O nouă nişă: Nissan Qashqai Premium Concept va intra în producţie de serie ca rival al lui Audi Q3 şi BMW X1

de Daniel Popescu
Vineri, 20.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan va lansa o versiune a modelului Qashqai bazată pe conceptul Premium Concept pentru a avea un rival al lui Audi Q3 şi BMW X1.

Nissan este determinată să atace inclusiv segmentul SUV-urilor de mici dimensiuni ale producătorilor premium. Constructorul japonez pregăteşte pentru lansare în 2017 sau 2018 o versiune a modelului Qasqai bazată pe Nissan Qashqai Premium Concept, care a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva din luna martie.

Potrivit primelor informaţii, modelul va intra în competiţie directă cu Audi Q3 sau BMW X1 şi va păstra o bună parte dintre caracteristicile conceptului.

Urmareste Automarket
"Conceptul a fost creat pentru a fi pretabil pentru producţie.
Acum lucrăm pentru a adapta materialele autentice, precum fibra de carbon, pielea nappa şi vopseaua specială, pentru o producţie viitoare. Analizăm cum să facem trecerea de la fibră de carbon către materiale care au acelaşi aspect, dar care sunt mai uşor de produs în masă"
, afirmă Darryl Scriven, managerul de design pentru Nissan Premium Concept.

Probabil că cel mai dificil aspect va fi implementarea vopselei mate, întrucât aceasta este vulnerabilă la curăţare, astfel ca Nissan s-ar putea îndrepta spre soluţii mai practice, prin oferirea modelului în variante închise la culoare. De asemenea, este posibil ca şi pielea nappa să fie înlocuită în versiunea de producţie. În funcţie de succesul pe care îl va avea noul model, Nissan ar putea lansa mai multe versiuni apropiate de conceptul de premium în viitor.

Via Autocar

Comentarii (55)

  • De ce n-ati pus poze cu interiorul cum sunt pe Autocar?

    Ia uite ce au spus ei si ce ati tradus voi:
    "De asemenea, este posibil ca şi pielea nappa să fie înlocuită în versiunea de producţie."

    VERSUS

    "Inside, the white nappa leather is likely to morph into a slightly less vulnerable colour, but the common premium theme of light seat trim with dark carpets and door lowers is a key part of the production idea."
    24 11
  • La fel de stupid ca Phaeton-ul VW. Infiniti ce pazeste daca Nissan lanseaza un model premium? Firmele de volum ar trebui sa se concentreze pe volum si sa lase colegii premium de concern sa se ocupe de lux.
    16 23
  • Nu vad de ce marcile de volum n-ar putea oferi versiuni high-end al unor modele reusite. Comparatia ta e gresita. Atat timp cat exista nume ca Vignale de la Ford, Initiale de la Renault, nu vad care-i problema.
    35 8
  • @Andy

    Da si nu, la Phaeton nu s-au facut economii, asamblare manuala si materiale foarte bune, ca nu avea imagine pentru asa ceva, este altceva, dar interiorul cel putin este ireprosabil .

    Urmatoarele randuri nu suna bine deloc : "Analizăm cum să facem trecerea de la fibră de carbon către materiale care au acelaşi aspect, dar care sunt mai uşor de produs în masă" , in traducere analizam o imitatie ieftina care sa fie usor de produs. Oricum, nici Nissan nu are imagine pentru produse premium, tocmai de aia au si infiintat Infiniti, aici sunt de acord cu tine.
    28 19
  • Autoexpress
    @dan_grc
    Scuza-ma,dar pentru o masina de minim 60.000 euro ce poate urca lejer spre 100.000 cum e phaeton, ar face bine sa aiba materiale de top; dar cum nissan-ul asta 4x4 va fi probabil in jur de 35.000 euro, este o afacere buna pentru un produs de succes, fata de esecul phaeton.
    Comparatia e insa dusa la absurd. Mai normal ar fi sa intrebam, ce daca Ford are Lincon, n-ar trebui sa aiba o gama Vignale?
    32 16
  • Astia au baut apa dupa Ford. Cum poti spune ca scoti o masina premium cand este pe o platforma de volum ? Aia de la ford ma rog nu au cu ce, dar astia ce fac cu infinity ? Aaa cu infinity nu merge , incercam pe qash , punem vopsea speciala, piele , ceva optiuni si numim premium .. penibil.
    20 34
  • @dan grecu
    Phaeton, tot un Folțfaghenă ramane. Adica o masina indezirabila fara calitate si fiabilitate, fara simt de raspundere riguros. Daca interiorul lui este ireprosabil, nu m-ar mira de la unul care conduce o masina atat de depasita cu vechime de peste 13 ani. Dar la Romanika merge orice scoate fum, important e sa fie ''lucios'' si german evident.

    @Ha, traiesti degeaba pe pamant. In primul rand maestria mea de cunoscator auto imi sugereaza ca formularea corecta a diviziei premium Nissan este - Infiniti fara ''Y'' la sfarsit. Se pare ca tu esti pe Marte nu pe Terra. In al doilea rand, cum Folțfaghenă poate cere 6j de mii pe rahatul de Passat, nu-i nimic rau in a cere Nissan pe un Qashqai premium 40k, atata timp cat este etalonul segmentului atat la vanzari cat si la calitate, fiabilitate, hi-Tech. Curand va fi si autonom.
    15 30
  • @Autoexpress

    Cu alte cuvinte, vrei sa spui ca Nissan reinventeaza notiunea de premium, la fel si Ford cu Vignale, adica un produs aproape la fel de bun,( nu ma refer la Phaeton aici), dar la jumatate de pret, problema este ca nu exista asa ceva, aceste versiuni sunt modele de volum echipate mai bine decat cele obisnuite, dar asta nu le face premium, in ultima vreme se tot forteaza lucrul asta, toata lumea vrea versiuni premium ale modelelor de volum.
    21 20
  • Inseamna ca cine alege Mercedes, BMW, Audi, Infiniti sau Lexus e dea dreptul fraier cand isi poate lua o masina premium, dar mai ieftina, asa cum este Vignale de la Ford sau acest Nissan. Experimente de genul asta au mai fost de-a lungul istoriei auto. Insa niciodata copiile nu s-au comparat cu originalul.
    Iar decizia lui Nissan de a apela la Qashqai pentru asa ceva in loc de Infiniti, este pentru ca in Europa Infiniti are imagina slaba. In timp ce Qashqai se vinde foarte bine. Cam asa procedeaza si Fiat cu 500. E vorba de speculatie a pietei cu un produs apreciat de public.
    17 24
  • Nu prea intelegi nimic, stiu ca te depaseste total. VW nu a spus niciodata ca passat este premium , visatorii astia de la nissan da. Daca te uiti in titlu cica vrea sa concureze cu audi si bmw , cum ai putea asta cu o masina de volum mai dotata si cu briz brizuri.
    Cultura ta auto este lipsa vrei sa spui. De exemplu Audi Q nu are aceeasi platforma ca si Tiguan( care este de volum) , acum intelegi ?
    19 25
  • Scrooge
    Premiumul se concepe de la zero (aproape). Nu se spoieste pe un model de volum. Premium nu inseamna doar o vopsea speciala, brizbrizuri pe exterior si ceva plastic si piele mai de calitate la interior. Premium inseamna si o parte mecanica adecvata, care daca s-ar face nu s-ar mai vinde datorita pretului.
    23 25
  • Panait
    @dan grecu

    Versiunea premium a lui Qashqai nu doar este echipata mai bine. La fel ca si Mondeo Vignale, va fii asamblat manual, doar ca in cazul Nissan de catre maestrii artizani . In al doilea rand, e simplu sa arunci o privire la acest interior si sa-ti dai seama ca este la superlativ premium. Capitonarea interiorului, pavilion, centru volan, culorile contrastante, panouri usi, bord sa nu mai vorbim de manerele interiare ale usilor toate imbracate in piele , reflecta calitatea premium a acestui model.

    https://i.wheelsage.org/pictures/n/nissan/x-trail_premium_concept/nissan_x-trail_premium_concept_2.jpeg

    @Scrooge,

    Ai nimerit prost de aceasta data . Partea mecanica ''adecvata'' la Nissan se regaseste in toata gama de modele de la Juke pana la Murano . De astfel un Juke R scoate 600 CP , asadar performante superioare unui BMW M6 .


    @@mada ,

    Nu stiu cui de adresezi . Nu vad pe nimeni cu asemenea ID mai sus . Probabi praful inhalat pe nas e de vina. VW a spus de foarte multe ori ca Passat este premium, si nu doar VW , intra in showroom-urile lor sa vezi ce-ti vor spune inclusiv managerii de vanzare . Passat B8 nu ofera nici macar manere imbracate in piele la usi, iar ei il califica prcum o masina premium. La o masina premium inseamna ca mai toate materialele din interior sa fie full-leather + o antifonare premium ( ceea ce la aceasta editie Qashqai nu e exclus ) + prelucrare manula a interiorului precum la Infiniti. Despre partea tehnica, nu putem avea pretentii, si asta fiindca nici un medel al unei marci premium 100% nu ofera o tehnica ''adecvata'' ( ca sa-l citez pe scrooge ) . Mercedes A160 ofera motorizare Logan 1.5 Dci . BMW seria 3 BASE ofera o motorizare de 116CP mai slaba decat o Mazda 6 ( model de aceeasi clasa dar non-premium ). Asadar, daca ar fi sa vorbim despre greii segmentului premium, nu ar mai ramane decat Cadillac , Lexus , Infiniti, Acura , cei din urma neavand motorizari mai mici de 150 CP . Lexus are motorizari de la 200 CP in sus la clasa medie , adica motorizari ''adecvate'' unei marci premium .
    25 21
  • Panait
    In cazul unei mecanice adecvate se mai incadreaza si fiabilitatea, care la o marca premium trebuie sa fie superioara uneia de volum. Dar din pacate, in lumea auto, un BMW este mai prost calitativ la partea mecanica decat o Toyota. Cam asa stau lucrurile . Iar o marca de volum precum VW sta mai prost decat una low-cost precum Dacia.
    15 19
  • @dan grecu
    @Panait & @Autoexpress de acord cu voi baieti. Doar ca Dan grecu nu stie ca, Phaeton si Qashqai nu au termen de comparatie. Phaeton este o limuzina full-size , iar ca orice alta limuzina full-size , trebuie sa exceleze deasupra clasei executive . Qashqai este un SUV compact , nu are legatura cu o berlina F. Nissan Maxima este concurent cu Phaeton, doar ca Phaeton este atat de depasit si invechit incat isi ia K.O si de la o Camry 2010 .
    13 18
  • Panait
    @dan grc

    Iar urmatoarele randuri nu suna bine deloc pt o masina premium de ''suprematie'' cum e w222 : >>>>S-Class respectă regula la piele, tapiţată frumos şi abolut impecabil pe bord şi pe scaune. O respectă şi la lemn, pentru că la bord există doar inserţii de lemn natural de o calitate ireproşabilă. Dar nu o respectă şi la aluminiu, pentru că o bună parte din elementele care par a fi de aluminiu, sunt, de fapt plastic bine prelucrat pentru a avea un aspect de aluminiu. Arată la fel de bine, şi aproape nu ai putea realiza această diferenţă, dacă nu ar exista o proprietate fizică firescă – temperatura aluminiului e întotdeauna mai joasă decât cea a ambiantă, iar la atingerea unui astfel de buton, trebuie să simţi o temperatură mai rece. Dacă nu o simţi, înseamnă că nu ai de-a face cu aluminiul şi nici cu un alt metal. Diferenţa se simte chiar între mai multe elemente ale aceluiaşi interior – butoanele de închidere şi deschidere a gurilor de ventilare sunt calde, deci nemetal, în timp ce difuzoarele Burmester de pe lateral au o acoperite iscusită, rece la atingere. Metal veritabil, deci.
    13 20
  • Panait
    Pana una alta sa inteleg ca W222 analizeaza la fel ca Nissan ( o marca non premium ) trecerea de la aluminiu la materiale cu acelasi aspect, dar care sunt mai uşor de produs în masă . Pai la clasa de lux sa faci asta nu miroase a bine. La premium mai merge.
    13 17
  • @panait
    Daca nu stiu despre cine e vb , esti curios sau e o chestie de a ta la caput? :))
    Cat despre ce debitezi vezi ca dai pe langa , mecanica trebuie sa fie adecvata de la sasiu in sus.
    Vw a zis ca passat e premium ? Iar visezi nu?
    Qash-ul asta in schimb pleaca direct de la premisa asta. Este exact ca la ford ceva piele optionale nu o face premium. Cel mult poti spune ca este o echipare mai premium dar atat.
    18 17
  • @@Panait
    Domnule Panait, in tara asta si pe acest forum, oamenii gandesc asa: daca masina nu e nemteasca, sh, cu vreo 200.000 km la bord, adica "ca noua", nu e nici masina, iar de premium nici nu poate fi vorba. Va pierdeti timpul explicandu-le ceva logic. Sa aveti o zi minunata.
    4 8
  • @panaite tata esti intreg ? Fratele meu detine un camry , oricat ar fi de ok phaeton e mult peste , poate am confundat masinile.
    6 4
  • @@panait
    De la sasiu in sus ? Bai esti nebun ? Toate autovehiculele moderne au sasiu cu deformare programata , asta in cazul in care te referi la siguranta. Nimic nou sub soare. Mazda este non-premium si ofera o celula SkyActive , adica un sasiu superior.
    11 10
  • @@@panait
    Adica te bagi si tu in seama ca te plictiseai.
    O masina premium se face de la 0 sau pe un sasiu premium. In analogie Tiguan(volum) nu are acelasi sasiu cu Audi(Q) , acum ai inteles? Cum acest qash nu e infiniti . Numai nici inapti ar pune botul la niste bribizuri ca sa scoata 40-45k euro pe un qash. Un qash conform configuratorului cu motor anemic de 130CP diesel (singurul pe care poti pune 4x4 dar nu automata(lol) ) si in dotarea tekna (cea de sus) costa 32k de aici am putea presupune acest qash super premium ce pret va avea , macar sa mai bage 3 motoare mai capabile.
    4 8
  • @@panait
    De asemenea REnault ofera pe Megane 3 si Talisman mecanica superioara care nu se mai afla pe masinile de volum, adica ''4 control'' , nu doar asta il face premium. Premium inseamna imbinari de calitate si materiale superioare. Jaguar X-Type avea platforma tehnica de Ford Mondeo, asta nu inseamna ca el nu mai era premium.
    11 13
  • Dupa spusele lui @@panait, nici Cadillac Escalade nu este premium fiindca de la sasiu in sus este un Chevrolet Tahoe sau GMC . Si nici Jaguar X-Type fiindca de la sasiu in sus este un Ford Mondeo , si nici Lexus LX fiindca de la sasiu in sus este o Toyota LC200, si nici GX fiindca de la sasiu in sus este o Toyota Prado, si pana la urma din premisele lui ''inteligente'' niciunul nu este premium ca doar au volan toate. Un lucru e cert : A class, CLA , GLA sunt premium cu parti tehnice de Renault ;)


    ''Greu la deal cu .......cenzura........cenzura'' - O vorba din popor.

    Nissan poate produce si o Micra premium, avand ani experienta cu divizia premium Infiniti. Cum poate oferii un Juke de 600HP , asa poate oferii si o Micra de 30 mii euro premium. Tehnica Nissan este indiscutabil targetata la pret de premium , de aceea rezultatul final este unul targetat la 500 mii euro ( in cazul Juke R ) . Cand folosesti cele mai bune componente tehnice din industrie, automat si costurile de productie cresc. A fii premium, inseamna a oferii un produs cu costuri de productie ridicate. A oferii un produs cu costuri de productie ridicate inseamna a oferii componente de calitate superioara evaluate la pret superior.
    11 15
  • Intr-o alta ordine de idei, daca Dacia doreste sa produca un Logan premium, o poate face fara nici un fel de problema, doar ca costurile vor fi si ele ''premium'' . Orice trecere de la low-cost la premium, sau de la volum la premium costa in plus. Doar ca dezavantajul Loganului este ca va trebui conceputa de la zero o structura tehnica cu deformare programabila care sa ofere siguranta maxima in secventele de testelor de siguranta ( in caz real nici o masina nu poate oferii siguranta 100% in caz de coliziune ) , o caroserie zincata ( galvanizata ) anti-coroziva, totul fiind de conceptie low-cost. La Nissan totul este de conceptie de ''masa'' , in rand cu ceilalti, ceea ce-i asterne mai usor poteca spre targetul premium. Mizand doar pt cerintele zonei premium : finisaje ( ceea ce Qashqaiului din imagine nu-i lipseste) , tehnologie ( adoptand totodata pe acest nivel si conducerea autonoma ) , izolatie fonica ( lucru corectabil ) .
    11 15
  • @sergiu
    La masinile premium platformele sunt mult inbunatatite se mai inlocuisc unele parti cu aliaje speciale si aluminiu. Ma indoiesc ca o sa se intample asta pe acest qash 'premium'( :)) ) . Nismo e cu totul altceva iar schmbarile in acele cazuri sunt f mari.
    11 15
  • Aliajele speciale si aluminiu se folosesc si la modele de volum. Spre exemplu Honda NSX , Nissan GT-R . Nu e nimic premium in asta. E ca si cum ai spune ca masinile premium au 5 stele la Euro-Ncap, in cazul in care si masinile de volum au tot atatea stele . Nismo nu-i cu totul altceva.
    10 14
  • De astfel Honda NSX era prima masina construita integral din aluminiu . Si asta pt o marca de volum.
    10 14
  • Astept un raspuns la ceea ce am fructificat sus. Deci sa inteleg ca Escalade nu-i premium nu ?
    10 14
  • Astept sa-mi confirmii ceea ce este premium si ce nu : Tahoe vs Escalade ( cu aceleasi structuri tehnice , echipamente )

