- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2010
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Acesta este noul Ford Focus!
Designul Kinetic (promovat de Mondeo) a "murit de tanar". Cei de la Ford au zis ca va exista cel putin 10 ani, uite ca au trecut vreo 5 si deja e depasit. Nici designul asta nu cred ca va exista prea mult. Prin Focus, cei de la Ford arata nu stiu exact ce fel de design sa promoveze. Cel putin asta e parerea mea. :)
parca e facuta de chinezi
Totusi in aceasta clasa cred ca Astra va fi lider in vanzari!
Cred ca cei de la Ford isi doresc o strategie asemanatoare celor de la Opel cu Insignia si Astra!
-Toyota - o splendida simplitate (ceea ce duce la acea fiabilitate remarcabila a modelelor lor)
-VW - linii simple, tehnica curata si durabila (provenita de la Audi)
Referitor la Ford Focus, s-o creada ei ca asta se poate numi masina serioasa pt anul de gratie 2011. Este un model "avortat", fara niciun Dumnezeu.
PS: Chiar asa, din 6-7 miliarde de oameni pe acest pamant, nu se mai gaseste nimeni altul in afara de "designerii Ford al lui peste prajit" care sa deseneze si sa realizeze o masina frumoasa?
Asteptam niste preturi ....
Astra J e top class. Preturi de la 12.750 euro pana unde te lasa punga. Reduceri de criza: la 3 dealeri am obtinut inre 15 si 17%.
O configuratie de tot cu Astra J 1.6Turbo 160cp cu echipare Cosmo are pret de plecare de 19500 eur. Plus toate optionalele posibile am ajuns la 25.500 eur DDP din care dealerul a facut o reducere de 17% = 21200 euro. De vis.
iar pt cine vrea un 1.4 Turbo 140 cp echipare Njoy si cu cateva optionale o scoate sub 15.000 euro.
Nu cred ca se va ridica la nivelul asteptarilor, mai ales ca avem o Astra J pur si simplu... extraordinara.
Pacat, Ford, se putea muuuuuuuult mai bine.
Despre spate pot spune ca si la sedan si la hatch au incetat sa mai semene cu versiunile anterioare.
In rest este o masina reusita, este mai eleganta si a preluat ceva personalitate de la fratele mondeo. Parerea mea.
P.S.: Designul aduce o idee cu cel de la Renault, vezi profilul si stopurile de la hatch, vezi sedanul.
Nu mai comparati cu Renault va rog,Ford e net superior!!
Am vazut ceva poze si speculatii despre versiunea finala a lui Focus III si speram sa devina realitate.
Unde este spiritul sportiv, dinamic, linia de coupe a caroseriei, designul curat al generatiilor anterioare? Au cam disparut.
Farurile noului model sunt parca prea putin kinetice, ca apoi sa apara o grila trapez in bara fata, iar langa ea doua triunghiuri, dupa parerea mea, neinspirate. Pe conceptul Iossis X din 2007, triunghiurile aratau mult mai dinamice, astea parca sunt taiate cu foarfeca ...
Aripile au niste detalii gen supradoza de steroizi, iar intre ele au inserat linia laterala, mai coborata ... unde este fluiditatea? Ca sa nu mai spun ca la baza usilor cam aduce cu Toyota Avensis, speram sa fie mai originali. Iar stopurile parca sunt desenate de japonezi, tot spatele masinii pare coborat si ''cazut'' in cazul de fata, era mai potrivita o linie ascendenta. Unde sunt stopurile hotarate ale noului Fiesta, sau macar ceva care sa semene cu stopurile primei generatii?
Despre interior, poate doar atat ... cam incoerent si cam american. Incep sa dau dreptate unui articol, care spunea ca masina perfecta in clasa compacta ar trebui sa aiba caroseria de Astra ( as prefera Astra J , desi acel articol se referea la Astra H ), motorul de VW si trenul de rulare al lui Focus.
Probabil noua generatie a lui Focus are imbunatatiri mecanice notabile, dar exteriorul si interiorul mi se par lipsite de exotismul primei generatii. Si cam prea putin senzationale ...
http://photos.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_580/car_photo_290349_7.jpg
DA de unde! Pacat ca au stricat evolutia modelului, de altfel ff reusita!
sa ii trezeasca cineva, ca asta e mare rateu !!
eu raman la Focus 2 facelift.
P.S.: Si mai lasati-o cu noul Astra, in special in ceea ce priveste designul, ca si pe aia o puteti numi oricum, dar numai originala nu. Cat despre vanzari, probabil ca Ford nu va vinde cat se asteapta (cand au vandut ei in functie de asteptari?) in timp ce Astra (ca sa fac o comparatie la moda) se va vinde ca paine calda... la mana a doua.
Iar pozele care au circulat pe internet inainte de lansare aratau mult mai bine. Noul model arata ca un mix de multe stiluri.
Cred ca toti asteptam mai mult de la industria auto, mai multa originalitate. Probabil multi asteptau ca noul Focus sa fie model de referinta in clasa compacta si e firesc sa fim dezamagiti. Priviti la designul noului model, e parca aglomerat si nehotarat.
Nu pare nici agresiv nici temperat, este undeva intre ... nu pare sa aiba o linie anume. Primele doua modele aduceau mai mult a coupe decat acesta, au o continuitate mai buna a liniilor.
Focus III aduce a coupe, dar parca nu reuseste sa transmita prea bine asta. Cel putin estetic, nu transmite emotia si nota de spectaculos la care ma asteptam.
Asteptam un model spatios, cu cea mai buna dinamica in clasa compacta si cu un design deosebit de toata gama din care face parte. Cum nu exista masina perfecta, fiecare este liber sa aleaga ceea ce prefera. Timpul va stabili si ce se va intampla cu acest model, asa cum se lamuresc lucrurile in cam toata istoria auto.
Va tot bateti cu pumnii in piept ca a pierdut din agresivitate, ba ca are linii drepte. Designul agresiv este dat de liniile drepte si nu cele curbe! A se vedea spatele hatch-ului. Comparati actualul hatch cu cel nou si veti vedea ca actualul cu linii drepte este mai agresiv decat cel rotunjor, durduliu, rotofei. In plus liniile drepte ale grilei sunt tipic barbatesti. Liniile curbe sunt pentru doamne. Cel mai bun exemplu este dat de un review: Fifth Gear - New Maserati Gran Turismo. Cautati pe You Tube. Apoi sa vorbiti de linii.
Da, spatele sedanului seamana putin cu cel de la Citroen C5 si interiorul aduce putin a Kia dar nimic nu e rau in preluarea unor idei de design reusite. Asteptam preturile si e posibil sa avem primul Focus sedan cu adevarat reusit si cu un interior pe masura.
Pai in partea de jos a spoilerului fata, acea buza si cele 4 mici aeratoare ovale sunt ca la Audi. Apoi grila unde este locul numarului de inmatriculare, stil Audi, de ii faceau grila aia pana in capota era clar cat una la Audi. Aduce si a Kia cee'd cum au zis unii mai sus.
In spate, cu umerii aia, cam inspirata treaba de la Volvo.
Din lateral,versiunea sedan, parca e Renault Fluence.
Iar bordul si interiorul e de o porcarie cat casa. SF rau masina, zici ca e Citroen, ca numai francezii ai SF-uri din astea de design in cap. S-au prostit rau astia de la Ford. Acele alea ale indicatoarelor din bord sunt albastru deschis ?! WOW !!!! S-o fi terminat vopseaua si numa din asta mai era.
PENTRU TOTI FANII DE CHINEZARII GEN K I A , cand a iesit ceed, era o copie clara dupa focus si golf, acum e ford dupa kia :))) fiti seriosi .. s in legatura cu fluence, spatele e de mondeo la renault, focusu doar a adoptat spatele fratelui mai mare pe varianta limusine, e un pic mai aerodinamic,... asta pt toti rautaciosii si mai e ceva : focusu e cel mai tare la tinuta de drum, stabilitate, face oricand renault , golf , ceed, asa ca nu mai mancati atata cacat ca oricum nu o sa va permiteti sa cumparati un focus nou, tot la bmw din 97 si la un amarat de golf 3 o sa ajungeti de cade tabla de pe ele, dar bineinteles ca alea is mai frumoase si mai "bune' :)))
Si da , sunt fan focus , am avut si golf si astra dar am renuntat la ele si am luat un focus nou care este cu mult peste cele 2...
Acum hai dati cu comenturile sa ma distrez si eu :)))))))