O imagine cu noua generație Skoda Octavia, publicată accidental în configuratorul mărcii: prezentarea oficială va avea loc în 11 noiembrie

de Daniel Popescu
Luni, 21.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
O imagine cu noua generație Skoda Octavia a fost publicată accidental în configuratorul online al mărcii, chiar dacă prezentarea oficială va avea loc abia în 11 noiembrie.

Skoda a început campania de marketing pentru lansarea oficială a noii generații Octavia, care va fi prezentată în 11 noiembrie.

Constructorul ceh a dezvăluit săptămâna trecută o serie de schițe cu noua generație, iar acum a publicat accidental o imagine cu designul exterior în configuratorul online al mărcii.

Imaginea scoate în evidență o serie de elemente care au putut fi identificate ușor în schițele precedente, cum ar fi renunțarea la farurile duble în favoarea unui design tradițional. În schimb, luminile de ceață au o poziție diferită în imaginea preluată din configurator, însă este posibil ca acest lucru să fie valabil pentru o altă echipare decât cea din schițele oficiale.

Schițele prezentate anterior de Skoda sugerează o serie de modificări și la stopuri, iar numele mărcii va fi inscripționat pe partea din spate în locul logo-ului, așa cum procedează producătorul ceh de la lansarea noului Scala.

De asemenea, noua Octavia va primi o serie de îmbunătățiri și la interior, inclusiv la instrumentarul de bord, consola centrală și volan, iar cele mai multe noutăți vor fi preluate de la Scala.

Nu există detalii oficiale despre versiunile de motorizare, însă potrivit unor informații din presa internațională noua Octavia va fi disponibilă atât cu motoare diesel și pe benzină, cât și cu versiuni mild-hybrid și plug-in hybrid.

Cel mai probabil, varianta plug-in hybrid va împrumuta sistemul PHEV de la viitorul Volkswagen Golf GTE, disponibil în versiuni de 204 CP și 245 CP.

Via Motor1, Skoda Community DE

Comentarii (19)

  • Tot nu-mi plac farurile alea, dar parcă arată mai bine decât la Scala. Și clar mai bine decât cei 4 ochi de acum. Dar generația actuală fără facelift continuă să mi se pară o mașină frumoasă prin simplitatea eleganței sale/
    25 12
  • olteano
    Moldovene, vorbesti serios? Octavia actuala e masina frumoasa? Eleganta?
    Este o cutie incapatoare si atat.
    Daca Octavia e frumoasa, atunci Mazda 3 si Megane cum sunt?
    23 38
  • andrei
    mazda 3 e frumoasa, megane in niciun caz. dar frumusetea e in ochiul privitorului, deci e discutabil.
    16 16
  • Parca e Audi A4/5 randat...sau BMW seria 6... sau ...
    13 7
  • Dragă @olteano, eu nu caut să ies în evidență. Așadar apreciez designul simplu, elegant, curat și practic. Octavia îl are.

    Mazda 3 o fi o reușită în materie de design și chiar și în materie de mecanică (vezi motorul). Dar în materie de practicalitate e un dezastru total. La 1.82 m ai mei, efectiv mă sufoc în spate cu geamurile alea mici și spațiu mai deloc la picioare. Păcat de toată munca inginerilor mecanici de la Mazda.

    Știi, zicea cineva aici pe AM o vorbă în privința designerilor: să faci o mașină frumoasă e ușor. Să faci o mașină practică iar e ușor. Dar să faci una și frumoasă și practică, ei bine, acolo se va vedea un designer adevărat. Iar astea sunt extrem de puține.
    33 3
  • Anonim
    Skoda Octavia este o alegere inteleapta pentru o familie destul de confortabila , spatiu urias atat pantru pasageri cat si pentru bagaje,sigura 5 stele , asta cu designul este discutabl fiecare are o alta perceptie.
    24 7
  • Edikkk
    Cine ştie cât de bune o fi în viitor, după ce au luat faţa maşinilor VW acum cehii sunt împinşi în jos către Dacia !!
    5 11
  • E reusita noua Octavia. Spatele ma face sa ma gandesc la A4, chiar arata impecabil. Masina asta impreuna cu un 2 L TDI va fi un vis!

    Tot ce putem spera e ca preturile sa nu ne aminteasca de A4, asa cum ne aminteste designul.