    Toyota Prado vs Lexus GX ( cu aceleasi structuri tehnice , echipamente ) samd.......
    10 14
  • Din comentariul tau reiese faptul ca Escalade , LX570, GX 460, si alte cateva nu sunt premium fiindca nu au structura din aluminiu si alte aliaje . :)))))) . Pai nici Phaeton nu are asa ceva .
    10 14
  • Sergiule pe langa ca debitezi mult, prost si fara sens am o intrebare.
    Te plictisesti de fel? Get a life
    15 11
  • Excelent , postezi anonim porma treci pe panait ca dupa sa termini cu sergiu :))))
    Asta e dexasat .
    13 13
  • @Dan


    Adevarat ca eu cam ''debitez''. Astept inca raspunsul tau ''inteligent'' . Multumesc onest mestere !

    PS: inteleg sa ai ceva probleme si te deranjeaza persoana mea, dar cu limba romana ce-ai avut ? ''iNbunatatit'' ???? Se pare ca nu ai cunostiintele unui dictionar explicativ de lb.romana, ma indoiesc sa ai cunostiinte auto. Te mai intreb inca odata : Ce inseamna premium pt tine , doar sigla pe capota ? Deci Cadillac Escalade nu este premium, ca doar imprumuta componente tehnice de la Chevrolet Tahoe . Numai un artist ca tine poate sa ne raspunda destept. Ai onoarea ..
    10 14
  • @Sergiu.Andrei

    Cadillac Escalade este un SUV Full-size Premium, de asemenea si Lexus LX , GX si alte enumerate de tine. Adica masini premium veritabile ca si Mercedes-Benz.
    6 11
  • Draga @WJH_1One, probabil ai citit pe sarite comentariile mele . Eu nu am negat faptul ca Cadillac Escalade ori Lexus LX/GX nu sunt masini premium. Eu am afirmat teoria sustinuta de colegul ''inteligent'' de sus, din a carui comentarii reiese faptul ca cele enumerate nu sunt premium ca doar ''de la sasiu in sus'' se ascunde mecanica unor masini de volum, adica fara ''iNbunatatiri'' de parti cu ''aliaje speciale'' . Ai inteles gresit. Eu sunt un tip calculat atunci cand postez ceva pe un topic. Nu as fii debitat in veci asemenea aberatii incoerente. Daca producatorul declara ca masina este premium, atunci asa este . Producatorul isi asuma raspunderea unor costuri superioare de productie. Cand creezi ceva premium, maresti rata calitatii, adica maresti pretul.
    5 12
  • Uau, am primit 5 voturi negative in 15 secunde.........
    8 4
  • Propun un banner specific pe articolele populate de comentariile lu madalescu ca sa nu uit sa imi fac popcorn
    10 4
  • mada daca se inchide automarket , viata ta fa fi fara sens, nu vei mai putea posta cf multiplelor tale personalitati
    9 2
  • @Ha

    "Aia de la ford ma rog nu au cu ce" , zici?!

    Pustiule, spre NEcunoasterea ta, grupul Ford are o divizie premium ce se numeste Lincon. Faptul ca sunt inexistenti in Europa, asta-i alta poveste. Dar exista ! Sunt la fel de prosti ca tine aia care te voteaza. Iar in ceea ce priveste Qashqai, piele are si o tekna normala. Aici e vorba de piele Alcantara, mult mai scumpa, deasemenea probabil bord cusut cu piele si anumite echipamente, finisari pe care le gasim pe modele premium.
    @dan_grc
    Nu a spus nimeni ca Nissan e premium, dar "brandul" Qashqai e mai puternic decat Infiniti in Europa. E foarte solicitat si ca orice produs solicitat, piata spune ca oferta trebuie sa fie cat mai variata pentru a satisface toate gusturile.
    Daca contesti calitatea de premium, contesti automat si competitivitatea, iar aici gresesti. Sunt sigur ca vor fi destui vestici fara prejudecati "romanesti" care vor renunta la un Audi Q3 şau BMW X1 pentru un Qashqai high-end.
    20 4
  • "Aliajele speciale si aluminiu se folosesc si la modele de volum. Spre exemplu Honda NSX , Nissan GT-R . Nu e nimic premium in asta."

    Prostii. In primul rand de folosirea aluminiului in industria auto se stie inca din anii '30. Primii care au folosit-o au fost Audi si apoi Jaguar. Audi a stabilit chiar un record mondial de viteza cu o masina care folosea aluminiu. Se intampla in 1938 daca nu ma insel. Si uite ca au trecut vreo 80 de ani de atunci si inca nu este atata de mult folosit, desi are avantajele lui clare. De ce? Pentru ca in continuare este prea scump de prelucrat. De-asta masinile care folosesc asa ceva sunt putine. Faptul ca sunt folosite pe GT-R si NSX... au cumva pret de Pulsar sau Civic? In plus fibra de carbon este mai ieftina si cel putin la fel de buna. Este motivul pentru care este folosita mai mult la masinile sport si supersport de peste 60-70000 de euro.
    Singura masina mai accesibila la care s-a folosit aluminiul a fost Audi A2. Iar Audi a renuntat pentru ca profitul obtinut de pe urma lui A2 era prea mic ca sa justifice folosirea aluminiului. Deci mai usor cu pianul pe scari ca poate i se rup clapele.
    6 13
  • Aluminiul a fost folosit practic din "ziua" intai in industria auto.
    Audi nu era nici pe teava de tun in 1899, cand a fost expusa la Berlin masina sport Durkopp care avea body kit din aluminiu. In 1901 primul motor din aluminiu a fost construit de Karl Benz, iar in 1962 pilotul de curse Mickey Thompson a castigat la Indianapolis cu o masina propulsata de un motor din aluminiu. Inaintand spre anii '70 a fost utilizat intensiv in curse gen Formula 1 si altele.
    De abia dupa anii '90 au fost comercializate si puse la dispozitia publicului larg masini construite cu sasiu din aluminiu, iar Audi n-a fost in niciun caz primul. Asta conteaza. MASINA DE SERIE. Cu ce ne incalzeste ca unul a castigat nu-situ-ce cursa?
    Prima masina cu sasiu din aluminiu produsa in Europa provine de la o marca frantuzeasca care nici nu mai exista: Panhard. Modelul se numea Dyna Panhard. Asta prin anii '50.
    In anul 1990, Honda NSX a fost prima MASINA DE SERIE dotata cu un sasiu monococ din aluminiu, de conceptie moderna. Vezi tu Audi ca ar fi fost primii la ceva in toata povestea asta? Audi A8 a venit dupa 1994. Ii ridici in slavi degeaba.
    In afara de faptul ca aluminiul este scump de prelucrat n-ai scris un singur lucru adevarat. Numai baliverne.
    14 3
  • Ce spun eu si ce intelegi tu...
    Omul a zis ca aluminiul se foloseste si pe masinile de volum. De parca NSX si GT-R sunt masini de volum... precum Megane, Focus, Civic etc. Intelegi diferenta? Sorry, dar sunt masini exclusiviste si exotice care se compara cu Porsche si Ferrari. O nimica toata... Sau omul crede ca daca scrie Nissan si pe Micra si pe GT-R, e tot aia ca marca e de volum. :))) Sunt masini care costa lejer peste 60-70000 de euro.
    Eu nu m-am referit la motor in sine din aluminiu. Pana la urma nici masinile astea doua nu au motoare din aluminiu, ci caroseria e din aluminiu. E o diferenta pentru ca vorbim de caroserie din aluminiu folosita in productia de serie si acolo da, fie ca iti convine sau nu, promotorii au fost Jaguar si Audi.
    3 12
  • Nu exista masini de volum, exista marci de volum;
    iar NSX si GT-R sunt produsele unor MARCI de volum.

    Exista MARCI de Buget, Volum, Premium, Exclusiviste!
    PS: pe nimeni nu intereseaza istoria inventata de tine.
    11 3
  • @liviu brandul qashqai este solicitat pentru versiunile ieftine si asa este perceput. 90% din qashqai-urile vandute sunt cu tractiuni fata cu un motor modest si nu in versiunea top.
    Tentativa asta din partea celor de la nissan poate fi numita pur si simplu un nivel de echipare peste tekna si cam atat. Daca nici tekna nu este foarte cautata cu siguranta nu o sa fie multi care sa plateasca 45k pe un qashqai.

    @@pana , mie mi se pare ca Pana a explicat destul de ok dar tu te fortezi in a avea dreptate fara succes.
    4 10
  • @Dab,"versiunile ieftine" Serios? Cum ti-a iesit tie calculul asta? Lasa-ma cu impresiile & prejudecatile tale obosite. Arata-mi si mie o statitstica care sa dovedeasca ce spui. Nu ai? Asa credeam si eu !
    Nissan e cautat pentru ca-i recunoscut ca un specialist 4x4, iar Qashqai e un model de succes, cu o groaza de tehnologie in versiunea superioara. Aceasta tehnologie nu poate fi sustinuta daca nu se vinde. Exista, are succes, se vinde!

    Si din ce vad eu mai sus sunt argumente logice si de bun simt. Nu-i nimic fortat. Iti spun eu ce-i "fortat": fortat e sa scrii duda asta cu respiratia tinuta, fara semne de punctuatie, afirmand ca ai cunostinta de cate unitati s-au vandut din fiecare versiune, cand tu nici macar preturile de pe site-ul oficial nu le cunosti ! 45k ?!! Il faci mai scump decat era Murano ?!
    Dovada ca ca habar n-ai ce vinde Nissan: un Qashqai incepe de 18.000 si se duce pana la 30.000 euro. Chiar mai putin daca se aplica permanentele discount-uri. Esti total pe dinafara. Te-ai bagat ca musca-n lapte! Vino cu ceva concret si pe urma mai vorbim..
    12 0
  • Nu avem pretul in prezent.
    Daca e sa speculam asupra pretului viitorului Qashqai high-end, e posibil sa fie in jur de 35.000 euro cash. De ce? Pentru ca actualul Tekna e 30k si are putine optionale (de max.1500€). Si orice optiune are pret mai mic daca vine in standard direct de la producator. Asadar, un Qashqai full cu toate optionalele incluse si discount normal aplicat e in jur de 29k €. La 35k-37k va fi o alternativa buna la Volvo XC60.
    5 1
  • @Liviu, @@pana... si tot el
    Hai bos, ca ma dezamagesti. Esti fan Renault-Nissan si nu stii ca peste 50% din vanzarile de astfel de masini sunt cu tractiune 4x2... Cauta in arhiva site-ului ca este un lucru pe care chiar cei de la Nissan l-au spus.
    Si apoi:

    "Nu exista masini de volum, exista marci de volum;"

    Fals! Renault scrie si pe un Clio si pe un Espace. Si totusi le desparte un pret foarte mare si o tendinta premium ridicata la Espace. Chestia asta la Clio nu prea se simte (ma refer la sentimentul premium).
    Cam la fel e si cu Nissan Murano. Si sunt doar doua exemple. Ah, sa mai spunem ca Toyota isi permite sa puna aceiasi sigla si pe mode Lexus? Vezi Toyota LandCruiser si Lexus LX.

    "pe nimeni nu intereseaza istoria inventata de tine."

    Si pe care nimeni nu intereseaza ce scriu eu? Esti cumva vocea poporului, avocatul celorlalti sau seful clasei? De unde stii tu? Poate ca si ceilalti bat campii la fel de mult ca mine. Toti in afara de tine. Ptiu, unde era inteleptul de pe automarket! :)))
    0 5
  • Vanzari fifty-fifty intre 2wd si 4wd nu-i nimic nou in categoria crossoverelor, indiferent ca se numeste Nissan, Ford, Vw, Hyundai sau mai stiu eu altceva.
    Clio si Espace, bla bla bla...inseamna ca habar n-ai de Clio Initiale.
    Nu conteaza. E conceptia ta, asta nu inseamna ca se vor rescrie standardele industriei pentru ca comentat Pana ! Ha-ha-ha.
    La fel cum n-o sa stea Qashqai in parerea RRomanilor-Culoarea-Pana-Corbului si o sa muste din vanzarile segmentului premium entry-level. Tu invata sa faci diferenta intre marca si model si pe urma mai vorbim.
    8 0
  • Tocmai aia e, ca nu sunt vânzări chiar fifty-fifty. Sunt vânzări mai mari pentru 4x2 si nu e ceva chiar întâmplător. In oras nu prea ai nevoie de 4x4 la fel de des ca atunci când mergi pe coclauri. Iar masinile de genul asta sunt mai mult pentru oras gandite. Daca vrei un SUV de cursa lunga, te uiti la ceva gen Murano.
    Tu nu poti sa întelegi ca sunt constructori de volum care ataca segmentul premium cu masini adaptate in directia asta. Cam asta e treaba si cu Nissanul din stire. Dar stai linistit. Nu am pretentia sa intelegeti "voi". :)))
    0 6
  • Nu-s constructori, sunt coscogea CONCERNELE in interiorul carora gasesti marci premium, know-how si ditamai banca de organe.
    Raportul e fifty-fifty. Numai tampenii scrii. Mai invata !

    M-am saturat sa-ti fac cultura auto!
    6 0
  • Mda, m-am lamurit cu ''experienta'' automobilistica a unora doar citind fraze penibile gen, citez din comentariul lui @Pana:

    ''Faptul ca sunt folosite pe GT-R si NSX... au cumva pret de Pulsar sau Civic?''

    ''De parca NSX si GT-R sunt masini de volum... precum Megane, Focus, Civic etc. ''

    ''Si totusi le desparte un pret foarte mare si o tendinta premium ridicata la Espace. ''

    Prietene, tu habar nu ai sa faci diferenta intre marci de volum si marci premium .

    Nissan GT-R si Honda NSX sunt modele ale unor marci de volum precum este Megane la Renault , Focus la Ford si Civic la Honda ( asta ca tot ai dat exemplu ). Acum ca Honda ofera modele premium gen NSX, acelasi lucru il va face si Nissan cu acest Qashqai in Europa. Mai sus spui ca Qashqai-ul din imagine nu este premium, apoi vii si spui ca ''sunt constructori de volum care ataca segmentul premium cu masini adaptate in directia asta'' . Te ataci singur amice ! Sau probabil ai studiat dupa ''goagal'' ce inseamna ''premium'' ? Ti-ai dat seama ca ai spus mari bazaconii nu ? Premium inseamna sa oferi caracteristici premium. Materiale mai bune, sonorizare, insonorizare, etc. Faptul ca la un Clio nu se simte ''sentimentul premium'' se intampla deoarece Renault nu l-a gandit pe Clio ca fiind un model premium cum este si cazul lui Espace sau Talisman Initiale Paris. Si Micra si GT-R sunt modele ale unei marci de volum , doar ca GT-R are tehnica premium, iar Micra non-premium. Asta va fii diferenta dintre un Qashqai premium si un Qashqai non-premium. Nu-i de mirare ca ai primit atatea negative.


    @@@@panait, Esti pe langa ! Daca Qashqai de 130CP este un motor ''anemic'' , atunci Mercedes GLA de 109CP nu face cinste unei marci premium care trebuie sa ofere o mecanica superioara unui model de la o marca de volum nu ?
    3 1
  • Reamintesc inca odata : Qashqaiul din imagine va oferii un interior full-leather ( centru volan, capitonaje usi, manere, bord, etc ) in culori contrastante care se vor putea customiza precum la o masina premium. Nu m-ar mira ca nivelul de calitate interior sa fie superior unui Audi Q3 sau BMW X1 . Nissan are experienta in masini premium, experienta pe care si-a consolidat-o prin infiintarea diviziei premium Infiniti.
    2 1
  • Asa e când încerci sa explici niste lucruri unor incapatananti. Pardon, incapatanat. Ca nici sa se "clonezi" bine nu stii.
    PS: succes in continuare făcând pe desteptul. E plina tara de cei ca tine.
    0 5
  • Ultimul tau comentariu nu contine absolut niciun contraargument.
    Imi convine; eu nu-ti doresc decat sa traiesti cu impresia ca sunt Sergiu.Andrei, madalescu si ce te-o face pe tine sa te simti bine.
    Pana una-alta, te-am facut pachet si te-am trimis acasa, doar ca nu ti-ai dat seama. Ciao!
    5 0
  • @Pana

    Coportamentul cuiva secat de argumente este acela de a incerca voit sa ii asocieze pe interlocutorii discutiei ca fiind una si aceeasi persoana, dar si lipsa de inteligenta poate genera asemenea iluzii.

    Te ataci singur amice. Spuneai mai sus ca producatorii de volum nu-s in stare sa produca masini premium ca Qashqaiul din topic ( cu toate ca unii dintre ei au experienta datorita diviziilor de lux separate ) venind cu argumente stupide gen : ''premium inseamna de la structura in sus'', premium inseamna ''mecanica'' , samd , apoi cand ti-am adus ca exemplu Honda NSX si GT-R gasesti scuza penibila ca ele nu sunt de volum ( serios ? ) iar la sfarsit spui ca ''sunt constructori de volum care ataca segmentul premium cu masini adaptate in directia asta'' . Iar acum vii sa debitezi ''off topic'' ca totdeauna. Tu chiar atat potii pe plan profesional ?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru