OFICIAL: Acesta este interiorul viitorului Mercedes-Benz EQE SUV

de Alexandru Monenciu
Marti, 16.08.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german de automobile a publicat primele imagini cu interiorul viitorului EQE SUV. Debutul modelului cu zero emisii este programat pentru data de 16 octombrie.

Gama de modele cu zero emisii EQ de la Mercedes-Benz va crește în curând, odată cu lansarea noului EQE SUV. Evenimentul va avea loc în 16 octombrie.

Până atunci, însă, producătorul din Stuttgart publică acum o serie de imagini cu interiorul modelului pe care îl descrie ca fiind "o versiune polivalentă a actualului sedan electric EQE."

Așa cum se poate observa, materialele și finisajele sunt demne de segmentul premium. Noul EQE SUV va beneficia de sistemul MBUX Hyperscreen care unește 3 display-uri într-un singur ansamblu.

Gama de motorizări rămâne, încă, necunoscută. Sunt șanse mari ca noul model să preia sistemele de propulsie de la sedanul EQE, disponibile cu puteri cuprinse între 245 și 625 de cai putere.

via Mercedes-Benz

Comentarii (8)

  • Andrei
    Gurile de ventilație sunt complet nepotrivite, strică designul planșei de bord. Nu știu cine le-a zis ca dacă merg în A Classe, cu interiorul ala de discotecă din anii 90, merg și la modele mult mai scumpe și elegante, care nu se adresează unor băieți de 20 de ani, cu bani de la tata.
    6 2
  • Uau, ce surpriză! Nici nu ne așteptam să fie așa interiorul, mai ales că de o vreme producătorii bagă copy-paste la interioarele modelelor lor. Am așteptat în tensiune interiorul noului EQS SUV, probabil mașina cu cel mai stupid nume de pe planetă, și nu m-a dezamăgit.
    6 1
  • Seriff
    Un volan, un televizor si aia e.
    Ce e asa interesant?
    Arata la toate la fel, nu mai au pic de personalitate, nu mai e nimic original, ca iti iei Mercedes, ca iti iei orice, difera doar sigla de pe volan.
    9 1
  • @Seriff, cum ai fi vrut sa arate interiorul, ca sa fie interesant? Cu ceasuri din anii 50?
    3 7
  • gicu de la mansarda
    Din comentarii se observa lucruri interesante. Lumea evolueaza, dar nu in totalitate. Invariabil cei ramasi pe loc se plang ca nu-i mai intelege nimeni. Nimic nu e pe gustul lor, ei au absoluta dreptate iar placerea suprema care le-a mai ramas e talpa la podea si fumul gros in retrovizoare.
    2 2
  • GabiA, nu ca un telefon vreau sa arate un cockpit de mașina. Mai trebuie sa le pună folie de protecție sa nu se zgârie… In ciuda excitarii pe care o manifesta unii, eu cred ca actualul “trend” limitează foarte mult. Un ecran este un ecran orice i-ai face și diferența este doar atunci când sunt in funcțiune și se compara performanțele (ca la telefoane). Nu sunt fun aglomerări inutile de taste (cred ca Volvo, Opel și chiar Mercedes avea așa ceva), totuși in multe cazuri Mercedes și BMW (și nu doar) au reușit sa producă cockpit-uri cu adevărat atractive și utile. Mașina nu este PS sau cinema, părerea mea….
    4 0
  • Seriff
    @Gabi A cu butoane fizice usor de folosit in timpul mersului, cu ceva eleganta in materiale, cu ceva original, arata la toate la fel, nu exista nici o diferenta intre Mercedes si Hyundai, pai la ce sa mai cumperi Mercedes, plus ca ecranele alea in timp se vor strica, se vor misca greu si tot asa, sunt oribile.
    4 0
  • Fara butoane
    Au scapat de butoane si alte cursoare, ti-au tras un display in fata si descurca-te frate pe drumurile Romanesti sa nimeresti pe ecran functia de care ai nevoie
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru