Alfa Romeo va introduce în următorii doi ani un SUV în propria gamă în încercarea de a ridica vânzările mărcii şi de a aduce brandul italian mai aproape de competitorii săi premium din Germania. Informaţia nu este una oficială, dar vine din partea unor oficiali italieni citaţi de Automotive News a căror identitate nu a fost dezvăluită.
Jurnaliştii Automotive News anunţă faptul că SUV-ul Alfa Romeo - despre care există zvonuri consistente încă dinainte de 2008 - va apărea pe piaţă în 2015. Modelul italian va fi doar unul dintre cele nouă modele noi Alfa care vor vedea lumina zilei în următorii patru ani, ofensiva agresivă Alfa având scopul de a revitaliza un brand care a scăzut drastic în vânzări în ultimii zece ani.
"Alfa Romeo este singurul brand al Grupului Fiat care poate să aducă o marjă de profit prin modelele sale. Alfa trebuie să devină un Apple al industriei auto. Avem nevoie doar de echivalentul iPhone-ului şi restul vine de la sine", susţine Roberto Ferrari, directorul unui dealer milanez al brandului italian.
Primul model din valul renaşterii mărcii va fi sportiva Alfa Romeo 4C, care va fi prezentată cel mai probabil peste o lună la Salonul Auto de la Geneva. Ulterior, Alfa Romeo va lansa pe piaţă modelul de clasă medie Giulia (înlocuitorul lui 159) şi un sedan de clasă mare care se va bate pe piaţă cu BMW Seria 5, Mercedes-Benz E-Klasse şi Audi A6.
via Automotive News (înreg.)
Asa mai zic si eu obiectiv. Sper sa nu fie doar vb goale.
@AlfaOpinion: 1. niciodata Alfa Romeo nu a avut motoare de Isuzu, transmisii Nissan si alte balarii de care vorbesti tu acolo.
2. ce face Fiat cu Lancia/Chrysler nu are legatura cu Alfa Romeo
3. VAG, nu WAG.
Va fi un progres.
@AndreiRN: ca de obicei, total pe langa.
Esti bine Ztele , tine-le tu piept la toti ca esti tatal inteleptilor!
Iar ca informatie generala, Isuzu pana acum cativa ani era cel mai mare producator de motoare diesel la nivel global, realizand motoare diesel industriale pentru autocare, vapoare si tot felul de utilaje. Puteam sa te mint in stil romanesc si meltenesc sa iti spun ca si acum este la fel insa nu mai cunosc statisticile actuale.
in rest motor, sasiu, tabla si aspect de nota 10, Alfa a inceput sa construiasca masini rezistente si as tinde sa zic fiabile ( dar nu vreau sa ma hazardez ) inca mai au probleme la interior si nu numai la calitatea imbinarilor & materialelor dar si a ergonomiei + ceva pr pe partea electrica, in rest sunt SUPERBE...
sper ca Alfa sa scoata intr-adevar modele f competitive, din unele pct de vedere ( pe care le-am enumerat anterior la + uri ) i-a depasit pe rivalii germani chiar cu 159, dar per total...
2uettotanta este un concept. Masina de care vorbesti tu se numeste Spyder si va imparti sasiul cu viitoarea generatie Mazda MX-5.
TZ-3 Stradale n-are nicio legatura cu noul Viper, nici macar nu e produsa de Alfa Romeo, ci de Zagato.
Dodge Dart e pe platforma lui Alfa Giulietta.
Cat despre transmisiile Nissan, astept sa-mi arati care anume. Q-tronic sigur nu e, fiind o evolutie a Selespeed, iar cele manuale... ma rog, astept.
ON TOPIC: nu stiu ce gandesc altii cand spun ca motoarele de pe alfa nu erau destul de competitive.daca 1.9 diese de 150 cp cu sprint consum si cuplu la vremea respectiva nu era competitiv eu cred ca inafara de dacie nu ai auzit.La fel si 2.4 diesel. Parerea mea ca vanzarile relativ slabe al alfei s-au datorat bordului care nu multumeau multe gusturi, fiabilitate cu o reputatie proasta, si pretul care tindea spre premium.
PS: nascut mai tarziu dar informat mai bine......
si 1,9 TDI de 160 CP pe Seat Ibiza