Citroen pregătește lansarea noului C3 Aircross, un SUV de segment B care știe cum să se facă remarcat. Construit pe arhitectura Smart Car, la fel ca C3, cele două modele au foarte multe lucruri în comun, mai ales în ceea ce privește designul exterior.
Francezii au publicat acum primele imagini oficiale cu noul C3 Aircross. Observăm o parte frontală cu noul logo Citroen și semnătura luminoasă specifică, cu 3 segmente luminoase. Avem apoi aripi evazate, un ecartament majorat, dar și roți cu diametrul de 690 de milimetri.
Citroen C3 Aircross are o lungime de 4.39 metri, iar la interior poate găzdui până la 7 pasageri.
Gama de motorizări va fi compusă din unități termice, convenționale, o versiune hibridă, dar și una pur electrică. Francezii nu au oferit mai multe detalii tehnice despre motorizări.
Constructorul din Hexagon mai transmite că noul C3 Aircross va ajunge în România în toamna acestui an.
via Citroen
Rămâne de văzut ce autonomie are versiunea electrică, cea care m-ar interesa pe mine.
dupa proportii, din imagini cel putin, pare sa ofere spatiu marisor in interior.
Singura problema e ca Stellantis tot nu știe ce sa facă cu brandul Citroen. Nenumărate elemente de design sunt anunțate și abandonate destul de repede. Se axează pe confort la prețuri decente iar acum schimba macazul spre practicalitate...
Ar fi bine sa se decidă cum poziționează brandul în cadrul grupului. Și cu Opel la fel.
Nu dau cu pietre, dar e cu doar 290 mm mai lung decât un Sandero. Ți se pare că ar avea loc 7 persoane in așa ceva?
depinde de multi factori, poate fi irelevant ca e mai lunga decat sandero cu 290 mm, poate ca au reusit sa impacheteze mai compact tehnica de sub capota si in configuratia cu 7 locuri au sacrificat tot portbagajul, nu stim nimic deocamdata. sa dau acum un raspuns fara sa am toate datele ar insemna sa dau un raspuns cel mai probabil gresit. strict dupa dimensiunile exterioare, poate ca ai dreptate.
dar la ce sigur nu ai dreptate este sa spui ca in jogger cu 7 locuri stai inghesuit pe locurile din randul 3. absolut toata presa a confirmat ca randul 3 din jogger are locuri veritabile, cum multe suvuri mari cu pretentii de 7 locuri nu au. e spatiu berechet acolo, singurul minus ar fi doar ca stai cu genunchii mai sus decat pe randul 2 si la calatorii lungi ar deveni inconfortabil, pentru ca toata greutatea corpului se sprijina doar in fund si nu se distribuie si pe pulpe ca sa ma reduca presiunea pe noada, stii la ce ma refer. nu stiu ce talie ai, dar intra o data intr-un showroom dacia sa vezi spatiul din jogger 7, o sa-ti schimbi parerea.
Posibil să fie confortabile și locurile din spate, pentru drumuri scurte în oraș. Vom vedea. Poate am eu idei preconcepute despre modelele astea adaaptate la 7 locuri. C3 - suv de segment B e din clasa Opel Moka, Captur, Duster, Juke, Ford Eco Sport. E, închipuiți-vă pe oricare dintre ele ca fiind cu 7 locuri. Sincer, cred că sunt produse de nișă. Ceva de genul să-ți transporți salariații (de) la un punct de lucru, sau să duci copiii din cartier la grădiniță. Altfel, să pleci la un drum lung cu așa ceva e moartea pasiunii, 100 cp și, doar, 118 Nm, e cam firavă pentru 7 persoane. Iar dacă mai pornești și ac-ul, e clară treaba.
Puterea nu e o problemă, nu faci raliu cu 7 persoane în mașină. Dacă are 11s-12s 0-100km/h e suficient.
Legat de acest C3, din ce am găsit eu portbagajul are cu 7 locuri 44l (față de 160l la Jogger), deci aici ar putea fi explicația pentru diferența de lungime.
Dar considerând forma rotunjită și montanții spate, probabil nu vor fi confortabile acele locuri decât pentru persoane scunde.