În urmă cu zece ani, cutiile automate aveau maxim șapte trepte. Astăzi, din nevoia de eficiență, constructorii au creat transmisii care ajung chiar și până la 10 rapoarte.
Când credeam că această cursă a cutiilor automate cu cât mai multe rapoarte s-a terminat, aflăm că Honda merge și mai departe. Japonezii au înregistrat un patent pentru o cutie automată cu 11 rapoarte la finalul lunii mai. Creatorul invenției este Izumi Masao, iar particularitatea acestei transmisii este prezența a nu mai puțin de trei ambreiaje.
Potrivit creatorului, folosirea a trei ambreiaje, o premieră în industria auto comercială, va face ca momentele în care se resimte o scăderea de cuplu, fenomen întâlnit pe cutiile cu dublu ambreiaj, să dispară. Pe măsură ce faza de testare și dezvoltare va fi încheiată, Honda va folosi transmisia pe toate modelele sale din gamă.E bine însă de știut că nu Honda a fost primul constructor din lume care a înregistrat un patent pentru o transmisie cu 11 rapoarte.
Se pare că și Ford este autorul unei invenții asemănătoare, o cutie cu 11 trepte, care încă nu a prins viață, semn că războiul transmisiilor nu este nici pe departe încheiat.via carscoops
Lasand gluma la o parte : Mazda a inovat in motoare aspirate cu cel mai ridicat raport de compresie din lume ( curand in 2018 cu raport de compresie 18:1 ) , Nissan la randul sau a inovat in motoare turbo , venind cu un altul cu tehnologie variabila, Toyota si Honda au inovat in domeniul hibrid si hidrogen. Suzuki in domeniul vehiculelorde teren de clasa mica ( imbatabile ca pret si capabilitati ) . Subaru fiind singurul din industrie care ofera motoare Boxer Flat ( atat diesel cat si benzina ) . Mai sa fie ? Doar japonezii inoveaza in industria auto ? Pai ce fac nemtiii ? Ahhh , era sa uit : monteaza softuri mincinoase care modifica parametrii motorului astfel incat acesta sa obtina DOAR si DOAR pe hartie performante ridicate si consum scazut. Dragut asa !
Deci Subaru este singurul din industrie care ofera motoare Boxer Flat(atat diesel cat si benzina) .Really? Boxer sau motor flat(nu exista boxer flat; ) sunt acelasi lucru.Iar motorul boxer a fost inventat de prietenii tai in Germania. Dupa mintea ta, si Mazda este aceea care a inventat motorul rotativ.Wankel. Stii ca motorul in 2 timpi nu are CHIULOASA? Despre cutia asta? 3 ambreiaje? Oare cand ajungi sa folosesti cutia asta la capacitate maxima? Este foarte performanta pe hartie iar pe drum este useless(nefolositoare) Se stie ca cutiile cu dublu ambreiaj au o gramada de probleme.3 ambreiaje, vor avea mult mai putine probleme ,chiar decat o cutie manuala clasica?Asta este adevarat doar daca cele 3 ambreiaje sunt oferite de japos.
Da geniule. Acum fugura la invatatura. Cand o sa inveti sa pronunti ''chiulOasa'' atunci vom sta de vorba.
multi au probleme cu cutia . sufera de socuri.
Cred ca te refereai la axa cu came cand spuneai ca nu are. Cand mai transcrii ce citesti pe google macar citeste si documenteaza-te complet.
priveste si te minuneaza in continuare " https://www.youtube.com/watch?v=LuCUmQ9FxMU "
@b-ule , nu sunt mecanic, sunt doar un simplu golgotier. Nu am avut loc din cauza specialistilor ca tine.
Golgotier este acea persoana care tulbura apa cu batzul.