Popularitatea maşinilor second-hand este în continuă creştere în România, în ciuda faptului că programul Rabla are un succes peste aşteptări în acest an. Astfel, potrivit datelor oficiale furnizate de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), românii au înmatriculat 27.954 de maşini second-hand în luna octombrie, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cumulat, pe primele 10 luni ale anului, numărul de maşini second-hand înmatriculate a ajuns la 250.800 de unităţi, cu aproape 23% în plus comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Deloc surprinzător, Volkswagen continuă să fie în topul preferinţelor românilor, cu peste 71.000 de unităţi second-hand înmatriculate, echivalentul unei cote de piaţă de peste 28%. Pe următoarele locuri în top se află Opel, Ford şi BMW, însă cea mai puternică creştere este înregistrată în dreptul celor de la Audi, întrucât înmatriculările au crescut cu aproape 39%, la aproape 20.000 de unităţi. Clasamentul este completat de Skoda, Renault şi Mercedes, care au raportat de asemenea creşteri de până la 30%.Anul viitor există toate şansele ca numărul înmatriculărilor de maşini second-hand să crească şi mai mult, ca urmare a faptului că timbrul de mediu a fost eliminat. Totuşi, pentru că eliminarea să intre efectiv în vigoare, legea trebuie promulgată de preşedintele Klaus Iohannis.
Via Agerpres
Ei au pretentii sa isi cumpere toata lumea noi 2016 si daca se poate sa fie si electrice :)))....de parca romanul e plin de bani cu buzunarul umflat de zeci de mii de euro gata stransi pt. o masina noua ! Aloooo pe unde traiti ? Pe sub pamant ? Astia abea isi permit un second din 2000-2005 si ala vai mama lui dar apoi una nou ?
Daca nu-ti permiti decat o rabla care pune in pericol siguranta celor din jurul tau...este strict problema TA. Nu trebuie eu sa inghit tot rahat-ul ca tu nu poti.
Si sa fim seriosi...o masina noua gasesti la 8-9.000 euro. Adevarat...n-are sigla premium pe ea...este fudul...prefera sa manace rahat...dar sa aibe o sigla premium...chiar daca se demzembreaza la prima groapa.
Da...asa as spune si eu. Nu iti permiti o masina in stare perfecta de functionare si intretinuta ca la carte (nu tin sa fie noua...poate fi si de 10 ani) nu iti iei mai bine ! Adica toate rasnitele de pe strazi 70% cred ca sunt la noi niste dezastre chiar ne pun viata in pericol.
Aici ii poti opri numai cu ITP-uri corecte si pe bune date la fel si cu RAR-ul...il ia oricine am vazut. Daca astea doua ar fi pe bune si fara coruptie, iti garantez ca nu ar mai intra 1000 de masini pe an in tara si astea mai vechi de 5 ani ar sta 90% prin parcari si soproane. Asta e tara....permite orice ! Groapa de gunoi a Europei am devenit. Nu numai cu masinile .... chiar se aduc deseuri din Germania si Austria la noi.
@Automarket.....poate mai renuntati la titlurile astea tendentioase, ca am vazut ca s-au inmultit in ultima vreme. @Sandu mi-a luat vorbele din gura.
Prefer sa imi iau un Audi A4 B7 din 2008 la 7000euro cu orice motorizare, decat sa imi iau Logan NOU din 2016.
Acuma toti o sa ziceti: uite cocalarul, nu-i deloc nationalist !, tradatorul, iti place sa simti ***** neamtului, sa vezi cand iti pica turbo, etc.
Dar am fost foarte aproape sa imi iau recent logan nou si m-a oprit un lucru. Au o tabla extrem de proasta. Intrati pe forumul logan sa vedeti tabla cu rugina la masini de maxim 6 luni !!! Toata lumea care cunoaste loganul 1 si loganul 2 spune ca loganul 1 are tabla mai buna ca loganul 2.
Inclusiv un polonez am vazut ieri pe loganforum la sectiunea prezentari de masini (are numele la topic Logan 1.2 16v Prestige GPL parca) si sa vedeti cum apare rugina pe masina la scurt timp si e doar un exemplu. Iar altii au Audi A4 B5 din 98 si masinile sunt foarte solide si nu au atata rugina cata are un logan de 2 ani, dapoi un Audi a4 din 2008 care e cu 10 ani mai nou ca un b5.
Eu unul cand imi cumpar o masina, mai ales daca fac efortul sa iau una noua, vreau macar sa ma tina 10 ani, ca nu am bani de o schimbat in fiecare zi. Cand iti iei masina noua si dupa 2 ani e plina de rugina, atunci chiar e o problema. Vorbesc in acest moment ca actual posesor de logan 1 de care sunt foarte multumit din prisma consumului, a fiabilitatii, dar total nemultumit de tabla plina cu rugina. De restul nu mai avea rost sa mentionez: ce confort ai intr-un logan, cat de prost e insonorizata, cat de greoaie e servo directia, cat de slaba e stabilitatea, cat de turata e la drum lung cand o ti la 100-120km/h, ce frane are, greieri, etc. Nu are rost sa ma leg de aceste aspecte negative, deoarece sunt constient ca am luat o masina low-cost, iar la ce o folosesc eu imi ajunge, insa vreau sa fie calitativa si sa tina tabla aia macar 10 ani la ea, ca nu am luat-o in 2011 si apoi o dau la remat in 2017.
Bvo ! Perfect de acord !
si mai scuturati-l pe ciolos/sri, avem cale ferata din 1900 toamna.