O nouă imagine teaser cu prototipul Mitsubishi Mi-Tech: conceptul niponilor are patru motoare electrice și o turbină pe gaz cu rol de range extender

de Cornel Șocariciu
Vineri, 04.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi a publicat un teaser nou cu viitorul Mi-Tech Concept. Prototipul constructorului japonez este echipat cu un sistem plug-in hybrid format din patru motoare electrice și o turbină cu gaz în rolul unui range extender.

La jumătatea lunii trecute, Mitsubishi a publicat o imagine teaser cu un concept misterios pe care niponii au promis că îl vor expune în cadrul Salonului Auto de la Tokyo din 24 octombrie. Acum, constructorul japonez a publicat o nouă fotografie teaser și câteva informații suplimentare cu privire la proaspătul prototip.

Conceptul Mitsubishi a fost "botezat" Mi-Tech și dispune de un sistem de propulsie plug-in hybrid: patru motoare electrice (două pe fiecare punte) care funcționează cu ajutorul energiei electrice produse de o turbină cu gaz.

Oficialii Mitsubishi spun că noul sistem plug-in hybrid de propulsie este ușor și compact și poate fi utilizat pe vehiculele de mici dimensiuni. Cu toate acestea, producătorul nipon nu oferă informații cu privire la bateriile folosite.

Prototipul Mitsubishi Mi-Tech este descris ca fiind un crossover fără uși și plafon care se apropie foarte mult de conceptul unui buggy. Oficialii companiei susțin că Mi-Tech oferă performanțe excelente în off-road, iar la interior a fost integrat un nou sistem HMI (human machine interface) capabil să proiecteze informațiile esențiale direct pe suprafața parbrizului.

Așa cum era de așteptat, japonezii pregătesc și un sistem avansat de conducere semi-autonomă capabil să preia toate funcțiile mașinii în anumite condiții.

Tot în cadrul Salonului Auto de la Tokyo, Mitsubishi va expune și conceptul Super Height K-Wagon, un prototip care anticipează o utilitară de mici dimensiuni.

Comentarii (4)

  • Nu stiu care sunt exact performantele turbinei respective dar mi se pare ca in felul asta ar trebui sa fie electricele de azi: baterii pentru 150 maxim 200 km range si un range extender compact pentru a asigura ca in caz de ceva nu ramai in pana.
    Astfel s-ar rezolva si cu timpii de incarcare. Cred ca destinatia preponderenta a electricelor de azi trebuie sa fie frecatul prin oras si vecinatati. Oricum nu cred ca sunt multi care sa-si ia electrica pentru drumuri lungi.

    Bravo Mitsubishi!
    7 0
  • Perfect de acord cu tine!
    Dar din pacate uite ca unii care produceau i3 cu REx tocmai ce au renuntat la el. Cel putin stupida decizie, daca-mi e permis sa ma pronunt!
    6 0
  • @ AM
    Turbina ""pe gaz"" oare arde gaz lampant, GNC sau GPL ?, ori este vorba de turina cu gaze?
    0 1
  • Edikkk
    Există posibilitatea să fie turbină cu aer comprimat.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru