Hakan Samuelsson, CEO-ul Volvo, susține că lucrurile sunt pe drumul cel bun la producătorul suedez și că obiectivele pentru acest an sunt aproape de îndeplinire.
“Este absolut realizabil să vindem 700.000 de mașini în 2019. Ambiția noastră pentru anul viitor este să atingem 800.000 de unități. Suntem pe drumul corect pentru că nu am avut niciodată așa o gamă puternică precum avem acum,” a declarat Samuelsson, într-un interviu pentru Automotive News.
La fel ca în cazul rivalilor germani, și Volvo își calculează mai atent costurile, însă cifrele nu sunt făcute publice. Samuelsson susține că nu tăierea costurilor ajută la îndeplinirea obiectivelor, ci convingerea clienților că mașinile Volvo sunt o alternativă demnă de luat în seamă.
Potrivit acestuia, Volvo va reuși să fructifice oportunitățile apărute în era electrificării. Până în 2025, Volvo vrea ca jumătate din vânzări să fie asigurate de mașinile 100% electrice.
Via Automotive News
Comentarii (1)