    PS: @Olteano - Mazda 3 e o dezamagire. Spun asta ca unul care a asteptat noul model si ma gandeam chiar sa "fac pasul". Ei bine, cand au "dezvelit-o", am crezut ca nu vad bine. Din punctul meu de vedere, e un esec. Sper sa se vanda bine, cei de la Mazda merita sa aiba succes pentru ca sunt oameni constiinciosi si dedicati, dar adevarul ramane ca M3 e un fail, mai ales hatchback-ul. Uitati-va si la review-ul lui Robert Adam. Are dreptate omul in tot ce spune. Si motorul SkyActiveX nu e nici ala o revelatie. Cat despre cel de 2 L 122 cp... nici n-are rost sa vorbim.
    20 10
  • hazard
    seamana perfect cu scala, deci nicio surpriza.
    8 4
  • someone
    ceea ce mie mi se pare interesant la skoda, este ca de cand cu aparitia scalei, octavia intra oficial in categoria lui passat/mondeo/mazda6 etc, concurentul compact devenind sala in curtea skodei. problema nu este daca octavia are calitati de segment mediu ( caci sigur le are ), problema este daca clientii de passat se vor uita inspre octavia drept concurent sau posibil inlocuitor.
    13 3
  • Marius Filipescu
    Foarte deosebit. Frontala de la Scala , iar spate de Superb .... bravo VAGule, Hitler doarme linistit in sicriu ;-) . Pana la urma tot țavă de tramvai pe puntea spate si bascule de Oltcit pe variante de varf ?
    7 24
  • andrei
    compromisuri trebuiesc facute. trebuie sa realizezi si tu asta. ai super spatiu in ea. in detrimentul partii tehnice, care insa totusi nu e rea. incearca tu sa faci o octavia dupa toate criteriile tale si sa se si vanda. cred ca o sa ai mari surprize si nu placute.
    14 4
  • @Marius Filipescu

    corect, dincolo de design-ul discutabil, dar care pare un pic peste facelift-ul de la Superb, partea neplacuta e ca producatorii nu-si respecta clientii... imi aduc aminte cum acum 10-15 ani la fiecare generatie de compacte se aducea ca argument forte pt noul model si implementarea unei suspensii multilink pe puntea spate (doar Astra si Megane ramasesera cu semirigida)... acum insa, au facut ei cica niste studii de piata si au constatat ca majoritatea clientilor habar nu au ce e aia suspensie independenta si ce benefficii aduce ea... prin urmare si-au facut socoteala evreieste: ia sa economisim noi cateva sute de euro daca multilinkul tot ”nu” e cerut de clienti! de, clentul nostu, stapanul nostru...

    PS astepam BMW M cu semirigida, ca Mazda care parea sa fie altceva, tocmai o introduse pe 3-ar...
    7 6
  • @marius filipescu
    Stai linistit oșia de căruță e un substrat tehnic super avansat in acceptiunea VAG. Norocul lor ca clientii de automobile sunt in mare procent non-pasionati sau pseudo-pasionati ( prin asta se mai intelege ZERO cultura auto ). Oricum cine se apleca pe dedesubt sa vada ce are masina ? VAG vinde masini noi cu rugina pe espament dar nimeni nu stie asta ....exact cum n-au stiut nici de softul manipulator de nox. Un lucru e sigur, carnatii lor sunt inca fierbinti iar multi giboni se frig la limba.... Sau la buzunare ? Hmmm....
    6 14
  • andrei
    bine ca nu se frig la buzunare cand 100k euro pe o masina care are partea electrica praf. sa nu uitam cazul bmw seria 7 de acum vreo 2 generatii. sau era una?
    bine ca nu se frig aia de isi iau logan. daca se frigeau atatia nu isi mai lua nimeni. nu iti vinde nimeni intentionat masini noi cu rugina, hai sa lasam bancurile. ca stii tu un caz e zero barat.
    7 4
  • Marfa ! Dar din ce vad in imagine bag de seama ca este vorba de o versiune varf de lance nicidecum una "cheala".Cel mai probabil cea basic va fi de 90 cp cu ornamente exterioare nevopsite, la interior cu multe manivele iar pe spate suspensie low cost.
    7 10
  • Parere
    Mai reusita ca actuala, dar tot una dintre cele mai urate masini din clasa ei. Iar la ultima generatie chiar au adus conceptul de low-cost la un nou nivel, sunt zone in care Dacia are materiale mai bune.
    7 6
  • Ciprian
    Ce tare e asta cu "a fost publicată accidental" :)) Suspansul...
    E o masina de familie simpla, nu revolutioneaza nimic. Nici vizual si nici tehnic.
    10 9
  • suspensia low-cost ”de caruta” e la toate pana in 150 CP
    6 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru