Noutăți pentru Toyota C-HR PHEV: tehnologie nouă pentru un condus mai eficient

de Tiberiu Safta
Miercuri, 18.09.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota a pregătit o serie de noutăți pentru versiunea hibridă plug-in a lui C-HR. Noul model actualizat beneficiază acum de o tehnologie nouă pentru un condus mai eficient și un consum optimizat al bateriei.

Noua generație Toyota C-HR tocmai a primit o actualizare importantă din partea constructorului japonez. Îmbunătățirile sunt specifice exclusiv versiunii hibride PHEV a crossover-ului, iar acestea sunt doar de natură tehnică, fără să fie aduse și noutăți vizuale.

Cea mai mare noutate constă în introducerea noului sistem Predictive Efficient Drive. Acest sistem se folosește de informații din trafic în timp real de la călătorii precedente pentru a optimiza automat funcționarea sistemului hibrid, de unde rezultă o eficiență mărită. Noul sistem de condus eficient este bazat pe sistemul de navigație al mașinii și se folosește de acesta pentru a putea face automat trecerea între modul hibrid și electric în timpul mersului.

Mașina cunoaște inclusiv dacă destinația se află într-o zonă amenajată doar pentru mașinile electrice sau într-o zonă cu emisii scăzute. În asemenea cazuri, noul sistem asigură o încărcare suficientă a bateriei pentru ca rularea pe acele porțiuni să fie realizate în modul electric.

Noul sistem integrează și funcția Predictive Deceleration Support.

Această funcție reduce pierderea de energie recuperată și poate identifica locații exacte pentru decelerare. Pe baza acestor informații, sistemul mărește automat forța frânei de motor pentru a amplifica recuperarea energiei electrice. Atunci când mașina este pe autostradă sau pe porțiuni cu dealuri, sistemul activează automat modul hibrid pentru a încărca bateria pentru sarcina mai mare anticipată.

La final, o altă noutate adusă lui Toyota C-HR PHEV este un sistem de pre-condiționare a bateriei pentru reducerea timpului de încărcare chiar și la temperaturi scăzute.

Propulsorul lui C-HR PHEV este neschimbat, fiind vorba de același motor pe benzină de 2.0 litri și 152 de cai putere care funcționează împreună cu un motor electric de 163 de cai putere. Bateria de 13.6 kWh este, de asemenea, neschimbată. Cu toate acestea, datorită noului sistem de condus mai eficient, noua Toyota C-HR PHEV are acum o autonomie mai mare în oraș, de 106 kilometri în regim WLTP.

via Toyota

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru