În urmă cu mai bine de o lună, în cadrul testului internațional cu Mercedes-Benz Clasa E, germanii ne-au pregătit o surpriză. După ce ne-au confiscat telefoanele, am fost invitați să vedem pe viu noua generație Mercedes-AMG GT Coupe, supercarul companiei, dacă nu punem la socoteală exclusivistul Project 1.
Vă spun că, văzută pe viu, mașina arată în continuare foarte bine. Nu s-au schimbat multe, într-adevăr, însă există câteva elemente de design, mai ales în partea posterioară, care te vor fascina. E drept, te vor trimite și cu gândul la un Porsche 911. Am urcat și în interior și pot să spun că am avut un deja-vu. Este fix interiorul lui Mercedes-Benz SL, care te înconjoară și îți creează o senzație de cocon. E drept, aici vorbind despre un coupe, ai o ușoară senzație de claustrofobie, pentru că ai un acoperiș fix deasupra capului. Cred că totul se datorează consolei centrale uriașe.
CONFIGURAȚIE 2+2
Dincolo de aceste impresii la cald, descoperim o mașină ușor diferită decât generația anterioară.
Are o configurație 2+2, adică patru locuri. E drept, pe locurile din spate pot intra, mai degrabă, copii. Pentru adulți va fi un loc greu de accesat și înghesuit. Revenind asupra exteriorului, vă spun doar că farurile s-au mai cumințit și au acum o semnătură luminoasă cu trei linii LED. În partea din spate, stopurile au elemente ieșite în evidență, care par sculptate. Trebuie să te apropii de mașină, ca să observi asta. Eleronul este și el impresionant și este acționat electric.Spre deosebire de vechea generație, noul Mercedes-AMG GT Coupe este disponibil doar cu tracțiune integrală 4Matic. Din fericire pentru puriști, va exista și un mod în care diferențialul va trimite toată puterea către puntea spate. Bineînțeles, o va putea împărți și în mod egal pe cele două axe.
MOTORIZAREA DE TOP ARE 577 DE CAI PUTERE
Pentru început, vor fi disponibile două versiuni: Mercedes-AMG GT63 Coupe și Mercedes-AMG GT53 Coupe. Versiunea de top are un motor V8 de 577 de cai putere, cu un cuplu motor de 800 Nm.
E cam ceea ce vedem și pe Mercedes-AMG SL63. Cu toate acestea, accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în aproximativ 3.2 secunde.Versiunea mai puțin potentă are 469 de cai putere și un cuplu de 700 Nm, fiind capabilă să ajungă la 100 de km/h în 3.8 secunde. Viteza maximă se oprește la 315 sau 295 de km/h, în funcție de ce versiune alegi.
Pentru a ține în frâu performanțele, Mercedes-AMG oferă o cutie automată nouă, fără convertizor de cuplu, tot cu 9 trepte, un diferențial cu alunecare limitată, direcție pe puntea spate și discuri de frână cu dimensiunea de 390 de mm. Mai târziu, vor fi introduse în gamă și discuri din carbon ceramic, cu dimensiunea de 420 de mm. Pe lista de dotări se găsește și un sistem de ridicare a punții față, cu 3 cm, pentru a trece peste denivelări sau pentru a accesa parcări subterane.
Sunt podcast-uri, cărţi, etc care arată acest lucru
Dar dinozaurii se comportă precum Nokia
Ruşinos şi falimentar
Ca design e acolo, foarte foarte sus
Din zicerile victimei de serviciu...caricatura de om care traieste pentru a'si identifica dusmanii virtuali (neaparat cu ochii albastri) pe un site auto.
Aproape ca iti vine sa il mangai pe crestet si sa ii oferi o akadika sa-i treaca durerea. Asta asa, ca opinia publica. Ma intreb daca, totusi, familia nu il poate ajuta cu adevarat dupa lecturarea a ce scrie el pe aici.