Într-o dispoziție considerată istorică de presa germană, Curtea Administrativă federală din Leipzig a decis luna trecută că fiecare oraș va putea hotărî individual dacă mașinile diesel au sau nu accesul interzis.
Decizia a fost luată în lupta pentru reducerea emsiilor din Germania. Potrivit autorităților, interzicerea motoarelor diesel ar putea să afecteze circa 5.9 milioane de clienți din țară.
Cu toate că hotărârea conținea și unele excepții “rezonabile”, nemții au început să-și vândă mașinile diesel de teamă să nu fie afectați.
În consecință, grupul Volkswagen a venit cu o ofertă de trade-in prin care clienții de diesel (Euro 4 sau mai vechi) pot să-și schimbe mașina veche cu alta nouă la reducere. Deși acest program trebuia să se încheie la sfârșitul lui martie, el a fost prelungit cu încă 3 luni, până la finalul lunii iunie.
Aceste stimulente oferite de Volkswagen fac parte dintr-o înțelegere încheiată între constructori cu ocazia “summitului Diesel” din august 2017.
Nemții au vrut astfel să reducă emisiile la nivelul țării, să recâștige încrederea consumatorilor și să prevină interzicerea motoarelor diesel.Via Autonews
Nici ca organizare interioară nu sunt chiar bune ci doar monotone.
După timp îndelungat, sunt convins că cele mai bune maşini sunt cele full electrice, şi chiar cele mai frumoase VEDEŢI Kia Kona electrică, superbă, Nissan Leaf cum se conduce cu e-pedal superbă, iar Tesla cu sistemul autonom este deja 2 clase peste toate celelalte !!
Dar poate nu toată lumea are casă cu panouri solare şi baterie Tesla power wall de casă şi încărcare maşină acasă (deşi este un articol cu un bucureştean care are electrică la bloc şi spune despre soluţia lui) (despre casă cititi de casa lui Buhnici) !!
dar dacă nu electrică atunci măcar HPEV !!
Să vedeţi review ar unor americani (multi) absolut impresionaţi de Toyota Prius Hibridă PLUGIN care este folosită 90% timp doar electrică EV !!
Sau dacă nu HPEV măcar hibridă gen Nissan e-power care în mod idiot NU extinde sistemul la toate Nissan ci îl duc pe scumpul Infiniti (toate urmând a fi doar e-power sau doar full electrice)
sau mai nou hibridă THS II Toyota !!! (bine e generaţia 4 dar botezată II) !!!
Toyota a trecut la noul motor termic cu noul sistem synergy drive hibrid care este similar Nissan e-power !! Bătuţi acasă de Nissan, Toyota revine în forţă şi pune acest sistem hibrid NOU pe Toyota Prius Prime, Toyota Camry 2018, Toyota Avalon 2018 şi.... Toyota RAV4 XSE 2018 !!
ASTEA MAŞINI FIABILE ŞI DE CONDUS 500.000 KM ȘI fără pedală de ambreiaj sau cutie mecanică automată naşpa şi consum mare de combustibil sau noxe mari precum maşinile VAG fățoase dar vechi tehnologic !!!!
Iar ca fiabilitate NU EXISTĂ COMPARAŢIE !!
dar acumulatorii??? ca sa faci 500k km cum zicea cineva mai sus schimbi 5 seturi care ajung cat 2 masini NOI...
cat despre poluare e o gluma sinistra. Cautati pe net ciclul de productie si reciclare acumulatori LI-ion
Sa vina VW-urile, sa vina VW-urile, sa vina VW-urile la baieti!!! Hai cu poluarea!
domnu de si-a luat masina aia de statea matza'n coada n-avea el chef de o hibrida. Dar poti (de amoru' artei) sa-i spui domnului cu matza ca un hibrid are acelasi consum mediu ca un diesel de aceeasi putere. Este adevarat ca o hibrida nu e cea mai sportiva tabla de pe sosea (si vine doar cu cutie automatica), dar in anul 2018 poate intelegem si "noi" ca luam masina dupa nevoi si putirinta. Domnu' amator de sport avea nevoie sa simta masina la drum lung motiv pentru care si-a luat una pe masura. Bravo lui, sa-i traiasca. Facem si o cheta si ii trimitem o felicitare, bine?
