O mașină pe care Europa a pierdut-o: noua generație Honda Accord se va lansa cu un motor turbo de 2.0 litri și o cutie automată cu 10 trepte

de Bogdan Mirică
Luni, 12.06.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a oferit detalii despre gama de propulsoare ale celei de-a zecea generații Accord. Sedanul va oferi un motor turbo de 2.0 litri, împrumutat de la Civic Type R.

Popularitatea SUV-urilor pe piața europeană a furat câte o felie din segmente cu ștate vechi, care aveau clienți extrem de fideli. Cel mai simțitor declin a fost consemnat în segmentul sedanurilor medii. Poate de aceea Honda a decis că Bătrânul Continent nu mai poate susține prin vânzările sale introducerea unei noi generații Honda Accord.

Prin urmare, unul dintre cele mai apreciate sedanuri medii de acum șapte ani, chiar și pe piața din România, nu va mai avea un înlocuitor pe piața europeană. Honda nu va renunța însă la modelul de clasă medie, noua generație urmând să se vândă pe continentul asiatic și cel american. Ba chiar se fac ultimele pregătiri înainte de lansarea celei de-a zecea generații Accord.

Informații preliminare anunță același trend pe care l-am observat și în cazul lui Civic: adoptarea motoarelor turbo. Noul Accord va beneficia de un nou motor de 2.0 litri turbo, menit să înlocuiască vechiul V6 de 3.6 litri, cu care mașina se vindea în SUA și pe care Europa nu l-a văzut niciodată.

Esential 10 trepte de viteză va oferi noua cutie de pe a zecea generație Honda Accord.
Noul 2.0 turbo este același pe care îl folosește și noul Civic Type R, însă în cazul lui Accord a fost ușor cumințit, urmând să dezvolte între 280 și 300 de cai putere.
Alături de acest vârf de gamă, sedanul de segment mediu va beneficia și de propulsorul 1.5 turbo, regăsit pe Civic și etichetat la 182 de cai putere.

Acesta din urmă va fi asociat unei transmisii manuale cu șase rapoarte sau, opțional, unui CVT. Cât privește vârful de gamă, unitatea de 2.0 litri va primi, pe lângă cutia manuală oferită standard, și una automată cu 10 rapoarte. Accord devine astfel prima mașină din segmentul ei echipată cu o transmisie cu 10 rapoarte.

Comentarii (4)

  • " Noul Accord va beneficia de un nou motor de 2.0 litri turbo, menit să înlocuiască vechiul V6 de 3.6 litri, cu care mașina se vindea în SUA și pe care Europa nu l-a văzut niciodată." - Eroare partiala, în 2008 când mi-am luat Accord-ul în showroom-ul Asko exista la vanzare Honda Legend cu motorul V6 de 3.6 litri.
    4 2
  • E o eroare totala, nu partiala. Honda Accord nu se vinde cu motor de 3.6 litri, ci de 3.5.

    Dar acestea sunt detalii fine, demne de un site auto, nu de turism.
    4 0
  • Intodeauna am apreciat accordul...chiar imi doresc unul de 2l benzina second,evident modelul din 2009
    8 1
  • Ati corectat de v-ati rupt eroarea sezizata. Mari profesionisti, ce sa zic. Cel mai tare site auto din Romania.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru