OFICIAL: Acesta este noul Fiat Doblo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fiat a prezentat astazi oficial primele imagini si informatii oficiale legate de cea de-a doua generatie a lui Doblo, una dintre cele mai vandute modele utilitare usoare si de familie din lume. Schimbarile fata de deja vechiul Doblo sunt adanci in conditiile in care Fiat a utilizat o noua paltforma la construirea modelului, modificarile vizand mai ales suspensiile si oferta de motorizari, care devine mai bogata si contine unitati mai puternice.
La nivel stilistic, Doblo vine cu o "fata" noua in care ies in evidenta grila, blocurile optice si montantii negri ai parbrizului, modelul italian avand ca punct de plecare in partea posterioara recent-lansatul Qubo.
In ceea ce priveste motorizarile, Fiat Doblo se lauda cu patru unitati, trei dintre acestea fiind diesel-uri Multijet de ultima generatie. Vorbim de unitati Mjet de 90, 105 si 135 de cai putere, acompaniate de un motor pe benzina de 95 CP. Desi puterea medie a motorizarilor de pe Doblo a crescut fata de cea a generatiei precedente, consumurile au scazut simtitor datorita implementarii sistemului Start&Stop in serie pe toate motoarele din gama modelului italian.
Spre exemplu, daca generatia anterioara Doblo dispunea de un motor Multijet de 85 CP care emitea 137 grame CO2/km si consuma 5.5 litri/100 km, noua generatie beneficiaza de aportul unei unitati 1.3 Multijet de 90 CP care emite 129 de grame CO2/km si consuma doar 4.8 litri/100 km.Noul Doblo iese de asemenea in fata prin dotarile standard si optionale foarte bogate, acestea cuprinzand un sistem de climatizare automata cu distributie posterioara a aerului, senzorii de parcare, sistemul cruise control, pachetul Blue&Me si sistemul Start&Stop. Modelul se va lansa pe pietele europene in cursul anului viitor, urmand sa fie disponibil in sapte versiuni de caroserie destinate familiei sau segmentului utilitar.
via | Fiat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din GENEVA 2010
-
Salonul Auto de la Geneva a marcat lansarea oficiala a modelului Valmet Eva, un vehicul electric provenit din Finlanda, care a fost dezvoltat cu ajutorul Nokia si Navteq. (09.03)
-
Designerii institutului IDEA au dezvaluit la Geneva un concept botezat Sofia, care incearca sa anticipeze un nou model de top in gama Alfa Romeo. (08.03)
-
Casa de tuning Carlsson a prezentat la Geneva primul lor model creat in calitate de constructor auto. Acesta a fost botezat C25 si va fi creat in 25 de unitati. (07.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Bravo
Stiu ca la toti producatorii exista o diferenta dar nu atat de mare.
Altfel o masina foarte placuta si in oras si al drum, cu cateva bube de fiabilitate de noi, dar sa zicem minore.
E totusi FIAT nu putem sa avem prea mari pretentii.
1. Nu-mi place TDI-ul
2,.Forma NEaerodinamica nu are nici un fel de relevanta in oras.
3.Concurenta sta mult mai bine la consum.
4.Masina are o 1430 KG cat o masian normala.
5.Tot ai sigla aia de angajat Fiat, intra si tu pe www.clubfiat.ro poate iti mai lipezesti gandirea.
6.Poate ne zici si de piesele reconditionate folosite de voi pt garantie.
Trezeste-te amatorule.
1.te duce mintea enorm
2.daca am sigla cu fiat inseamna ca sunt angajat fiat inteligentule ?afla ca sunt un simplu fan
3.am rasfoit destul clubfiat.ro si stiu pe de rost problemele la fiaturi
4.fiat doblo are foarte putine probleme de fiabilitate...motorul de 1.9 de 120 de cai e intradevar putin mai problematic. Cel putin asa reiese de pe clubfiat.ro
5.am un prieten care are un fiat doblo de firma si ce crezi ? am mers cu el are motoru de 1.3 multijet si ce crezi ? schimba la 5000 de ture ii da in blana cat de mult poate si cand a fost cu ea in service a zis ca e cea mai teapana masina din toata flota.
6.nu am habar de piesele reconditionate pt garantie ( nu sunt angajat)
7.te salut
probleme:
-Una avea un huruit slab in cutie de noua, mers de 3 ori cu ea in service si handicapatii au schimbat planetara si rulment (care nu aveau nici o treaba cu huruitul).
- 1 Reglaj usa dreapta spate, avertiza des senzorul de usi deschise.
- 1 Mecanism sina scaun sofer.
Atat cam in 30 mii de km.
Motorul trace binisor, senzatie de benzinar, dar consum mare, cuplu mult mai mic decat la varianta de pe limuzine.
Motorul de 1.3 clar merita mai mult si am mai specificat 1data masina in rest foarte ok, placuta la condus si foarte bine echilibrata.
1.9 multijet 120 CP mai are o problema f mare, se incalzeste mai greu ca orice diesel, iarna, iar cei de la service spuneau ca are racirea foarte buna si de-asta :))))))
Daca afara sunt - 7,8 grade poti sa lasi motorul la relanti si 2 ore nu trece temperatura de minim. (probat)