Audi a decis să reducă costurile cu circa 15 miliarde de euro până în 2022, ca urmare a efectelor scandalului Dieselgate și a intenției de a se concentra pe dezvoltarea unor modele electrice.
Una dintre măsurile care vor fi adoptate pentru îndeplinirea acestui obiectiv este renunțarea la completarea locurilor de muncă rămase vacante.
Potrivit directorului financiar Alexander Seitz, Audi estimează că, prin această măsură, numărul total de locuri de muncă va scădea cu circa 14.000 în următorii 5 ani. În condițiile în care Audi are în prezent circa 91.000 de angajați la nivel global, germanii vor pierde practic aproximativ 15% din forța de muncă.
Informațiile au fost dezvăluite de publicația Manager Magazin, iar o purtătoare de cuvânt a celor de la Audi a confirmat că cifrele sunt reale, dar a adăugat că lista masurilor care vor fi adoptate nu a fost încă finalizată.
Pe de altă parte, purtătoarea de cuvânt a dezvăluit că șefii Audi discută cu sindicatele de câți muncitori va avea nevoie în viitor la uzine, în funcție de modelele care vor fi produse și de schimbările din industria auto. Muncitorii de la uzinele din Ingolstadt și Neckarsulm sunt protejați prin acordurile semnate de sindicate cu conducerea Audi și care vor expira abia în 2025.
Dezvăluirile vin la numai o săptămână după ce muncitorii Audi de la uzina din localitatea maghiară Gyor au intrat în grevă de avertisment pentru a solicita o mărire de salariu de 18%, după ce au respins oferta de mărire cu 10% propusă de Audi.
Via Reuters
baga bani adevarati in marketing.
pentru calitate uneori raman mai putini.
poate n-ai citit articolul si te-ai redus la a arunca doar un ochi pe titlu.
Permite-mi sa te ajut: pentru îndeplinirea acestui obiectiv este renunțarea la completarea locurilor de muncă rămase vacante....adica la alea care raman libere prin plecarile volunatre, pensionare, contracte de munca cu perioada determinata, etc
PS pentru a asambla un motor electric e nevoie de ...2 oameni
PS2 sau poate ca ai vrut sa fii ironic?