O nouă campanie de marketing marca Mini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii MINI ne-au obişnuit până acum cu campanii de marketing surprinzătoare şi totodată amuzante. Ultima lor ispravă are legătură cu lansarea lui Countryman în SUA. În 2002, constructorul Mini poposea pe pământ american şi pentru a demonstra tuturor celor din Lumea Nouă cât de distractiv este să conduci un astfel de model a pus la cale o campanie de marketing foarte indeită.
Aceştia au luat un Mini Cooper pe care l-au ataşat pe plafonul unui Ford Excursion şi s-au plimbat prin tot New York-ul. De această dată, brand-ul din Albion vine cu aceeaşi cascadorie, însă în locul modelului Ford se află un Mini Countryman. Noua metodă de promovare a crossover-ului i-a uimit pe toţi americanii, întrucât la sosirea brandului britanic în SUA, sloganul acestora ataca în mod direct SUV-urile.
Via | Motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Subaru WRX STI revine după 3 ani de pauză. Disponibil exclusiv cu o cutie CVT
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
Ce era Mini la sfarsitul anilor '90 si ce a ajuns acum?
Bravo Mini, si mai ales bravo BMW
Este de apreciat cum se mentin pe piata si pentru faptul ca lanseaza modele noi, asa cum este Countryman. Nu sunt fan BMW, dar cred ca Mini a incaput pe cele mai bune maini posibile, pentru continuarea legendei lor. Campania de promovare este inspirata si inedita, fiind un plus ca se face referire la istoria marcii.