PS cat despre fiabilitatea masinilor electrice...ce sa vorbim, ai auzit tu de multe probleme la hibrizi? o solutie cu mult mai complicata decat una clasica si infinit mai complexa decat una electrica. Adica, intreb si eu, ai pus mana pe un motoras de ala electric de merge la o baterie de 1,5V? Adica ai inteles tu, sper, ca pastram proportiile...dar ideea ramane.
@glume...cu siguranta extragerea petrolului se face cand soarele inca picoteste de dupa dealuri si inainte sa se ridice roua, de catre zanele padurii nestiute, nevazute inconjurate de un mister legendar. Apoi, puse in caruturile trase de aricii cei voinici, ploscutele cu lichidul negru sunt aduse la casuta piticilor care, asa cum se vorbeste din batrani, sunt singurii care stiu cum sa transforme nectarul cel lipicios in licoarea atat de dorita pe taramul oamenilor.
Ehehei si toatea astea sunt patanii bune si frumoase (pentru copii cei nestiutori) dar realitatea este cumva mai altfel. Dar despre lucurile astea, dragi mititei, va voi povesti alta data cand veti mai creste putintel si veti intelege. Pana atunci....noapte buna!
am mai spus si alta data....consum anual Prius 4.7l/100km, mers in toate conditiile si tipurile de sosea (inclusiv autostrada la 130-140km). Nu, nu
e sportiva, nu te baga inscaun, nu iti ofera senzatii si cele 2 secunde in plus, cum bine iti inchipui, sunt cea mai mare tristete posibila de pe pamant. Fie vorba intre noi nici nu stiu cum pot trai cu gandul asta. Fiabilitate? poti pune la cheltuieli discurile de frana (care se mananca f f greu), ulei, filtre, lichidul de parbriz...si benzina.
in comparatie, nu vorbesc scriind in urma unor teste....
PS unii trebuie sa intelegeti ca e bine sa vorbiti in cunostinta de cauza.
Există grupul Tesla Belgia şi Olanda care au încărcat date de folosire pe ani de zile !! Toate datele arată cu calcule (individul cu Data pe youtube) că bateriile duc 20 de ani cu doar 10% degradare maxim !!!
Datele concord cu cele oficiale Tesla.
Apoi hibridele sunt superbe !!!!
Dacă dl Vianu îţi spune de consum clar ca un fapt, o realitate, dar hai să îţi spun că din cele 3 modele RAV4 acu 2 zile prezentate cel mai rapid este XSE adică cel hibrid !!!!!!
Cele PHEV sunt ceva mai grele pentru că oferă 40-80km range full electric şi are şi motorul termic dar fă o probă cu cele hibride seria noua TNGA TNS II
Toyota Camry sau Avalon sau RAV4 XSE sau Prius non plugin
Dar deşi sigur hibrida nouă Toyota bate orice consum de diesel - pentru că dacă nu eşti curier nimeni nu face peste 50% pe autostradă sau peste 75% naţionale / europene!!
CONFORTUL de a conduce în oraş aglomerat, şi tu electric, fără stick, fără ambreiaj ca in 1900 şi în cazul Nissan e-pedal CU O SINGURĂ PEDALĂ !!
asta este un lucru de apreciat şi modern.
PS: cu Nissan Note e-power sau cu Toyota prius poţi cobori de la 2500 m la vale fără să consume un strop de benzină , fă tu asta cu un diesel dle Anonim !!
Cât despre depăşire nu ştiţi să comparaţi până când nu conduceţi şi o hibridă nouă , iar de electrice... Tesla bate Ferrari !!!