În urmă cu patru ani, BMW a demarat strategia Number One > Next, un proiect prin care producătorul german își dorește ca până la finalul anului 2023 să aibă în gamă 25 de modele electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric). Dintre acestea, 13 vor fi complet electrice.
Viziunea bavarezilor implică și un nou obiectiv pe termen lung. Până în 2030, grupul BMW vrea să atingă vânzări de peste 7 milioane de vehicule electrificate, iar două treimi dintre acestea să fie mașini 100% electrice.
În prezent, modelele cu sistem de propulsie electrică sau plug-in hybrid ale mărcilor BMW şi MINI reprezintă aproximativ 13.3% din totalul înmatriculărilor noi din Europa, potrivit unui raport IHS Markit pentru luna iulie 2020. Compania se aşteaptă ca acest nivel să ajungă la un sfert în 2021, la o treime în 2025 şi la 50% în 2030.
În România, BMW este lider în ceea ce priveşte livările de automobile plug-in hybrid şi pe a treia poziţie în ceea ce priveşte automobilele electrice după primele 7 luni ale lui 2020.
Nemții au reiterat ideea conform căreia viitoarele Seria 5 și X1 vor fi disponibile și în versiuni electrice, iar cele două modele vor fi lansate până la finalul anului 2023.
Via BMW
Modelul i3 este amortizat, ca investitie, de cca. 1,5-2 ani....De atunci SUNT PE PLUS si este foarte probabil sa ii monteze o baterie de acumulatoare mai mare, in curand, evident, in aceeasi caroserie...
Alte modele, pur electrice. sedan si SUV, cu autonomie peste 500-600 km se vor lansa in 1,5-2 ani...
BRAVOS BMW!!!
Eu imi pusesem bazele in motorina, dar m-au dezamagit si astia:))