- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Acesta este noul Opel Astra!
nu m-am putut abtine
Personal cred ca va inregistra vanzari mai mari decat Golf care se stie ca a dezamagit cand a fost prezentat.
In general am o parere buna despre masinile Opel, si mai buna (se pare) de cand au lansat Insignia.
@dogy - daca nu va fi si fiabila sa fii sigur ca nu se vor mai vinde; ce importanta are daca o sa intre in grupul Magna.
Are 17 ani si totusi.... se misca, itit faci treaba cu el !
Sa fii multumit!
P.S. : si eu tot Opel am, dar fabricatie 2001
E o masina frumoasa, dar, parca nu e asa de agresiva ca si Astra H. E putin mai fluida, mai atent lucrata. Intr-adevar e o evolutie in design si sa speram si in tehnologie.
Motoarele pe benzina sunt fiabile (cele de 1.6 si cel de 1.8 sunt prezente si ep generatia actuala de astra).
P.s., pentru Automarket: Astra J (am inteles ca se sare peste I si va fi direct J), nu imprumuta motorul de 1.6 turbo de 180 cp de la fratele mai mare pe Insignia. Defapt Insignia a imprumutat acest motor de la fratele mai mic, Astra H. Acest motor este montat si pe Corsa in versiunea GSI.
Corect modelul precedent de Astra a aparut in 2004 iar in 2005 GTC -ul
Deci Leon a copiat Astra si nu invers.
Interior cu materiale asa de ieftine si asa de urat cum are Leon eu nu am vazut la clasa asta
referitor la noua Astra, este puntin cam cuminte, ma asteptam sa fie mai agresiva, la fel ca Astra H in 2004 cand a aparut.
Daca noul GTC va fi la fel de cuminte, nu cred ca mai schimb masina actuala.
Si cat de mult asteptam Astra I OPC, care se pare ca va avea peste 275 cp si tractiune integrala.
Vom vedea.
Noul Opel Astra, o compact? de prim? clas?
- Superior: Tehnologii ?i inova?ii excep?ionale pentru clasa compact?
- Temperamental: sportivitate ?i dinamism
- Agil: noul ?asiu mecatronic stabile?te noi standarde de manevrabilitate ?i confort în clasa sa
Rüsselsheim. Datorit? excelen?ei ingineriei germane, designului sculptural aerodinamic ?i tehnologiilor inovatoare accesibile, noul Opel Astra întrupeaz? conceptul care a transformat rapid Insignia în cea mai bine vândut? berlin? de dimensiuni medii din Europa. Noul autovehicul compact de la Opel va fi lansat pe 17 septembrie, în Frankfurt, la Salonul Auto Interna?ional IAA, sub forma unui dinamic model hatchback cu cinci u?i, care beneficiaz? de cele mai bune tehnologii Opel.
Urm?toarea genera?ie de Astra introduce în clasa compact? multe func?ii de confort ?i siguran??. Sunt disponibile tehnologii excep?ionale, precum ?asiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, scaune cu cel mai înalt grad de ergonomie.
„Experien?a unic? a Opel în a face noile tehnologii accesibile în cadrul autovehiculelor compacte este puternic eviden?iat? prin aceast? a zecea genera?ie. În plus, noul Astra transfer? temperamentul Insignia segmentului de autovehicule compacte, cu o pasiune f?r? precedent ?i un angajament pentru excelen??”, a declarat Alain Visser, vicepre?edinte Opel.
Cu o lungime de 4,42 metri, noul Astra ofer? un spa?iu mai generos ?i un plus de confort pentru pasageri, atât în partea frontal?, cât ?i în cea din spate, datorit? ampatamentului cu 71 de mm mai lung. Caroseria zvelt? ?i agil? este proiectat? pentru eficien?? maxim?, printr-o colaborare strâns? între designeri ?i inginerii în domeniul aerodinamicii, care au supus autovehiculul la 600 de ore de teste în tunelul vântului.
Propor?iile elegante îi confer? o siluet? puternic?, tip „cab-forward”, cu un parbriz foarte înclinat ?i o linie a acoperi?ului descendent?, ad?ugând elemente vizuale incitante tradi?ionalului format de hatchback. Noul limbaj de design al m?rcii, ce combin? m?iestria sculptural? cu precizia german?, este astfel transmis într-un mod proasp?t.
„Temele de design încorporate în Insignia, precum „wing” ?i „blade”, au primit o interpretare nou? la Astra, deoarece este important ca fiecare model Opel s? aib? propria personalitate”, a declarat Mark Adams, vicepre?edintele departamentului Design al General Motors Europe.
La interior sunt utilizate acelea?i elemente de design, creând armonie între exterior ?i interior. De asemenea, s-au depus eforturi speciale pentru a ad?uga multiple solu?ii flexibile de depozitare.
„Misiunea Opel de a face inova?iile tehnologice accesibile s-a dovedit a fi un succes la modelul Insignia. Ne-am stabilit un ?el chiar ?i mai ambi?ios, acela de a aduce majoritatea acestor func?ii în segmentul compact, prin intermediul noului Astra”, a declarat Hans Demant, Director Executiv Opel.
Dezvoltat în Rüsselsheim, Germania, Opel Astra este prev?zut ?i cu un ?asiu complet nou. Ampatamentul s?u mai lung este combinat cu un ecartament mai lat ?i o nou? construc?ie a pun?ii spate, îmbun?t??ind ?i mai mult agilitatea ?i stabilitatea, f?r? a face compromisuri în materie de confort.
?asiul Opel Astra a fost dezvoltat ca un sistem mecatronic care integreaz? complet func?iile mecanice ?i sistemele de comand? electronice. Ca ?i la Insignia, acesta poate fi prev?zut cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, o raritate pentru aceast? clas?, care îi permite ?oferului s? aleag? între trei set?ri, standard, Sport ?i Tour, adaptându-se în acela?i timp, în mod complet ?i continuu, la modific?rile stilului de conducere ?i la viteza de abordare a virajelor.
Alte dot?ri tehnologice inovatoare introduse în clasa compact? odat? cu noul Astra:
? O nou? genera?ie de faruri adaptive Advanced Forward Lighting (AFL+) cu bi-xenon, care î?i modific? intensitatea ?i lungimea fasciculelor în func?ie de condi?iile de conducere ?i trafic, utilizând nou? func?ii de iluminare diferite.
? Scaune frontale ergonomice, proiectate pentru sus?inerea optim? a spatelui ?i siguran??.
Gama de motoriz?ri se concentreaz? asupra performan?elor ?i eficien?ei ?i este compus? din opt motoare Euro 5. Cu excep?ia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prev?zute cu transmisii cu ?ase trepte de vitez?. Va fi lansat? o nou? transmisie automat? compact?, cu func?ie Active Select.
Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injec?ie multipl? common-rail cu capacitate între 1,3 ?i 2,0 litri, care dezvolt? puteri între 70 kW/95 CP ?i 118 kW/160 CP. Toate aceste motoare sunt prev?zute cu filtre de particule diesel. Gama va cuprinde, desigur, ?i o versiune ecoFLEX cu un consum de carburant ?i emisii de CO2 foarte reduse.
Cele patru motoare pe benzin?, cu volum între 1,4 ?i 1,6 litri, dezvolt? puteri între 74 kW/100 CP ?i 132 kW/180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolt? o putere de 103 kW/140 CP, înlocuie?te actualul motor de 1,8 litri cu aspira?ie natural?. Datorit? tehnologiilor superioare ale acestei game de capacitate cilindric?, motorul 1.4 Turbo dezvolt? un cuplu cu 14% mai mare, îns? consumul de carburant este mai redus.
Continuând tradi?ia clasei compacte ini?iate de Opel în 1936, prin Olympia Kadett, modelul Astra s-a men?inut constant între primele trei cele mai bine vândute autovehicule compacte din Europa, un segment care totalizeaz? 27 de procente din pia?a auto total?. Vânz?rile Astra reprezint? o treime din toate vânz?rile Opel/Vauxhall, cu un volum mediu de aproape 500.000 de unit??i pe an.
In ceea ce priveste asemanarea cu leon: Toate masinile seamana intr-un fel sau in altul. E clasa compacta si se pastreaza unele proportii standard. Nu ai cum sa o faci altfel. Astra noua e o evolutie de design a astrei H (proportii, dimensiuni si design). Are si elemente preluate de la Astra G, actuala astra clasic. Daca e o evolutie, inseamna ca nu a copiat un model actual, ci doar l-au imbunatatit pe cel anterior. Cum modelul anterior a aparut cu un an inaintea seatului Leon, nu se poate spune ca s-a copiat. Nici seatul leon anterior nu a copiat astra (dezvoltarea unui model nou se face in mai multi ani).
Din pacate, pe astra I/J s-a pastrat solutia puntii semiindependete spate. Sa speram ca au gasit un compromis bun la stabilitate (fara acel sistem IDS ca si optional).
Ca sa revin insa la Astra, e o masina care va surprinde pe multi - designul exterior "will get you in" iar interiorul "will keep you there" - evolutia interiorului e extraordinara - am avut posibilitatea sa vorbesc cu un jurnalist care a testat acest vehicul in conditii de iarna, undeva in Suedia - si mi-a spus ca a ramas impresionat de revolutia designului in special la interior - sunt mult mai multe spatii de depozitare, inteligent plasate. mari castiguri si la capitolul dinamica - iar scaunele AGR(aktion gesundheit rucken) - sunt cele mai tari din industrie cel putin la masinile de serie de acest tip. Plus sistemul AFL+ mult imbunatatit.
Insa sa asteptam pana dupa lansare si apoi ne vom mai pronunta.
By the way - va fi mai mare ca dimensiuni decat Golf-ul.
In ceea ce priveste falimentul GM el este probabil insa va permite companiei sa revina la suprafata fara o mare parte din "mostenirile" nefaste pe care acesta companie le are.
Opel a aniversat 110 ani de existenta anul acesta si nu prea cred ca un brand cu mostenirea pe care Opel o are, va dispare. ca un semnal in acest sens sunt - investitorii interesati de opel.
"Eu am avut si am condus atat golf V cat si Astra H. Intr-adevar se simte putintel mai instabila pe puntea spate decat golful, dar, oricat m-am straduit sa o scot de pe traiectorie nu am reusit"
De pe ce traiectorie sa o scoti? de pe drum? :)
Ce impatimiti sunt unii incat patima pt masina favorita le orbeste judecata. :)
hahahahahahaha.........