Envision AESC Group este o companie producătoare de baterii din China. Compania este una importantă în industria auto, deoarece este unul dintre partenerii de aprovizionare a mărcii Nissan. Modelul electric Leaf, care a primit, recent, un facelift, utilizează acumulatori construiți de Envision.
Mai mult, Nissan deține 20% din acțiunile companiei din China, în timp ce restul de 80% din acțiunile companiei sunt deținute de Grupul Envision. 90% dintre bateriile produse de Envision sunt utilizate de Nissan. Potrivit publicației Nikkei Asia, compania va dezvolta, din 2024, baterii capabile să ofere o autonomie de cel puțin 1000 de kilometri.
Dezvoltarea noilor baterii va permite amplasarea mai apropiată a celulelor una față de cealaltă. De asemenea, se va lucra și la îmbunătățirea eficienței de stocare a energiei pentru a micșora timpii de încărcare cu circa 30%. Asta înseamnă că, teoretic, bateriile vor putea fi încărcate în mai puțin de 20 de minute. autonomie mai mare va însemna, în schimb, și o greutate mai ridicată.
Dublarea numărului de celule pentru oCa un prim pas, Envision va deschide o uzină nouă în Japonia. Fabrica va fi alimentată exclusiv cu panouri solare și nu va produce emisii de dioxid de carbon, potrivit sursei. Eventual, până la finalul deceniului, Envision dorește să deschidă mai multe uzine în Japonia, China, SUA, Franța și Marea Britanie. Pe lângă baterii litiu-ion, compania va mai dezvolta și acumulatori în stare solidă pentru 1.1 milioane de mașini electrice.
Chiar dacă Nissan beneficiază de bateriile produse de Envision, șeful companiei producătoare de baterii, Shoichi Matsumoto a precizat că dorește să încheie contracte cu mai mulți producători auto din Japonia, China și chiar Europa. El mai speră ca, până în 2025, clienții noi să reprezinte circa 50% din tranzacțiile totale ale companiei.
via Carscoops
Și o altă afirmație care m-a siderat este aceea că pe lângă ac. litiu-ion va produce și ac. solizi. Prostul de mine nu știa că ac. litiu-ion sunt lichizi (sau poate gazoși că nu se explică).
În plus, după ce m-am logat cu greu cu slalomuri prin profil, văd că nu mai am UNDE să mă deloghez... wtf ??!!
termicele vor deveni niste purici toxici pana in 2030!
Acumulatorii li ion actuali au mediu lichid. Trecerea la solid, daca se poate face cu rezolvarea multor probleme care apar, ar îmbunătăți mult performanta.
Drujba ai tu și merge cu pipi de dinozaur, nu cu electricitate. Sa vedem cine produce petrol non stop pentru drujbe...