Suntem obișnuiți să rezonăm atunci când aflăm că o mașină românească este lider de vânzări în Europa sau atunci când aflăm că un mare constructor deschide o fabrică în țara noastră. Însă, atunci când vine vorba despre oamenii din spatele acestor performanțe din industria auto, tindem să trecem cu vederea. Un exemplu recent de performanță în ceea ce privește serviciile, vine de la Munchen, acolo unde s-a desfășurat finala mondială Audi Twin Cup, un concurs global care caută să răsplătească excelența serviciilor pentru clienți.
În acest an, pentru prima dată, echipele de vânzări s-au alăturat celor After Sales, cu participarea a 26 de țări din întreaga lume. La categoria Vânzări, câștigători au fost specialiștii din India, urmați de reprezentativele Franței și Japoniei. La categoria After Sales, Elveția s-a impus, urmată de Australia și Germania. Însă, nu acestea au fost cele mai râvnite premii. La categoria vedetă, "Audi Twin Cup", echipa câștigătoare a fost cea a Statelor Unite, urmată în ordine de Canada și România.
Pentru a se clasa pe podium, ai noștri au trebuit să parcurgă probe de concurs foarte dificile.
Echipa a fost compusă din Andrei Jarda și Stelian Bompa-Oprea, tehnicieni de service la Autoworld Cluj-Napoca, Vlad Mocanu și Bogdan Hoitan, consilieri de service la Porsche București Vest 1, Sabrina Neguțu, Fabiola Ioniță, Florin Ioniță și Costin Crăciun, specialiști vânzări la Porsche Pipera.Toți au făcut o echipă solidă, capabilă să fie declarată a III-a cea mai bună echipă Audi multidisciplinară din lume. Bineînțeles, cu SUA și Canada pe primele locuri, România a reușit să aducă și Europa pe podium, fiind echipa cea mai bună de pe Bătrânul Continent.
Comentarii (4)