Nu e "Adio", ci "La revedere": VW a produs ultimul exemplar Phaeton, dar așteaptă următoarea generație, care va fi 100% electrică

de Mircea Meşter
Marti, 22.03.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Uzina Volkswagen din Dresden a produs ultimul exemplar din actuala generație Phaeton. Modelul iese o perioadă din gama mărcii germane, dar se va întoarce sub forma unui model 100% electric.

Volkswagen a oprit producția lui Phaeton, limuzina pe care marca germană o deține în gama proprie încă din 2002. Asamblat la fabrica din Dresden, în estul germaniei, cel mai scump sedan din gama Volkswagen a fost scos din lista de modele pe care brandul le comercializează la nivel mondial.

Nu este însă o despărțire definitivă de modelul german, ci una temporară: Volkswagen Phaeton urmează să revină într-o nouă generație, dar într-un concept complet schimbat. Asta pentru că viitorul Phaeton va fi "100% electric și 100% conectat", așa cum declară Carsten Krebs, directorul de comunicare al uzinei din Dresden. De altfel, informațiile care privesc viitoarea generație a lui Phaeton fuseseră deja anunțate în toamna anului trecut, imediat după ce în sânul Grupului Volkswagen a izbucnit scandalul manipulării testelor de emisii din Statele Unite. 

Esential 2019 este anul relansării lui Phaeton în formă 100% electrică.
Ultimul exemplar al actualei generații Phaeton care a ieșit de pe banda de producție din Dresden este o versiune 4Motion de culoare neagră care sub capotă dispune de un V8 de 4.2 litri de 335 de cai putere.

via Volkswagen

Comentarii (4)

  • ...inca se ,ai produce acest model?!stiam ca pt. china dar...nu pt. europa...ma rog...
    8 6
  • Popovici Amateur
    Cel mai mare tareu VW a fst acest model. Pe langa faptul ca era net inferior decat un Hyundai Equus din 90'' , venea la pachet cu o sumedenie de probleme de fiabilitate. Mai bine s-ar axa pe carnati in continuare ;)
    8 27
  • O masina foarte buna dar la un pret nemeritat din cauza siglei pe care o poarta. Nu poti da cat pe un A8 sau seria 7 doar ca e facut pe platforma de Bentley. Doar daca esti ticnit !
    8 9
  • De fapt Bentley Continental a fost creat pe platforma lui Phaeton si a folosit aceleasi motoare introduse pe modelul VW. Toata cercetarea pentru acest model a fost transferata pe modelele Bentley unde nu au mai repetat aceleasi greseli. Phaeton a fost dezvoltat din cauza unei ambitii prostesti a lui Ferdinand Piech de a se "razbuna" pe Mercedes pentru ca au indraznit sa intre pe piata hatchback-urilor cu A klasse asa ca au vrut sa le arate ca si ei pot sa dezvolte o masina capabila sa se bata cu S klasse, dar nu le-a iesit :)
    18 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru