Atunci când a lansat noul S60 Cross Country, adică în ianuarie 2015 la Salonul Auto de la Detroit, Volvo a fost privit ca un vizionar. Nimeni nu se încumetase să își imagineze un sedan transformat în crossover. Și totuși, Volvo avea așteptări mari de la berlina sa, dovadă că a lansat-o chiar și pe piața din România, cu un preț de 42.500 de euro.
Succesul comercial trebuia să vină însă de pe piețe precum Statele Unite, Canada, Rusia și China, însă existau așteptări și din țări europene cu o puternică cultură auto.
Marea Britanie ar fi trebuit să fie un exemplu, însă din aprilie 2015 și până în prezent, Volvo S60 Cross Country s-a vândut în doar 34 de exemplare. Oficialii englezi se apără și susțin că doar atâtea unități fuseseră rezervate Regatului Unit.
În același timp, fratele break Volvo V60 Cross Country se pare că a mers ceva mai bine. În același interval de timp, break-ul înălțat a ajuns la 478 de clienți, deși, spre deosebire de sedan, în segmentul său chiar există rivali (Audi A4 Allroad).
via autocar
aceeasi masina dar cu noile motoare T5 , T6 si D5, plus sistem AWD si geartronic 8 ar da lovitura pe piata.\
S60 non cross country are exact asta, cei drept, numai cu motorul T6 nou.
Le dau un sfat: sa pună sigla de Bmw pe ea și se va vinde ca pâinea caldă garantat. S-ar putea să devină chiar unul din cele mai bine vândute modele. Dacă hidoseniile alea de X6 își găsesc cumpărători, atunci asta are succes garantat.