Obama vrea vehicule hibride la Casa Alba
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Barack Obama, proaspatul presedinte american ales in urma cu cateva zile, vrea sa schimbe radical industria auto americana. Chiar inainte de investirea sa oficiala, pe 20 ianuarie 2009, Obama trebuie sa gaseasca o rezolvare crizei in care se afla cei trei mari construtori americani.
In timpul campaniei sale electorale, Obama a promis ca va depune eforturi intense pentru a accelera dezvoltarea industriei auto hibride. Contra-candidatul lui Obama in cursa pentru alegerile prezidentiale, John McCaine si-a aratat si el interesul pentru rezolvarea acestei probleme, anuntand un premiu de 300 milioane de dolari pentru cel care va breveta o baterie fiabila cu tehnologie superioara pentru vehiculele hibride.
La randul sau, Obama le-a propus celor de la GM si Ford un plan de investitii de 150 de miliarde de dolari, bani care urmau sa fie cheltuiti in departamentele de cercetare si sa creeze aproximativ 5 milioane de de locuri de munca. Mai mult decat atat, Obama a promis ca va oferi un ajutor de 5000 de dolari din partea statului pentru toti cei care aleg sa isi cumpere un automobil cu emisii zero.
Presedintele american a mers chiar mai departe si a anuntat ca renunta definitiv la propriul sau Chrysler 300C in favoarea unui automobil hibrid. In plus, toata flota de masini a Casei Albe va fi inlocuita in scurt timp de una noua, compusa numai din automobile hibride sau alimentate de la priza.
via | Quattroruote.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Uni care si-au modificat masina normala pe curent electric si bateri o incarca peste noapte la un cost de $1,75 plinul.
Mare parte din inventi au fost facute in US.
La centralele electrice pe carbune (cum mai sunt in America destule) o eficienta de 50 % e considerata foarte buna. Centralele atomice au randamente mai bune (oricum departe de 95 %) dar constituie niste pericole enorme atat pentru mediu cat si pentru oameni (see Cernobal). Eolianul si hidro au iarasi randamente bune, dar pe medie nu se ajunge la 95 % fiindca au pondere inca mica in totalul productiei.
In schimb, randamentul motorului termic modern bate spre 50 %.
In concluzie, lasa-ne cu gugumaniile ca esti penibil rau de tot. Spui numai prostii si ne zapacesti de cap cu BS de cea mai proasta calitate. Jalnic...
Locomotivele sunt hibride de zeci de ani si deci se poate si la masini mari. GM are multe SUV hibride deja.
In US sa patentat centrala nucleara de 2m X 4m si prima va fi amplasata in Romania. merge 20 de ani fata adaug de combustibil si este ingropata la 1m in pamant. Deja sunt comandate 200 de unitati din toata lumea. Motorul termic produce mai multa caldura decat lucru mecanic.