O nouă fabrică de componente auto în România: germanii de la Eberspaecher produc sisteme de evacuare la Oradea

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Vineri, 07.10.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul german Eberspaecher a inaugurat o fabrică în Oradea unde va produce catalizatori şi amortizoare de zgomot pentru sisteme de evacuare pentru mai mulţi producători auto din Europa.

România are începând din această săptămână o nouă fabrică de componente auto. Aceasta a fost inaugurată de grupul german Eberspaecher la Oradea, acolo unde va produce catalizatori şi amortizoare de zgomot pentru sisteme de evacuare. Germanii au semnat deja mai multe contracte cu o serie de constructori auto europeni.

Pentru început, noua fabrică Eberspaecher va avea 150 de angajaţi până la sfârşitul acestui an, însă numărul acestora va creşte în timp până la 650 de angajaţi. Grupul estimează că va avea o capacitate de producţie de 1.5 milioane de catalizatori şi amortizoare de zgomot şi până la 5 milioane de ţevi în preajma anului 2020.

Fabrica este amplasată pe o suprafaţă de 27.500 de metri pătraţi din parcul industrial Eurobusiness şi include uzina propriu-zisă, cât şi zone logistice şi un complex de birouri.

Pe lângă componentele pentru sisteme de evacuare, Eberspaecher produce şi încălzitoare pentru vehicule şi climatizoare pentru autobuze.

În total, compania are 8.400 de angajaţi şi peste 60 de unităţi de producţie în 25 de ţări. 

Via Ziarul Financiar

Comentarii (3)

  • tzepes
    din nou, cine pompeaza grosul banilor in gaura aia neagra din mijlocul bucurestiului????? zona de vest si centru a tarii,
    puteau sa faca si in moldova o fabrica sa le mai dea si la amaratii aia din regat ceva de lucru, dar multumim guvernelor care ne-au condus si ne conduc pe drumul cel bun cu cel putin 2 benzi pe sens........
    10 3
  • Dumitru
    @tzepes
    Iti inteleg supararea, numai ca aici decizia ii apartine, probabil exclusiv investitorului. Productia va fi exportata, asa incat a ales o locatie aproape de frontiera de vest.
    Cred ca si daca ar fi primit foarte multe facilitati din partea statului roman si a autoritatilor locale, tot nu ar fi ales o locatie la Piatra Neamt, sa zicem, sau la Bacau, din simplul motiv ca traversarea Carpatilor pana la granita de Vest ar fi insemnat un cost si un timp de transport suplimentar.

    Toata problema de dezvoltare regionala e legata de infrastructura.

    Dar uite ca tocmai am fost anuntati zilele trecute ca exista o strategie nationala ca in 2035 sa avem o autostrada Nord-Sud si una Est-Vest.

    Lucrurile se misca...
    11 0
  • m-am uitat ei su pe strategia aia ,problema e ca se ridica la vre-o `10 miliarde de euro, bani pe care nu-i avem si sunt sceptic ca se va face ceva, suma este uriasa
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru