Dacă sunteți un fan al industriei auto de dată recentă, ați auzit în mod sigur despre Gumpert Apollo, unul dintre supercar-urile venite de nicăieri la mijlocul anilor 2000, atunci când Roland Gumpert a decis să-și construiască mașina visată dintotdeauna. Deși modelul Apollo și versiunea sa superioară Apollo S au reușit să atragă destule laude din partea jurnaliștilor și a publicului larg pentru performanțele lor pe circuitele lumii (Nurburgring și circuitul show-ului Top Gear le-au făcut celebre), prețul de bază (300.000 de euro fără taxe) și design-ul controversat a făcut ca Gumpert să intre sub protecția legii falimentului în 2013, compania fiind ulterior cumpărată de un consorțiu chinez și redenumită Apollo, după numele singurului model pe care l-a produs.
Ei bine, noua companie s-a relansat în acest an, la Salonul Auto de la Geneva, acolo unde a adus primul produs al noii ere. Apollo Arrow este numele său oficial, noul supercar german afișând cifre fabuloase pentru dimensiunile sale.
Motorizat de un motorul V8 Twin-Turbo de 4.0 litri de proveninență Audi, noul Apollo Arrow oferă 1000 CP și 1000 Nm. Mașina pune puterea pe asfalt cu ajutorul unei transmisii secvențiale cu 7 trepte, în timp ce la nivel tehnic mizează pe un diferențial Torsen pentru ca lucrurile să nu scape de sub control.
Conform cifrelor oferite de Apollo, accelerația 0-100 km/h are loc în 2.9 secunde, iar viteza maximă atinsă de noul Arrow este de 360 km/h.Unul dintre secretele performanțelor stelare ale modelului german stă în construcția din fibră de carbon a caroseriei și a celulei de siguranță, în timp ce șasiul este construit dintr-un amestec de crom, molibden și oțel.
Ținta de producție pe care vrea s-o atingă Apollo la noua sa fabrică din germania este de 100 de exemplare, prețul urmând să fie oferit doar la cerere.
Comentarii (0)