Producătorul chinez CATL a anunțat miercuri că a pus la punct o nouă tehnologie pentru bateriile pentru mașini electrice.
Noua tehnologie va permite în viitor integrarea modulelor de baterie în șasiu, astfel că spațiul total ocupat de acumulator va fi mai mic. Prin urmare, constructorii vor putea integra baterii cu capacitate mai mare pentru autonomii de peste 800 de kilometri, potrivit estimărilor făcute de inginerii CATL.
În prezent, constructorii auto cumpără baterii de la diverși producători, însă noua tehnologie va presupune o colaborare directă între constructor și producătorul de baterii la designul modelelor. Tocmai de aceea, CATL estimează că noua tehnologie va fi introdusă pe modele de serie "înainte de anul 2030".
În prezent, CATL este unul dintre principalii furnizori de baterii pentru constructori din întreaga lume.
Unul dintre cei mai populari clienți este Tesla, însă CATL a încheiat recent parteneriate și cu Volkswagen sau Mercedes-Benz. autonomie de peste 700 de kilometri.
De altfel, viitorul sedan de lux Mercedes-Benz EQS va avea baterii CATL cu oVia Reuters
daca era electric x6 nu mai avea deci cardan si ii explodau cel mult bateriile.
altfel stiam ca masinile mondene sau moderne nu stiu prea bine in fine NU au sasiu doar tren de rulare.
dar asta e sintem pe un sit de pasionati auto si trebuie sa ii credem, nu?