- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Acesta este noul Renault Megane CC!
Sper ca la acest model nu e nevoie sa dai roata jos ca sa schimbi un bec.
Spatele nu are legatura cu fata.
Se potriveste exact ca nuca'n perete.
@eu
hai sa fim seriosi... spatele la 308 cc este chiar urat, iar plafonul... plafonul e normal... Megane cc vine cu ceva deosebit... plafonul e vitrat complet si ramele sunt negre pt a arata ca este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratie coupe.
In limba cu care spunem MAMALIGA ?!
Stiati ca....:
Daca ar fi avut motor de pejo era un bestseller in vanzarile auto.
Mutumim pejo ca ne dai motoare diesel
Interesanta masina, nici Megane2 cc nu arata rau. Oricum e o evolutie pt Reno cel putin la capitolul tehnologie.
"Megane cc vine cu ceva deosebit... plafonul e vitrat complet si ramele sunt negre pt a arata ca este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratie coupe." Da parca mai aveau unii asa ceva... ah mi-am adus aminte VW Eos. E bine totusi ca Reno recupereaza rapid: motoare TCe, cutie cu dublu ambreiaj... peste cativa ani poate vedem si suspensii adaptive, ca inovatie...
@eu
Baiatule esti dus cu pluta rau de tot. Nu e stire la care sa nu comentezi ceva de VAG, chiar ca nu are nicio legetura. Si asa la furat cum e Eos, tot are vanzarile cele mai mari. Asta de proasta ce e si de "cocalari" ce sunt toti europenii care o cumpara.
:DDDD
Nu mi-as lua masina cu asa podea.
Vreau una vitrata ca sa pot sa vad liniutzele cum trec, gropile si animalele moarte de pe strazile de la noi
ACUM cred ca nu ati mai avut de ce sa va legati si ati zis :''e urata la spate" :))
hmm .. chiar sunt curios cum se conduce
2.paravantul este din sticla, fix, amplasat in spatele tetierelor pasagerilor din spate. Tot acolo sunt plasate si niste tije cu actionare pirotehnica, care asigura protectie capetelor ocupantilor, in caz de rasturnare.
3.dispune de stopuri fumurii, cu tehnologie LED pentru luminile de franare.
Automarket trebuia sa puneti si filmuletul asta:
http://www.youtube.com/watch?v=DhYLjYW2riI
Ca sa aiba si ei un scop in viata.
in alta ordine d idei, masina atara bn, au inceput sa le faca mai reusite si renault
Fotografiat din partea dreapta, bordul seamana putin cu cel de la BMW!
In rest e ok masinuta!
Ford Focus Vignale .......
Renault este de KKT copiaza de rupe.