O echipă din România a obţinut locul al doilea la Campionatul Mondial de Service Audi

de Bogdan Mirică
Marti, 24.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Autoworld Cluj, echipa care a reprezentat România în cadrul Audi Twin Cup, campionatul mondial de service al constructorului german, a reuşit să se claseze pe poziţia a doua.

Pentru a menţine un standard de calitate superior, dar şi pentru a încuraja spiritul de competiţie în interiorul grupului, Audi organizează în fiecare an un duel mondial al celor mai buni oameni de service. Ediţia 2013, desfăşurată luna aceasta la Barcelona, a adunat la start 73 de echipe din 40 de ţări.

România nu a lipsit de la acest eveniment, fiind reprezentată de echipa Autoworld Cluj, formată din Stelian Bompa, Calin Codrea, Andrei Pascu şi Stefan Kallo. Competiţia solicită cunoştinţele tehnice ale participanţilor, dar şi orientarea acestora către clienţi. Echipele tehnice şi de consilieri susţin diverse teste teoretice şi de specialitate, care evaluează atât performanţa lor în interacţiunea personală cu clientul cât şi în zona de diagnosticare şi reparare autovehicule.

Esential 73 de echipe au participat la Audi Twin Cup Service.
40 de ţări s-au calificat pentru Campionatul Mondial de Service Audi.
Echipa românească a reuşit o performanţă notabilă, reuşind să se claseze pe locul al doilea la nivel mondial.
Autoworld Cluj a obţinut calificative extrem de bune de-a lungul tuturor probelor şi a încheiat concursul Audi Twin Cup cu un binemeritat titlu de vicecampioană. Prima treaptă a podiumului a fost obţinută de echipa Audi din Coreea de Sud, în vreme ce pe locul al treilea s-au clasat concurenţii din Statele Unite.

"Independent de inovaţiile tehnice, service-ul este şi rămâne o afacere prosperă datorită angajaţilor. În spatele performanţei fiecarui atelier se află angajaţi dedicati, care se menţin la standarde înalte. Prin acest campionat mondial, promovăm importanţa colaborării între consilierii service şi tehnicienii Audi la nivelul dealer-ului. Datorita acestei bune colaborări, satisfacţia clienţilor faţă de service-ul nostru creşte continuu la nivel mondial în ultimii ani", a declarat Bernd Hoffmann, Director Executiv Service/Piese Originale Audi AG.

Comentarii (5)

  • Bravo lor!
    Felicitari Baieti!
    12 0
  • Cer un sfat prietenesc, mai ales ca am vazut pe forum cativa valceni, iar unii dintre ei conduc modele Audi. Intrebarea mea este: service-ul Audi din Valcea, (N*RV*L), cum se prezinta ca si profesionalism si calitate a lucrarilor? Din cate am inteles, ar fi buni specialisti si lucreaza atent, fiind cautati de posesori de Audi din toata partea de sud a tarii. Daca imi putet confirma va rog, din exerienta voastra, m-ati ajuta mult. Sau infirma, dupa caz, bineinteles. Multumiri anticipate.

    (@AM, sper sa nu-mi luati postul drept reclama, departe de mine intentia, doar vreau o parere din partea celor in cunostinta de cauza)
    9 0
  • @mntsn Fara suparare dar la plita ta nici nu se uita cred cei de la Nurvil. Sau vrei sa iti ei Audi?
    4 1
  • @P$T:
    Nu e pt mine :))), bineinteles, vreau doar sa ajut un proaspat posesor de Audi care ar vrea sa apeleze la Nurvil, speriat de ceea ce a auzit despre service-urile din Bucuresti.

    Cat despre Audi...apreciez marca, dar nu cred ca-mi voi lua prea curand din 2 motive:
    1) sunt scumpe
    2) prea sofisticate, imi depasesc cu mult nevoile.
    7 0
  • Stiu doar atat ca tot pe la ei se face chip tuning de la ABT (sper sa nu ma insel) chiar o cunostinta de-a mea a facut la un 3L si nu a avut nici o problema, nu e pe genunchi facut, hartile bune deci asta daca te ajuta cu ceva, in rest nu stiu nimic de service.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru