O nouă campanie de marketing marca Mini
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii MINI ne-au obişnuit până acum cu campanii de marketing surprinzătoare şi totodată amuzante. Ultima lor ispravă are legătură cu lansarea lui Countryman în SUA. În 2002, constructorul Mini poposea pe pământ american şi pentru a demonstra tuturor celor din Lumea Nouă cât de distractiv este să conduci un astfel de model a pus la cale o campanie de marketing foarte indeită.
Aceştia au luat un Mini Cooper pe care l-au ataşat pe plafonul unui Ford Excursion şi s-au plimbat prin tot New York-ul. De această dată, brand-ul din Albion vine cu aceeaşi cascadorie, însă în locul modelului Ford se află un Mini Countryman. Noua metodă de promovare a crossover-ului i-a uimit pe toţi americanii, întrucât la sosirea brandului britanic în SUA, sloganul acestora ataca în mod direct SUV-urile.
Via | Motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Ce era Mini la sfarsitul anilor '90 si ce a ajuns acum?
Bravo Mini, si mai ales bravo BMW
Este de apreciat cum se mentin pe piata si pentru faptul ca lanseaza modele noi, asa cum este Countryman. Nu sunt fan BMW, dar cred ca Mini a incaput pe cele mai bune maini posibile, pentru continuarea legendei lor. Campania de promovare este inspirata si inedita, fiind un plus ca se face referire la istoria marcii.