Ofensiva Jeep
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jeep se afla intr-o masiva campanie de cucerire a pietei auto. Pentru aceasta, americanii vor oferi pe piata nu mai putin de sapte modele in 2007.
Jeep intreprinde o campanie ofensiva pe piata dorind sa ajunga de la cele trei modele care existau in 2005 la sapte in 2007.
Astfel, la sfarsitul lui 2007 Jeep va oferi pe piata modelele Jeep Commander, Grand Cherokee, Cherokeem Wrangler plus alte ceteva noi. Thomas Hausch, director executiv al departamentului de vanzari si marketing din grupul Chrysler a declarat:”Consolidam brandul Jeep cu noul Jeep Wrangler si Jeep Wrangler Unlimited. In plus, incercam sa atragem clientii de pe pitaa SUV-urilor, aflata intr-o mare expansiune, prin modelele Jeep Compass si Jeep Patriot”.
Un exemplu al campaniei brandului este Jeep Commander, model care reprezinta primul Jeep cu trei randuri de scaune si care ofera aceleasi calitati deosebite pe sosea si in off-road. Ofensiva Jeep nu este intamplatoare, compania americana aniversand in 2006 cea de-a 65 aniversare a companiei.
Astfel, la sfarsitul lui 2007 Jeep va oferi pe piata modelele Jeep Commander, Grand Cherokee, Cherokeem Wrangler plus alte ceteva noi. Thomas Hausch, director executiv al departamentului de vanzari si marketing din grupul Chrysler a declarat:”Consolidam brandul Jeep cu noul Jeep Wrangler si Jeep Wrangler Unlimited. In plus, incercam sa atragem clientii de pe pitaa SUV-urilor, aflata intr-o mare expansiune, prin modelele Jeep Compass si Jeep Patriot”.
Un exemplu al campaniei brandului este Jeep Commander, model care reprezinta primul Jeep cu trei randuri de scaune si care ofera aceleasi calitati deosebite pe sosea si in off-road. Ofensiva Jeep nu este intamplatoare, compania americana aniversand in 2006 cea de-a 65 aniversare a companiei.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)