Renault a publicat astazi primele fotografii si informatii oficiale legate de noua versiune coupe-cabrio a lui Megane. Noutatea absoluta: plafonul segmentat vitrat.
Renault a prezentat primele imagini oficiale ale lui Megane CC, cel de-al saselea membru al noii game compacte a francezilor. Acest model are un aspect deosebit, care imbina eleganta unui coupe cu senzatiile oferite de un cabrio. Noul Megane 3 CC se va baza pe elementele de succes ale predecesorului sau, care au fost imbunatatite pe cat posibil de cei de la Renault. Astfel, acoperisul pliabil este realizat din sticla si ofera o panorama aproape completa a cerului si a tuturor elementelor inconjuratoare, chiar si atunci cand acoperisul hardtop este inchis. Scopul acestui plafon special este de a le arata tuturor ca Renault Megane CC este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratia coupe.
Odata cu noul acoperis retractabil din sticla, care pare sa ii apartina unui concept, Renault implementeaza si prima sa transmisie cu dublu-ambreiaj, intitulata EDC. Acronimul EDC inseamna Efficient Dual Clutch si va fi utilizat pentru toate transmisiile de acest gen din gama Renault.
Aceasta transmisie ofera
emisii de CO2 mai scazute si un
consum de carburant redus in comparatie cu echivalentul sau manual. Totodata, schimbarile treptelor sunt realizate extrem de rapid si de lin, iar noua transmisie raspunde instant la cerintele soferului.
Renault ofera noul Megane 3 CC alaturi de trei motoare pe benzina si trei diesel-uri. Versiunea otto entry-level a lui Megane CC este reprezentata de un motor de 1.6 litri cu 16 supape care ofera 110 CP si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte. Cel de-al doilea motor din gama otto a lui Megane CC este noul TCe 130, care ofera 130 CP gratie supraalimentarii cu o turbina si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte. Varful gamei otto pentru Megane 3 CC este reprezentat de un motor de 2.0 litri cu 16 supape care ofera 140 CP.
Gama de motorizari diesel pentru noul Megane 3 CC este compusa din trei motoare, toate respectand normele Euro 5. Versiunea entry-level, care ofera 110 CP, este oferita alaturi de noua transmisie EDC sau de o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Cel de-al doilea motor diesel oferit pentru Megane CC ofera 130 CP si este cuplat unei transmisii manuale cu sase trepte, pe cand varful gamei ofera 160 CP si este cuplat tot la o transmisie manuala cu sase rapoarte.
Noul Renaul Megane CC va debuta la Salonul Auto de la Geneva din luna martie si va fi afisat ulterior si la reprezentanta Renault de pe Champs-Elysees. Megane CC este fabricat alaturi de Scenic si Grand Scenic la fabrica Douai din Franta.
Acesta beneficiaza de experienta castigata inca de la debutul programului Megane, inclusiv din asamblarea generatiei precedente a lui Megane CC.
Noul Coupe-Cabriolet de la Renault va fi disponibil incepand cu aceasta primavara.
Via | Renault
Sper ca la acest model nu e nevoie sa dai roata jos ca sa schimbi un bec.
Spatele nu are legatura cu fata.
Se potriveste exact ca nuca'n perete.
@eu
hai sa fim seriosi... spatele la 308 cc este chiar urat, iar plafonul... plafonul e normal... Megane cc vine cu ceva deosebit... plafonul e vitrat complet si ramele sunt negre pt a arata ca este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratie coupe.
In limba cu care spunem MAMALIGA ?!
Stiati ca....:
Daca ar fi avut motor de pejo era un bestseller in vanzarile auto.
Mutumim pejo ca ne dai motoare diesel
Interesanta masina, nici Megane2 cc nu arata rau. Oricum e o evolutie pt Reno cel putin la capitolul tehnologie.
"Megane cc vine cu ceva deosebit... plafonul e vitrat complet si ramele sunt negre pt a arata ca este un cabriolet, chiar si atunci cand este folosit in configuratie coupe." Da parca mai aveau unii asa ceva... ah mi-am adus aminte VW Eos. E bine totusi ca Reno recupereaza rapid: motoare TCe, cutie cu dublu ambreiaj... peste cativa ani poate vedem si suspensii adaptive, ca inovatie...
@eu
Baiatule esti dus cu pluta rau de tot. Nu e stire la care sa nu comentezi ceva de VAG, chiar ca nu are nicio legetura. Si asa la furat cum e Eos, tot are vanzarile cele mai mari. Asta de proasta ce e si de "cocalari" ce sunt toti europenii care o cumpara.
:DDDD
Nu mi-as lua masina cu asa podea.
Vreau una vitrata ca sa pot sa vad liniutzele cum trec, gropile si animalele moarte de pe strazile de la noi
ACUM cred ca nu ati mai avut de ce sa va legati si ati zis :''e urata la spate" :))
hmm .. chiar sunt curios cum se conduce
2.paravantul este din sticla, fix, amplasat in spatele tetierelor pasagerilor din spate. Tot acolo sunt plasate si niste tije cu actionare pirotehnica, care asigura protectie capetelor ocupantilor, in caz de rasturnare.
3.dispune de stopuri fumurii, cu tehnologie LED pentru luminile de franare.
Automarket trebuia sa puneti si filmuletul asta:
http://www.youtube.com/watch?v=DhYLjYW2riI
Ca sa aiba si ei un scop in viata.
in alta ordine d idei, masina atara bn, au inceput sa le faca mai reusite si renault
Fotografiat din partea dreapta, bordul seamana putin cu cel de la BMW!
In rest e ok masinuta!
Ford Focus Vignale .......
Renault este de KKT copiaza de rupe.