Ofensiva Jeep
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jeep se afla intr-o masiva campanie de cucerire a pietei auto. Pentru aceasta, americanii vor oferi pe piata nu mai putin de sapte modele in 2007.
Jeep intreprinde o campanie ofensiva pe piata dorind sa ajunga de la cele trei modele care existau in 2005 la sapte in 2007.
Astfel, la sfarsitul lui 2007 Jeep va oferi pe piata modelele Jeep Commander, Grand Cherokee, Cherokeem Wrangler plus alte ceteva noi. Thomas Hausch, director executiv al departamentului de vanzari si marketing din grupul Chrysler a declarat:”Consolidam brandul Jeep cu noul Jeep Wrangler si Jeep Wrangler Unlimited. In plus, incercam sa atragem clientii de pe pitaa SUV-urilor, aflata intr-o mare expansiune, prin modelele Jeep Compass si Jeep Patriot”.
Un exemplu al campaniei brandului este Jeep Commander, model care reprezinta primul Jeep cu trei randuri de scaune si care ofera aceleasi calitati deosebite pe sosea si in off-road. Ofensiva Jeep nu este intamplatoare, compania americana aniversand in 2006 cea de-a 65 aniversare a companiei.
Astfel, la sfarsitul lui 2007 Jeep va oferi pe piata modelele Jeep Commander, Grand Cherokee, Cherokeem Wrangler plus alte ceteva noi. Thomas Hausch, director executiv al departamentului de vanzari si marketing din grupul Chrysler a declarat:”Consolidam brandul Jeep cu noul Jeep Wrangler si Jeep Wrangler Unlimited. In plus, incercam sa atragem clientii de pe pitaa SUV-urilor, aflata intr-o mare expansiune, prin modelele Jeep Compass si Jeep Patriot”.
Un exemplu al campaniei brandului este Jeep Commander, model care reprezinta primul Jeep cu trei randuri de scaune si care ofera aceleasi calitati deosebite pe sosea si in off-road. Ofensiva Jeep nu este intamplatoare, compania americana aniversand in 2006 cea de-a 65 aniversare a companiei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)