumiti ca au o masina solida, simpla si functionala. Iar clientii de masini second VW, sunt multumiti ca nu mai sunt nevoiti sa "bage prea multi bani in ele", iar piesele sunt relativ ieftine, se gasesc usor si se schimba usor.
in schimb, avand in vedere ca va avea un pret mai rezonabil fata de Passat, pare o alegere mai reusita.