Volvo a anunţat că va începe în 30 mai o nouă campanie de marketing, care va avea în centrul atenţiei noul break de clasă mare V90.
Imaginea noii campanii va fi celebrul fotbalist suedez Zlatan Ibrahimovic, care a părăsit clubul francez Paris Saint Germain la sfârşitul acestui sezon şi va semna, cel mai probabil, un contract cu Manchester United.
Volvo explică alegerea nonconformistului fotbalist prin asemănările sale cu brandul suedez. "Campania celebrează gândirea independentă şi puterea care stă în abilitatea de a gândi diferit. Există multe similarităţi între drumul parcurs de Zlatan şi cel parcurs de Volvo. Nu am ajuns unde suntem astăzi făcând acelaşi lucru pe care îl fac cu toţii", spune Anders Gustafsson, vicepreşedinte Volvo pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Aceasta nu va fi prima colaborare dintre cele două părţi, întrucât Ibrahimovic a participat şi în 2014 la o campanie Volvo în cadrul căreia a străbătut păduri suedeze şi a cântat imnul naţional.
Volvo V90 este versiunea break a modelului S90 şi a fost lansată în luna februarie, primind deja numeroase aprecieri pentru calităţile sale.
Via Volvo
Comentarii (2)